eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem systemów alarmowych i dozoru obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia
z monitoringiem systemów alarmowych i dozoru obiektu
Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W WĘGROWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324984

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 257922377

1.5.8.) Numer faksu: 257922377

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wegrow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegrow.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


sąd

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia
z monitoringiem systemów alarmowych i dozoru obiektu
Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4084d8ba-371d-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014928/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem systemów alarmowych i dozorem obiektu Sądu i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie oraz konwój pracownika wraz z wartościami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248476/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.261-68/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 228246,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej osób i mienia świadczona na rzecz Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie, realizowana w formie całodobowej stałej bezpośredniej ochrony fizycznej wraz ze stałym dozorem sygnałów alarmowych.
Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia, w tym terenu przyległego do budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie, świadczona będzie zmianowo przez pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. W godzinach pracy Sądu i Prokuratury pełniona dwuosobowo, z obsługą bramki do wykrywania metali i rentgenowskiego urządzenia do prześwietlania bagażu, z wykorzystaniem systemów alarmowych. Po godzinach urzędowania Sądu i Prokuratury oraz w dni wolne od pracy oraz święta, usługa będzie świadczona przez jednego pracownika i polegać będzie na posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym), z wykorzystaniem systemów alarmowych. Wykonawca wykona usługę przy pomocy tych samych pracowników, zmianowo, a o każdej zmianie personalnej Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum 24 godziny przed planowaną zmianą personalną, załączając aktualne oświadczenie o niekaralności, zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, oświadczenia pracowników, że znane są im przepisy ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz przepisów dotyczących odpowiedzialności karnej za naruszenie tajemnicy państwowej i służbowej oraz dokumenty potwierdzające podstawę prawną do dysponowania pracownikami skierowanymi do realizacji zamówienia (umowa o pracę), a nadto oświadczenia o odbyciu szkolenia z pierwszej pomocy oraz o braku przeciwwskazań do pracy przy urządzeniach - bramka do wykrywania metali oraz rentgenowskie urządzenie do prześwietlania bagażu - zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo atomowe.
Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia, w tym terenu przyległego do budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Węgrowie, świadczona będzie przez pracowników nie posiadających statusu osoby niepełnosprawnej oraz przeszkolonych z zakresu udzielania pierwszej pomocy.
Wraz z ochroną osób i mienia Wykonawca świadczy na rzecz Zamawiającego usługę monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego i pożarowego, będących własnością Zamawiającego oraz podejmuje w wymaganych sytuacjach interwencje w budynku Sądu Rejonowego w Węgrowie. Wykonawca użyczy Zamawiającemu, na czas trwania umowy, nadajnik radiowy. Wykonawca musi posiadać możliwość udzielenia wsparcia ochrony stacjonarnej Grupą Interwencyjną w składzie dwuosobowym. Czas reakcji Grupy Interwencyjnej, to znaczy czas jaki upłynie od momentu wezwania do momentu przybycia Grupy Interwencyjnej na chroniony obiekt nie może być dłuższy niż 10 minut.
Wykonawca w czasie trwania umowy zapewni pracownikom ochrony urządzenie elektroniczne do raportowania realizacji zamówienia, które zamontuje w pomieszczeniu ochrony wraz z punktem kontrolnym do co 30-minutowego potwierdzania obecności poprzez przyłożenie urządzenia do punktu w poniedziałki w godz. od 000 do 700 oraz od 1900 do 700 we wtorek, od wtorku do piątku w godzinach od 1900 do 700 oraz w piątek od 1900 do 700 w sobotę. Ponadto w dni wolne od pracy oraz święta co 30 minut przez całą dobę. Dopuszczalny czas opóźnienia na potwierdzenie obecności poprzez przyłożenie urządzenia do punktu kontrolnego wynosi 5 minut. W ramach realizacji niniejszego punktu:
a) Wykonawca zobowiązany będzie do cotygodniowego przesłania raportów sygnałów do Zamawiającego.
b) W sytuacji, gdy pracownik ochrony nie potwierdzi obecności w punkcie w czasie do tego przewidzianym lub urządzenie ulegnie awarii, wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego osobistego sprawdzenia pełnienia pracy pracownika ochrony przez grupę interwencyjną lub opiekuna ochrony przypisanego do opieki obiektu. W takiej sytuacji czas na sprawdzenie/dojazd nie będzie dłuższy niż 15 min. Osobą kontrolującą nie może być pracownik, który na tym obiekcie pełni funkcję pracownika ochrony. Potwierdzenie sprawdzenia/przybycia będzie odnotowane w cotygodniowym raporcie lub dołączonej do niego notatce służbowej.
c) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania minimum 2 kontroli nocnych w tygodniu oraz 2 kontroli w dni wolne od pracy lub święta przez opiekuna obiektu lub grupę kontrolną, które to również zostaną zarejestrowane w cotygodniowym raporcie oraz każdorazowo sporządzi notatkę służbową, którą prześle wraz z cotygodniowym raportem sygnałów, o którym mowa w ust. 1 pkt. 2. ppkt. a).
d) Bezwzględnie zabrania się przeprowadzania kontroli lub sprawdzenia prawidłowości pełnienia służby przez pracownika ochrony poprzez rozmowę telefoniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306663,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306663,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306663,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Osób i Mienia ROMA Romuald Stańczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe ROMA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271079795

7.3.3) Ulica: Estrady 70c

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-932

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Patrol Interwencyjny - firma Solid Group Sp z o.o. Sp.k


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280743,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.