eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wykonanie podświetlonej tablicy z nazwą miasta Kędzierzyn - Koźle na Skwerze Kolejarzy - II POSTĘPOWANIE



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie podświetlonej tablicy z nazwą miasta Kędzierzyn - Koźle na Skwerze Kolejarzy - II POSTĘPOWANIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie podświetlonej tablicy z nazwą miasta Kędzierzyn - Koźle na Skwerze Kolejarzy - II POSTĘPOWANIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23b5247e-3193-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001345/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Budowa, przebudowa, rozbudowa oświetlenia ulicznego i miejsc publicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239270/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.95.2021.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36588,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podświetlonej tablicy z nazwą miasta Kędzierzyn-
Koźle na Skwerze Kolejarzy z usługą zaprojektowania, obejmujących w szczególności:
1) wykonanie opracowań geodezyjnych (mapy do celów projektowych z danymi ewidencyjnymi
oraz wypisy z rejestru gruntów);
2) opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami
prawa uzgodnień, opinii czy decyzji;
3) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót budowlanych;
4) realizacja pełnego zakresu robót budowlano-montażowych, usług i dostaw niezbędnych dla
użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem określonym w ww. dokumentacji.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami
prawa uzgodnień, opinii czy decyzji;
2) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót budowlanych;
3) realizacja pełnego zakresu robót budowlano-montażowych, usług i dostaw niezbędnych dla
użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem określonym w ww. dokumentacji
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
Na etapie wykonywania dokumentacji projektowej
1) wykonanie opracowań przedprojektowych:
a) opracowań geodezyjnych,
2) opracowanie dokumentacji projektowej złożonej z:
a) projektu budowlanego wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i
zbiorem wszystkich wymaganych przepisami prawa warunków, uzgodnień, opinii czy decyzji
(zwanym dalej „dokumentami formalno-prawnymi”), b) dokumentacji dla pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na
budowę lub dla obiektów do rozbiórki (w razie konieczności),
c) projektu wykonawczego dla poszczególnych branż,
d) przedmiaru robót dla poszczególnych branż;
Na etapie robót budowlano-montażowych:
1) Wykonanie podświetlonej tablicy,
2) Wykonanie linii kablowej zasilającej podświetlenie tablicy.
3) Posadowienie tablicy we wskazanym miejscu.
4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
5) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.
6) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z
obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany
udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia
robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie
później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych.
7) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji, inwestora i użytkownika.
8) Naprawę zniszczonej nawierzchni na przyległym terenie
9) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz terenu przylegającego do placu
budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie następujących czynności:
na etapie wykonywania dokumentacji projektowej:
a) Uzyskanie warunków technicznych, Energetyka Miejskiego lub gestora sieci
elektroenergetycznej;
b) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem (pozytywnych) uzgodnień, sprawdzeń, decyzji,
opinii oraz pozwoleń;
c) przekazywanie Zamawiającemu kopii uzyskanych dokumentów wymienionych w pkt b w
terminie umożliwiającym ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego;
d) sporządzenie innych, niewymienionych w umowie opracowań, których wykonanie będzie
niezbędne dla uzyskania decyzji organów administracji państwowej, samorządowej lub innych
jednostek branżowo uzgadniających opracowanie - z punktu widzenia kompletności przedmiotu
umowy lub jej części składowej;
e) na wniosek Zamawiającego - wyjaśnianie w sposób szczegółowy i wyczerpujący wątpliwości
dotyczących rozwiązań projektowych oraz rozważenie możliwości zastosowania zamiennych
materiałów/urządzeń/ wyposażenia/technologii robót;
f) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub skuteczne
zgłoszenie robót budowlanych.
na etapie realizacji robót:
a) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl.
(w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym);
b) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
c) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają
sporządzenia takiego planu;
d) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z
obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany
udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia
robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie
później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych.
e) przeprowadzenie prób i odbiorów z udziałem wymaganych instytucji, Zamawiającego i
Użytkownika;
f) wykonanie remontu i naprawy zniszczonej nawierzchni na przyległym terenie;
g) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz terenu przyległego do placu
budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót.
h) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów
gwarancyjnych zabudowanej tablicy, a także wykonanie czynności konserwacyjnych tejże tablicy, warunkujących utrzymanie gwarancji oraz prawidłowego funkcjonowania w okresie
gwarancji i po jej zakończeniu.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie
stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
roboty budowlane branży elektrycznej.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z
tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SWZ – Projektowane postanowienia
umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31523000-8 - Podświetlane znaki i szyldy

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71939,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KATHRIN SIGN SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7492112061

7.3.3) Ulica: Kozielska 52

7.3.4) Miejscowość: Urbanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-270

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

opracowania geodezyjne i dokumentacja projektowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.