eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 8 przy ul. Morska 108 w Koszalinie.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 8 przy ul. Morska 108 w Koszalinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 8 IM.TADEUSZA KOŚCIUSZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331346736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 108

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-235

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 343 24 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@zs8.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs8.koszalin.ibip.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15220e7d-0bdb-11ed-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zespół Szkół

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 8 przy ul. Morska 108 w Koszalinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15220e7d-0bdb-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00114215/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 8 im. T. Kościuszki w Koszalinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273975/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS8.26.113.2022.MJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243902,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej – malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitu wraz z wykonaniem remontu podłogi obejmującego demontaż istniejącej podłogi z parkietu i montaż posadzki z wykładziny sportowej heterogenicznej przy Zespole Szkół nr 8 im. T. Kościuszki przy ul. Morskiej 108 w Koszalinie.
2) Przedmiot zamówienia określony wg Wspólnego Słownika Zamówień kodami CPV: 45000000-7, 45453000-7, 45400000-1, 45430000-0,
3) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 91 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
Powody niedokonania podziału: zamówienia nie można podzielić na części, ponieważ podział
taki groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia; podział inwestycji na części
oraz skoordynowanie działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia ściśle powiązanych ze sobą mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia oraz spowodować trudności w wyegzekwowaniu napraw w okresie rękojmi
i gwarancji od różnych Wykonawców.
4) Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.
5) Remont sali gimnastycznej w budynku będzie przebiegał w obiekcie czynnym z możliwością,
w razie konieczności, pracy w soboty i niedziele oraz w godzinach popołudniowych,
(z zabezpieczaniem przed kurzem pomieszczeń, z koniecznością wykonywania parawanów z folii).
6) Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli co najmniej
2 letniej gwarancji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250971,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogółnobudowlany PRIMA Zenek Bednarek, 75-819 Koszalin, ul. Słowików 7

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690200776

7.3.3) Ulica: ul. Słowików 7

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-819

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.