eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pokój › Zagospodarowanie terenu przy OSP w Pokoju w ramach realizacji inwestycji dofinansowanej z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych



Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy OSP w Pokoju w ramach realizacji inwestycji dofinansowanej z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Pokój

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774693080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b598e9a-0c1c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu przy OSP w Pokoju w ramach realizacji inwestycji dofinansowanej z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b598e9a-0c1c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063778/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zagospodarowanie terenu przy OSP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263412

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn.: Zagospodarowanie terenu przy OSP w Pokoju w ramach realizacji inwestycji dofinansowanej z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych, jest zaprojektowanie i budowa ogólnodostępnego placu postojowego, opaskąprzy budynku OSP Pokój, odwodnieniem placu i budynku, demontażem schodów betonowych i montażem schodów z poręczami, pochylnią przy zadaszonej scenie, montażem szafki rozdzielczej prądowej, przy ul. Wojska Polskiego 26 wraz z drogami manewrowymi oraz niezbędną infrastrukturą techniczną, oświetleniem, zakup i montaż z dostosowaniem automatyki z zasilaniem elektrycznym do bramy wjazdowej na nieruchomość, otynkowanie ściany sceny po likwidacji schodów betonowych i
remont elewacji drewnianych na scenie, uzupełnienie i malowanie ścian i posadzki
Powierzchnia terenu przeznaczona pod plac to ok. 1815 m2. Podczas projektowania należy uwzględnić istniejące uwarunkowania gruntowe oraz wielkość działki. Na przedmiotowym terenie należy najpierw zaprojektować, a następnie wybudować:
Powierzchnia terenu przeznaczona pod plac to ok. 1815 m2. Podczas projektowania należy uwzględnić istniejące uwarunkowania gruntowe oraz wielkość działki. Na przedmiotowym terenie należy najpierw zaprojektować, a następnie wybudować:
a) demontaż schodów betonowych, nawierzchni utwardzonych z betonu i kostki
b) zjazd publiczny z drogi wewnętrznej z brukowej kostki betonowej
c) miejsca postojowe dla samochodów osobowych z brukowej kostki betonowej
d) miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych z brukowej kostki betonowej,
e) drogi manewrowe o szerokości min. 5,0 m z brukowej kostki betonowej,
f) ciągi piesze z brukowej kostki betonowej,
g) oświetlenie placu i sceny,
h) oznakowanie poziome,
i) odwodnienie budynku i placu
j) zakup i montaż schodów zewnętrznych i podjazdu dla niepełnosprawnych do sceny
k) zakup i montaż z dostosowaniem automatyki z zasilaniem elektrycznym do bramy wjazdowej na nieruchomość,
l) otynkowanie ściany sceny po likwidacji schodów betonowych i remont elewacji drewnianych na scenie, uzupełnienie i malowanie ścian i posadzki.

Wykonawca na etapie sporządzania dokumentacji projektowej zobowiązany jest uzgodnić
z Zamawiającym rozwiązania techniczne dotyczące placu. Należy wziąć pod uwagę, że z placu i dróg manewrowych będą korzystać samochody ciężarowe pożarnicze ciężkie. Wskazane powyżej przewidywane wielkości zagospodarowania działki mają jedynie charakter orientacyjny. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej w terenie w celu uwzględnienia wszystkich uwarunkowań mających istotny wpływ na kształtowanie ceny ofert, jak również zaproponowanych rozwiązań projektowych. Ostateczną szczegółową powierzchnię poszczególnych robót, a także niezbędną infrastrukturę określi opracowana dokumentacja projektowa. Wycinkę drzew należy ograniczyć do niezbędnego minimum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. Pawłwoski Robert Pawłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7521067536

7.3.3) Ulica: Domaradz 55

7.3.4) Miejscowość: Domaradz

7.3.5) Kod pocztowy: 46-034

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin zakończenia przedmiotu umowy ustala się:
dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę w ciągu 4 miesięcy od dnia podpisania umowy czyli do 02.12.2023
dla robót wymagających pozwolenia na budowę w ciągu 5 miesięcy od dnia podpisania umowy czyli do 02.01.2024

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.