Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00238707/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci z terenu Gminy Pawłowice w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OŚWIATY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272371330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 65
1.5.2.) Miejscowość: Pawłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@pawlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiata.pawlowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.pawlowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci z terenu Gminy Pawłowice w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a39d4ee0-fc3e-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00238482/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci z terenu Gminy Pawłowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238707/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 838363,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – dowóz dzieci do Jastrzębia-ZdrojuPrzewóz polegający na codziennym dowozie 16 dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie gminy Pawłowice do: Zespołu Szkół nr 9, ul. 11 Listopada 4, Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 23, ul. Szkolna 5 oraz Przedszkole Specjalne, ul 1 Maja 61 w Jastrzębiu-Zdroju.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 164603,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – dowóz dzieci do Pszczyny, RudołtowicPrzewóz polegający na codziennym dowozie 11 dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie gminy Pawłowice do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 2 w Pszczynie, ul. Szymanowskiego 12; Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych w Pszczynie ul. Zamenhofa 5, Przedszkola Specjalnego ELFIK w Pszczynie, ul. Bielska 29 oraz do PZN Centrum Edukacyjno-Leczniczo-Rehabilitacyjne dla Dzieci i Młodzieży w Rudołtowicach,
ul. Zawadzkiego 128.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 210089,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – dowóz dzieci do Pszczyny i Piasku (ZS nr 3 Specjalnych, OREW)Przewóz polegający na codziennym dowozie 12 dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie gminy Pawłowice do Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych oraz Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego, ul. Dworcowa 27 w Piasku. Dowóz odbywa się w dni nauki szkolnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 55183,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – dowóz dzieci do KatowicPrzewóz polegający na codziennym dowozie 1 dziecko – do Szkoły Podstawowej Nr 60 Specjalnej w Katowicach, ul. Chrobrego 4. Dowóz odbywa się w dni nauki szkolnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 89650,61 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – dowóz dzieci do Żor (OREW)Przewóz polegający na codziennym dowozie 2 dzieci do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Żorach, ul. Piastów Górnośląskich 8. Dowóz dzieci odbywać się będzie w terminie
od 01.09.2022r. do 14.07.2023r. w wakacje od 14.08. do 31.08.2023 r. (okres obejmuje także ferie zimowe).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 73985,54 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – dowóz dzieci do Żor (ZSS)Przewóz polegający na codziennym dowozie 4 dzieci do Zespołu Szkół Specjalnych im. Matki Teresy z Kalkuty, ul. Boryńska 54 oraz 2 dziecka do Szkoły Podstawowej nr 16 w Żorach. Dowóz odbywa się w dni nauki szkolnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 34480,54 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 – dowóz dzieci do Pawłowic (ZSO,ZSP,NP)Przewóz polegający na codziennym dowozie 2 dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, ul. J. Pukowca 4, 1 dziecka do Zespołu Szkół Ogólnokształcących, ul. J. Pukowca 5, oraz 1 dziecko do Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego w Pawłowicach. ul. Zjednoczenia 62c. Dowóz odbywa się w dni nauki szkolne i przedszkolne oraz wakacje
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 108519,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146608,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146608,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK TRANS Mariusz Kuśmirek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511531144
7.3.3) Ulica: Ogrodnicza 16
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK TRANS USŁUGI PRZEWOZOWE MARIUSZ KUŚMIREK
jakie przetargi wygrała firma
MK TRANS USŁUGI PRZEWOZOWE MARIUSZ KUŚMIREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146608,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133895,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162958,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162958,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NFU Sp. z o .o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381811140
7.3.3) Ulica: Zjednoczenia 16a
7.3.4) Miejscowość: Pawłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162958,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134937,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148826,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138250,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NFU Sp .z o .o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381811140
7.3.3) Ulica: Zjednoczenia 16a
7.3.4) Miejscowość: Pawłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138250,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69877,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114987,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69877,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NFU Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381811140
7.3.3) Ulica: Zjednoczenia 16a
7.3.4) Miejscowość: Pawłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69877,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74730,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82938,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78741,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mglobal Marcin Modzelewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471932272
7.3.3) Ulica: Podgórska 145
7.3.4) Miejscowość: Jaworze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78741,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-23Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87493,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148156,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87493,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NFU Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381811140
7.3.3) Ulica: Zjednoczenia 16a
7.3.4) Miejscowość: Pawłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87493,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-23INNE PRZETARGI PAWŁOWICE
- Budowa budynku zaplecza sportowego boiska piłkarskiego w Warszowicach przy ul. Strażackiej'' Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja szósta - PGR
- 107/2024 Dostawa energii elektrycznej na okres od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r.
- 102/2024 Środek ochrony roślin QUEEN lub równoważny w ilości 160 l
- 104/2024 Środek ochrony roślin Pakiet ELATUS PLUS PLEXEO lub równoważny w ilości 10 szt.
- 105/2024 Środek ochrony roślin TEBU 250 EW lub równoważny w ilości 100 l
- 106/2024 Środek ochrony roślin PROTENDO 300 EC lub równoważny w ilości 150 l
więcej: przetargi PAWŁOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych
- USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu "CUŚ DOBREGO 2 " Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka
- Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- Usługi przewozu oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewozu próbek do badań na zlecenie prokuratury okręgowej w Sosnowcu (...).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.