eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Pieluchomajtki dla dzieci i doros³ych oraz bardzo ch³onne podk³ady



Og³oszenie z dnia 2022-09-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Pieluchomajtki dla dzieci i doros³ych oraz bardzo ch³onne podk³ady

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKO£AJA KOPERNIKA W KOSZALINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330006292

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Tytusa Cha³ubiñskiego 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-581

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 94 34 88 104

1.5.8.) Numer faksu: 94 34 88 299

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bozena.sterczynska@swk.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.swk.med.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pieluchomajtki dla dzieci i doros³ych oraz bardzo ch³onne podk³ady

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b442dd15-2e9c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00337767

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00218867/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.15 Pieluchomajtki; podk³ady

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b442dd15-2e9c-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu formularza do komunikacji dostêpnego na platformie e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej.
2) Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê e-Zamowienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy e-Zamowienia. Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia BZP lub numerem referencyjnym postêpowania.
2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email bozena.sterczynska@swk.med.pl
3) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Miko³aja Kopernika, ul. T. Cha³ubiñskiego 7, 75 – 581 Koszalin;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Miko³aja Kopernika jest Pani Anna Kobusiñska, adres e-mail: sekretariat@swk.med.pl, telefon: 94 34 88 545;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê „pieluchomajtek dla dzieci i doros³ych oraz bardzo ch³onnych podk³adów”, prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakoñczenia realizacji umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP.382.101.2022 BS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pieluchomajtki jednorazowego u¿ytku dla dzieci:
1 Pieluchomajtki (3-6 kg) - 10000 szt.
2 Pieluchomajtki (5-9 kg) - 3000 szt.
3 Pieluchomajtki (8-25 kg) - 2500 szt.
4 Pieluchomajtki dla wcze¶niaków (1-3 kg) - 4000 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33771200-7 - Pieluszki dla niemowl±t

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Podane w szczegó³owym wykazie cen ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia jej maksymalnej warto¶ci

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu
o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych
punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pieluchomajtki jednorazowego u¿ytku dla doros³ych, bardzo ch³onne podk³ady:
1 Pieluchomajtki (obwód bioder 55-80cm) - 900 szt.;
2 Pieluchomajtki (obwód bioder 75-110cm) - 1700 szt.;
3 Pieluchomajtki (obwód bioder 100-150cm) - 40000 szt.;
4 Pieluchomajtki (obwód 130-170cm) - 45000 szt.;
5 Bardzo ch³onne podk³ady (60 cm x 90 cm) - 80000 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Podane w szczegó³owym wykazie cen ilo¶ci s³u¿± tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci zamówienia, wynikaj±cej z faktycznego zapotrzebowania zamawiaj±cego, pomno¿onej przez cenê jednostkow± z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ 50% jej maksymalnej warto¶ci.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci poszczególnych pozycji, bêd±cych przedmiotem umowy o udzielenie zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia jej maksymalnej warto¶ci

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu
o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych
punktów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w Dziale XIV SWZ.
1.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca sk³ada na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
1.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert.
1.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
1.5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedstawi nastêpuj±ce dokumenty:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 6 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) po¶wiadczony przez Wykonawcê opis przedmiotu zamówienia – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) próbki dostawy zgodne ze z³o¿on± ofert± w celu porównania ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia:
a) Czê¶æ nr 1 – po 2 sztuki z ka¿dej pozycji szczegó³owego wykazu cen;
b) Czê¶æ nr 2 – po 2 sztuki z ka¿dej pozycji szczegó³owego wykazu cen;
3) deklaracja zgodno¶ci z za³±cznikami;
4) Certyfikat CE;
5) dokumenty potwierdzaj±ce parametry przedmiotu zamówienia (dokumenty producenta).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) po¶wiadczony przez Wykonawcê opis przedmiotu zamówienia – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) próbki dostawy zgodne ze z³o¿on± ofert± w celu porównania ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia:
a) Czê¶æ nr 1 – po 2 sztuki z ka¿dej pozycji szczegó³owego wykazu cen;
b) Czê¶æ nr 2 – po 2 sztuki z ka¿dej pozycji szczegó³owego wykazu cen;
3) deklaracja zgodno¶ci z za³±cznikami;
4) Certyfikat CE;
5) dokumenty potwierdzaj±ce parametry przedmiotu zamówienia (dokumenty producenta).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert±, wykonawca sk³ada - szczegó³owy wykaz cen, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku, kiedy ofertê sk³ada kilka podmiotów, oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:
1) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta winna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika.
3) Upowa¿nienie do pe³nienia funkcji pe³nomocnika wymaga podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów - nale¿y za³±czyæ je do oferty.
4) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony zgodnie z art. 455 Ustawy PZP dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania istotnych zmian postanowieñ Umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) w przypadku:
a) wycofania z produkcji towaru po terminie z³o¿enia oferty Zamawiaj±cemu,
b) wstrzymania wprowadzania towaru do obrotu handlowego po terminie z³o¿enia oferty Zamawiaj±cemu;
c) wyst±pienia incydentu medycznego zwi±zanego ze stosowaniem towaru po terminie z³o¿enia oferty Zamawiaj±cemu,
- poprzez zast±pienie go innym towarem o cechach co najmniej takich, jakie cechowa³y pierwotny towar;
2) w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb w³asnych, poprzez wyd³u¿enie okresu jej realizacji,
3) w przypadku zmiany numeru katalogowego, kodu produktu lub nazwy w³asnej towaru.
2. Zmiana postanowieñ Umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, o ile postanowienia Umowy nie stanowi± inaczej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Szpital Wojewódzki Im. Miko³aja Kopernika ul. T. Cha³ubiñskiego 7, 75 – 581 Koszalin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.