eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Promna-Kolonia › Zakup ciągnika wraz z niezbędnym osprzętem



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika wraz z niezbędnym osprzętem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PROMNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 5

1.5.2.) Miejscowość: Promna-Kolonia

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-803

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 615 10 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@promna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.promna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://promna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika wraz z niezbędnym osprzętem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a78055ff-534f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002143/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup ciągnika wraz z niezbędnym osprzętem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295823/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup ciągnika wraz z niezbędnym osprzętem. Wymagania, jakie musi spełniać oferowany ciągnik:
1. Fabrycznie nowy, homologacja,
2. Masa całkowita ciągnika: min. 4 t.,
3. Moc silnika: minimum 105 KM.,
4. Układ napędowy: 4x4, napęd przedni dołączany ręcznie,
5. Podnośnik przedni TUR z łyżką pływającą Krokodyl i pługiem do śniegu,
6. TUR 3- sekcyjny,
7. Podnośnik hydrauliczny mechaniczny,
8. 6 wyjść hydraulicznych,
9. Kabina ochronna fabrycznie montowana,
10. Radio, klimatyzacja, ogrzewanie,
11. Mechaniczny rewers,
12. Suche sprzęgło dwutarczowe,
13. Szybka skrzynia biegów, możliwość osiągnięcia prędkości minimum 40km/h,
14. Zaczep jeden na suwaku „góra- dół”,
15. Obciążniki na kołach tylnych,
16. Pneumatyka powietrza,
17. Siedzenie dodatkowe w kabinie,
18. Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie.


Oferowany przez Wykonawcę ciągnik powinien być w pełni sprawny oraz posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim. Ciągnik przeznaczony jest do prac związanych z utrzymaniem dróg gminnych. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiotowy ciągnik wraz z osprzętem na okres minimum 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odebrania sprzętu przez przedstawicieli stron. W okresie gwarancji wszelkie koszty naprawy (materiały, części zamienne, transport, dojazd) za wyjątkiem części i materiałów eksploatacyjnych ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisowania i przeglądów pojazdu w okresie gwarancji. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych. Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów. Miejsce dostawy: parking przy Urzędzie Gminy w Promnie, Promna Kolonia 5, 26-803 Promna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272769,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272769,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROBATRD A. SKRONIK, D. TYCZYŃSKI SP.J.;

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 948-22-39-648

7.3.3) Ulica: PRZYTYCKA

7.3.4) Miejscowość: OBLAS

7.3.5) Kod pocztowy: 26-650

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72769,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.