Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00303436/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawu aparatury rentgenowskiej do Pracowni radiologicznej Ambulatorium z Izbą Chorych Aresztu Śledczego w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poludniowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-482
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 710 44 00
1.5.8.) Numer faksu: 81 744 57 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lublin@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ssdip.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e5534df-20a4-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawu aparatury rentgenowskiej do Pracowni radiologicznej Ambulatorium z Izbą Chorych Aresztu Śledczego w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e5534df-20a4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011391/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zestaw aparatury RTG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.14.2023.ES
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 462962,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejącej aparatury RTG, dostawa, montaż i uruchomienie nowego zestawu cyfrowej aparatury RTG w istniejącym pomieszczeniu Pracowni Rentgenowskiej Ambulatorium z Izbą Chorych Aresztu Śledczego w Lublinie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) demontaż istniejącej aparatury RTG;
2) dostawę, montaż, instalację, uruchomienie cyfrowej aparatury RTG wraz z wyposażeniem;
3) wykonanie aktualizacji projektu osłon stałych ochrony radiologicznej spełniający wymogi Państwowego Inspektora Sanitarnego;
4) przeprowadzenie niezbędnego szkolenia stanowiskowego z obsługi aparatury rtg i oprogramowania systemu cyfrowego stacji dla technika i lekarza radiologa,
5) oferowany przez wykonawcę zestaw cyfrowej aparatury RTG musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2022r, poz. 974);
6) zamontowane urządzenie musi przejść wymagane przepisami prawa testy akceptacyjne i specjalistyczne, których wyniki załączone zostaną do protokołu przekazania do eksploatacji;
7) Zamawiający wymaga, aby okres pełnej gwarancji na zestaw aparatury rentgenowskiej wynosił co najmniej 24 miesiące, a wszelkie koszty związane z montażem, przeglądami technicznymi i naprawami wraz z kosztem części zamiennych, aktualizacji oprogramowania, a także wszelkie inne koszty związane z obsługą serwisową w tym koszty dojazdów, noclegów oraz robocizny wliczony został w koszt zakupu;
8) Wykonawca musi zapewnić usługi serwisowe świadczone przez serwis producenta oferowanego urządzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie;
9) Wszelkie prace instalatorskie objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą w czasie pracy Ambulatorium z Izbą Chorych, w związku z tym prace muszą być wykonane w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracowników;
10) W celu ułatwienia złożenia oferty Zamawiający udostępnia rzut pomieszczenia załącznik nr 2 do SWZ oraz zdjęcia (1,2,3) tablicy elektrycznej w pracowni radiologicznej – załącznik nr 3 do SWZ;
11) Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, która stanowi integralną część niniejszej SWZ (załącznik nr 4 do SWZ);
12) Wyszczególnienie ilościowe, asortymentowe oraz szczegółowe parametry aparatury rentgenowskiej RTG zostały określone w Wykazie parametrów technicznych i wymagań dla cyfrowego aparatu RTG (dalej w treści: WPT) – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treśćjest niezgodna z warunkami zamówienia
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415476,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489937,80 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Alojzego Grochowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ul. Sulisławicką i ul. Kazimierza Przerwy - Tetmajera w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa 4 szt. zestawów oświetleniowych na przyczepie
- Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych DSO
- Dostawa odczynników do preparatyki owodni dla Banku Tkanek Oka
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.