eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa zestawu aparatury rentgenowskiej do Pracowni radiologicznej Ambulatorium z Izbą Chorych Aresztu Śledczego w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawu aparatury rentgenowskiej do Pracowni radiologicznej Ambulatorium z Izbą Chorych Aresztu Śledczego w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590444

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poludniowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-482

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 710 44 00

1.5.8.) Numer faksu: 81 744 57 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lublin@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ssdip.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e5534df-20a4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawu aparatury rentgenowskiej do Pracowni radiologicznej Ambulatorium z Izbą Chorych Aresztu Śledczego w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e5534df-20a4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011391/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zestaw aparatury RTG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303436

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.14.2023.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 462962,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejącej aparatury RTG, dostawa, montaż i uruchomienie nowego zestawu cyfrowej aparatury RTG w istniejącym pomieszczeniu Pracowni Rentgenowskiej Ambulatorium z Izbą Chorych Aresztu Śledczego w Lublinie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) demontaż istniejącej aparatury RTG;
2) dostawę, montaż, instalację, uruchomienie cyfrowej aparatury RTG wraz z wyposażeniem;
3) wykonanie aktualizacji projektu osłon stałych ochrony radiologicznej spełniający wymogi Państwowego Inspektora Sanitarnego;
4) przeprowadzenie niezbędnego szkolenia stanowiskowego z obsługi aparatury rtg i oprogramowania systemu cyfrowego stacji dla technika i lekarza radiologa,
5) oferowany przez wykonawcę zestaw cyfrowej aparatury RTG musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2022r, poz. 974);
6) zamontowane urządzenie musi przejść wymagane przepisami prawa testy akceptacyjne i specjalistyczne, których wyniki załączone zostaną do protokołu przekazania do eksploatacji;
7) Zamawiający wymaga, aby okres pełnej gwarancji na zestaw aparatury rentgenowskiej wynosił co najmniej 24 miesiące, a wszelkie koszty związane z montażem, przeglądami technicznymi i naprawami wraz z kosztem części zamiennych, aktualizacji oprogramowania, a także wszelkie inne koszty związane z obsługą serwisową w tym koszty dojazdów, noclegów oraz robocizny wliczony został w koszt zakupu;
8) Wykonawca musi zapewnić usługi serwisowe świadczone przez serwis producenta oferowanego urządzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie;
9) Wszelkie prace instalatorskie objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą w czasie pracy Ambulatorium z Izbą Chorych, w związku z tym prace muszą być wykonane w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracowników;
10) W celu ułatwienia złożenia oferty Zamawiający udostępnia rzut pomieszczenia załącznik nr 2 do SWZ oraz zdjęcia (1,2,3) tablicy elektrycznej w pracowni radiologicznej – załącznik nr 3 do SWZ;
11) Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, która stanowi integralną część niniejszej SWZ (załącznik nr 4 do SWZ);
12) Wyszczególnienie ilościowe, asortymentowe oraz szczegółowe parametry aparatury rentgenowskiej RTG zostały określone w Wykazie parametrów technicznych i wymagań dla cyfrowego aparatu RTG (dalej w treści: WPT) – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść
jest niezgodna z warunkami zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415476,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489937,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.