eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Strużal



Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Strużal

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wodna 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmża

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 60 75 do 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gminachelmza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Strużal

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5837e808-0809-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015119/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI STRUŻAL

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach działania 19 „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”, poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”. Tytuł projektu: „Zakup wyposażenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Strużal służącego szerzeniu lokalnej kultury i dziedzictwa kulturowego”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268244/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 131200,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85760,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Strużal, gmina Chełmża, województwo kujawsko – pomorskie, powiat toruński.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów dla poszczególnych elementów wyposażenia zawarty jest
w załączniku nr 2 do SWZ – Specyfikacja techniczna wyposażenia.
3. Wykonawca wykona dostawę i montaż wyposażenia do świetlicy wiejskiej zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego – wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4. Dostarczone wyposażenie musi spełniać wymogi i normy bezpieczeństwa użytkownika oraz posiadać wszelkie wymagane atesty i certyfikaty na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, dopuszczające je do użytkowania.
5. Wyposażenie powinno spełniać wymogi techniczne i użytkowe przewidziane dla danego elementu wyposażenia.
6. Dostarczone wyposażenie będzie fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i spełniać będzie wszystkie normy stanowione przez prawo w tym zakresie, nie będzie dotknięte żadną wadą fizyczną, a także żadną wadą prawną, w szczególności nie będzie obciążone prawami osób trzecich.
7. Wyposażenie należy dostarczyć do świetlicy wiejskiej w miejscowości Strużal, po uprzednim ustaleniu terminu z pracownikiem odpowiedzialnym ze strony Zamawiającego za zamówienie. Wykonawca zapewni wniesienie wyposażenia, jego montaż, ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
8. Dostawa może zostać zrealizowana w dniach roboczych, w godzinach od 8:00 do 14:00, po uprzednim, co najmniej trzydniowym poinformowaniu i umówieniu terminu z Zamawiającym.
9. Wykonawca we własnym zakresie zapewni wszelkie materiały dodatkowe niezbędne do prawidłowego montażu elementów wyposażenia. Wszelkie materiały opakowaniowe pozostałe po dostawie i montażu dostawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt.
10. Dostawa i montaż przedmiotu umowy zostanie wykonana po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
11. Po dostarczeniu i zamontowaniu wyposażenia będzie przeprowadzany przez Strony odbiór, wymagający potwierdzenia w formie protokołu odbioru, podpisany przez upoważnionych przedstawicieli każdej ze Stron. Przedmiotem odbioru będą również dokumenty wymagane postanowieniami umowy.
12. W kontekście art. 101 PZP – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 101 ust. 5 PZP złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39112000-0 - Krzesła

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84304,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103818,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84304,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toro Jasnosz Joanna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120303041

7.3.4) Miejscowość: Breń 64a

7.3.5) Kod pocztowy: 33-140

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84304,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.