eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Centralnego Punktu Informacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Centralnego Punktu Informacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783112

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Maria.wojewoda@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cpe.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Centralnego Punktu Informacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-157906f2-0ab7-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119413/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 zapewnienie materiałów promocyjnych i oznakowania na potrzeby CPI- nowa wizualizacja

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259914

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.25.2023.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 36891,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Centralnego Punktu Informacyjnego
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Centralnego Punktu Informacyjnego (CPI), zwanych dalej „materiałami”, zgodnie
z wymogami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ).
2. Wykaz materiałów oraz wymagania ich dotyczące określone zostały w części szczegółowej OPZ (część B. Informacje szczegółowe – wykaz materiałów).
3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1. oznakowanie/wizualizację materiałów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego plików oraz wytycznych;
3.2. opracowanie graficzne wskazanych przez Zamawiającego w zamówieniu logotypów/wizualizacji;
3.3. przekazanie Zamawiającemu opracowanych logotypów/wizualizacji oraz kopii wszelkich gotowych prac graficznych w formie cyfrowej;
3.4. przekazanie Zamawiającemu wszelkich praw majątkowych umożliwiających Zamawiającemu dysponowanie logotypami/wizualizacjami oraz pracami graficznymi z ppkt 3.3;
3.5. wyprodukowanie materiałów zgodnie z wytycznymi zawartymi w części B OPZ i ustaleniami ostatecznych wersji wyglądu tych materiałów;
3.6. dostarczenie i wniesienie do budynku oraz pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego wykonanych materiałów do siedziby CPI w Warszawie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

22462000-6 - Materiały reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31103,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31103,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31103,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EUREKA PLUS Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Barbara Fedorowicz Eureka Plus Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz; Ryszard Fedorowicz Eureka Plus Agencja Reklamy Ryszard Fedorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-13-59-042

7.3.3) Ulica: 3 Maja 11/10

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-030

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31103,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.