Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00305147/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż lamp hybrydowych na terenie gminy Baboszewo.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABOSZEWO
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Baboszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 9A
1.5.2.) Miejscowość: Baboszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236611091 w.41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminababoszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminababoszewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/120122/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż lamp hybrydowych na terenie gminy Baboszewo.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f62c8527-215a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009566/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa i montaż lamp hybrydowych na terenie gminy Baboszewo.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305147
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 264430,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę 31 szt. lamp hybrydowych (słoneczno-wiatrowych) LED o następujących parametrach:
- moc żarówki LED: 20 – 50 W
- strumień świetlny: 2800 – 7000 lm
- wysokość słupa: 6m
- czas autonomii: do 4 dni
- przybliżony czas pracy: 8 – 14 godzin
- minimalna moc paneli: 270W
- minimalna pojemność akumulatora: 150 Ah
- moc turbiny wiatrowej min: 300 W
- tryb załączania:
- czujnik zmierzchowy
- system ściemniania
- programator czasu pracy
2) montaż 31 szt. lamp hybrydowych w granicach istniejących pasów drogowych dróg gminnych
wykonanie wykopów i montaż fundament oraz skrzyni z akumulatorami,
rozplantowanie nadmiaru ziemi z wykopu,
montaż kompletnej latarni hybrydowej w następującej kolejności:
- montaż słupa stalowego na fundamencie betonowym prefabrykowanym,
- montaż konstrukcji wsporczej pod turbinę wiatrową oraz panele słoneczne,
- montaż wysięgnika oprawy,
- montaż turbiny wiatrowej oraz paneli słonecznych,
- montaż oprawy oświetleniowej,
- wykonanie połączeń elektrycznych między elementami systemu oświetlenia,
uruchomienie układu – wysterowanie trybu pracy,
zgłoszenie obiektu do odbioru.
Zamówienie podzielono na dwa zadania:
Zadanie 1 obejmuje dostawę i montaż 27 szt. lamp hybrydowych w terminie
do 100 dni od dnia zawarcia umowy.
Zadanie 2 obejmuje dostawę i montaż 4 szt. lamp hybrydowych w terminie do 50 dni od dnia zawarcia umowy. UWAGA: w punkcie 4.2.10.) ogłoszenia "Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej" wpisano 100 co dotyczy zadania 1. Edytor ogłoszenia nie pozwala na wpisanie drugiego terminu dot. zadania nr 2 tj. 50 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228017,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310759,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228017,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo "3 D" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008430036
7.3.3) Ulica: Kijowska 20
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-703
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228017,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą opraw na LED - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 77 i ul. Węgierska 11
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Zakup lamp solarnych w Gminie Bielany
- Modernizacja budynku w Miedzichowie z przeznaczeniem na cele publiczne
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Strachocina
- Montaż i wymiana oświetlenia na klatkach schodowych (wymiana oświetlenia na LED): - Śrem ul. Żurawia 10,12,14,16 i 18, - Poznań ul. Smardzewska 16
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.