eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rościszewo › Budowa oświetlenia z własnym źródłem zasilania oraz budowa ścieżki pieszej w parku w miejscowości Rościszewo



Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia z własnym źródłem zasilania oraz budowa ścieżki pieszej w parku w miejscowości Rościszewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rościszewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej, 1

1.5.2.) Miejscowość: Rościszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-204

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242764076

1.5.8.) Numer faksu: 242764201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rosciszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rosciszewo.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia z własnym źródłem zasilania oraz budowa ścieżki pieszej w parku w miejscowości Rościszewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3eb4715-123b-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014860/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa oświetlenia z własnym źródłem zasilania w parku w Rościszewie

1.1.13 Budowa ścieżki pieszej w miejscowości Rościszewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRGKB.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 216710,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa oświetlenia z własnym źródłem zasilania w parku w Rościszewie”
Zakres inwestycji objęty niniejszą częścią obejmuje:
1. budowę elektroenergetycznej sieci kablowej nN-0,4kV o długości 453/510 mb wykonanej kablem typu YKYżo 5x4 0,6/1kV po trasie wskazanej w projekcie zagospodarowania terenu;
2. budowę słupów oświetlenia parkowego, typu SAL DP-42 w ilości 18 kompletów;
3. budowę opraw oświetleniowych, typu OS-11 LED 38W w ilości 18 kompletów;
4. budowę wolnostojącej instalacji fotowoltaicznej o mocy 3,8kW;
• 10 szt paneli fotowoltaicznych o mocy 380 Wp każdy
• Falownik trójfazowy o mocy max. 5 kW
• 1 kpl baterii magazynującej energię elektryczną
• 1 kpl konstrukcji wolnostojącej, dwupodporowej, wbijanej w ziemię
• Systemu okablowania i zabezpieczeń (przeciwporażeniowych, przeciwprzepięciowych, przeciążeniowych i zwarciowych)
• Uziemienia.
Projektowany układ energii odnawialnej będzie układem do magazynowania i zużywania energii na potrzeby własne.
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określony został w :
1. przedmiarach robót – załącznik nr 9 do SWZ
2. dokumentacji projektowej – załącznik nr 10 do SWZ
3. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 158715,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa ścieżki pieszej w miejscowości Rościszewo”
Projekt zakłada wykonanie ścieżki pieszej o szerokości 1,5 m z kostki brukowej betonowej typu Starobruk o spadku obustronnym 1,5%. Obrzeża obramowujące ścieżkę należy wystawić na 5 cm ponad istniejący teren. W pasie drogi powiatowej szerokość chodnika wynosić będzie 2,0 m w świetle prefabrykatów. Od strony jezdni projektuje się obramowanie chodnika krawężnikiem drogowym 15x30x100 cm, natomiast w miejscu przejścia dla pieszych 15x22x100 cm. Krawężnik należy wystawić na wysokość 6-16 cm ponad istniejącą nawierzchnię jezdni, natomiast w miejscu przejścia dla pieszych maksymalnie 3 cm. Spadek ścieżki w pasie drogi powiatowej należy przyjąć jednostronny o pochyleniu 2% od jezdni. Projektowana konstrukcja:
1. Nawierzchnia, drobnowymiarowa kostka brukowa betonowa typu Starobruk koloru szarego, grub. 6 cm,
2. Podsypka cem.-piask. 1:4, grub. 3-5 cm,
3. Podbudowa zasadnicza, mieszanka niezwiązana C90/3 0/31,5, grub. 10 cm,
4. Warstwa odcinająca z piasku, grub. 10 cm
5. Sprofilowana zagęszczona istniejąca nawierzchnia tłuczniowa.
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określony został w :
1. przedmiarach robót – załącznik nr 9 do SWZ
2. dokumentacji projektowej – załącznik nr 10 do SWZ
3. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 57995,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146575,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146575,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146575,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STALEKTR Tomasz Lewandowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743014977

7.3.3) Ulica: Saperska 21/3

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180287,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższyła kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty jaką zamierza przeznaczyć na daną część do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69812,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72179,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.