eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › "Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301043278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Limanowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 625921122

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopsostrow@osw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.ostrowwlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomos społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1afed573-5350-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002536/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296584/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DF-O.251.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 594450,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 297000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi, świadczone w miejscu zapewnionym przez wykonawcę na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu świadczeniobiorcy na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego – obejmujące w szczególności :
1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym:
a) kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych.
b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
 pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
 ułatwianie dostępu do edukacji i kultury,
 kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspierającej z osobami bliskimi,
 współpraca z rodziną - kształtnie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej;
2. Zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno- - wychowawczych z wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości dostępu do zajęć o których mowa w rat. 7 ustawy z dnia 1994r roku o ochronie zdrowia psychicznego (DZ. U. z 2020r. poz.685) miedzy innymi: logopedy, psychologa, pedagoga specjalnego w zależności od potrzeb.
3. Liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi - planowana minimalna liczba – 1 800 godzin, maksymalna liczba – 3 300 godzin zegarowych.
4. Usługa winna być realizowana w godzinach dopołudniowych i popołudniowych od poniedziałku do soboty przez 6 dni w tygodniu z wyłączeniem świąt.
5. Wykonawca zamierzający realizować niniejsze zamówienie w lokalach /salach na podstawie najmu, dzierżawy, użyczenia przedstawi oświadczenie właściciela lokalu/ sal lub jego dysponenta o ich udostępnieniu do korzystania przy wykonywaniu zamówienia na czas realizacji zamówienia. Wykonawca będący właścicielem lokalu/sal przedstawi akt własności.
Lokal/sale winny być wyposażone w specjalistyczny sprzęt i pomoce terapeutyczno - dydaktyczne niezbędny do prowadzenia terapii oraz gabinety do terapii indywidualnej.
6. Przynajmniej jeden z budynków w którym mają być świadczone usługi musi spełniać wymogi określone w art. 6 pkt. 1 lit. A i b ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
7. Zamawiający przed przystąpieniem przez Wykonawcę do realizacji usługi przeprowadzi wizje lokalu - kontrolę budynku w zakresie spełnienia wymogów określonych w art. 6 pkt. 1 lit. a i b ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. W przypadku posiadania więcej niż jednego obiektu proszę wskazać ten w którym będzie realizowana usługa.
8. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min 9 osobami, które będą skierowane do wykonania zamówienia oraz, że osoby te posiadają kwalifikacje zawodowe , doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych(Dz.U. z 2005r. Nr 189 poz. 1598 z późn. zm.)
9. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji usług to
-Minimum – 2 osoby – Psycholog,
-Minimum – 2 osoby – Pedagog,
-Minimum – 2 osoby –Logopeda,
-Minimum – 2 osoby –Terapeuta - SI,
-Minimum – 1 osoba –Posiadająca uprawnienia biofeedback.
10. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż z jednej z następujących jednostek:
1) Szpital psychiatryczny,
2) Jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
3) Placówce terapii lub placówce oświatowej , do której uczęszczały dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
4) Ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5) Zakładzie rehabilitacji,
6) Innej jednostce niż w/w świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
11. Osoby świadczące usługi w zakresie: uczenie i rozwijane umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
1) Umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,
2) Kształtowanie nawyków celowej aktywności,
3) Prowadzenia treningu zachowań społecznych.
12. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji zadania zgodnie z posiadanym wykształceniem świadczyły:
-Terapię psychologiczną,
-Terapię pedagogiczną
-Terapię logopedyczną
-Integrację sensoryczną
-Biofeedback.
13. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę by świadczona terapia dla danej osoby wykonywana była przez jednego terapeutę. Wyraża się zgodę na doraźne zastępstwo terapeuty wynikające z jego usprawiedliwionej nieobecności, przyczyn losowych lub zakończonej współpracy wykonawcy z terapeutą.
14. Wykonawca winien przed rozpoczęciem realizacji usługi, przedłożyć Zamawiającemu grafik realizacji usługi z przydziałem terapeuty do konkretnego dziecka. Grafik winien być przedłożony każdorazowo dla nowego zlecenia.
15. Zamawiający wymaga aby usługa realizowana była przez osoby biegle posługujące się językiem polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 297000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi, świadczone w miejscu zapewnionym przez wykonawcę na terenie miasta Ostrowa
Wielkopolskiego lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu świadczeniobiorcy na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego – obejmujące w szczególności :
1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym:
a) kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych.
b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
 pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
 ułatwianie dostępu do edukacji i kultury,
 kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspierającej z osobami bliskimi,
 współpraca z rodziną - kształtnie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej;
2. Zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno- - wychowawczych z wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości dostępu do zajęć o których mowa w rat. 7 ustawy z dnia 1994r roku o ochronie zdrowia psychicznego (DZ. U. z 2020r. poz.685) miedzy innymi: logopedy, psychologa, pedagoga specjalnego w zależności od potrzeb.
3. Liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi - planowana minimalna liczba – 1 800 godzin, maksymalna liczba – 3 305 godzin zegarowych.
4. Usługa winna być realizowana w godzinach dopołudniowych i popołudniowych od poniedziałku do soboty przez 6 dni w tygodniu z wyłączeniem świąt.
5. Wykonawca zamierzający realizować niniejsze zamówienie w lokalach /salach na podstawie najmu, dzierżawy, użyczenia przedstawi oświadczenie właściciela lokalu/ sal lub jego dysponenta o ich udostępnieniu do korzystania przy wykonywaniu zamówienia na czas realizacji zamówienia. Wykonawca będący właścicielem lokalu/sal przedstawi akt własności.
Lokal/sale winny być wyposażone w specjalistyczny sprzęt i pomoce terapeutyczno - dydaktyczne niezbędny do prowadzenia terapii oraz gabinety do terapii indywidualnej.
6. Przynajmniej jeden z budynków w którym mają być świadczone usługi spełnia wymogi określone w art. 6 pkt. 1 lit. A i b ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
7. Zamawiający przed przystąpieniem przez Wykonawcę do realizacji usługi przeprowadzi wizje lokalu - kontrolę budynku w zakresie spełnienia wymogów określonych w art. 6 pkt. 1 lit. a i b ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. W przypadku posiadania więcej niż jednego obiektu proszę wskazać ten w którym będzie realizowana usługa.
8. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min 9 osobami, które będą skierowane do wykonania zamówienia oraz, że osoby te posiadają kwalifikacje zawodowe , doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych(Dz.U. z 2005r. Nr 189 poz. 1598 z późn. zm.)
9. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji usług to
-Minimum – 2 osoby – Psycholog,
-Minimum – 2 osoby – Pedagog,
-Minimum – 2 osoby –Logopeda,
-Minimum – 2 osoby –Terapeuta - SI,
-Minimum – 1 osoba –Posiadająca uprawnienia biofeedback.
10. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż z jednej z następujących jednostek:
1) Szpital psychiatryczny,
2) Jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
3) Placówce terapii lub placówce oświatowej , do której uczęszczały dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
4) Ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5) Zakładzie rehabilitacji,
6) Innej jednostce niż w/w świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
11. Osoby świadczące usługi w zakresie: uczenie i rozwijane umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
1) Umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,
2) Kształtowanie nawyków celowej aktywności,
3) Prowadzenia treningu zachowań społecznych.
12. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji zadania zgodnie z posiadanym wykształceniem świadczyły:
-Terapię psychologiczną,
-Terapię pedagogiczną
-Terapię logopedyczną
-Integrację sensoryczną
-Biofeedback.
13. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę by świadczona terapia dla danej osoby wykonywana była przez jednego terapeutę. Wyraża się zgodę na doraźne zastępstwo terapeuty wynikające z jego usprawiedliwionej nieobecności, przyczyn losowych lub zakończonej współpracy wykonawcy z terapeutą.
14. Wykonawca winien przed rozpoczęciem realizacji usługi, przedłożyć Zamawiającemu grafik realizacji usługi z przydziałem terapeuty do konkretnego dziecka. Grafik winien być przedłożony każdorazowo dla nowego zlecenia.
15. Zamawiający wymaga aby usługa realizowana była przez osoby biegle posługujące się językiem polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.5.5.) Wartość części: 297450,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna "PRO-MOC"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382872126

7.3.3) Ulica: Krotoszyńska 157

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Na Rzecz Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym Nowa Nadzieja

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301025330

7.3.3) Ulica: Bażancia 7a

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.