eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Kościelny › Dowóz uczestników na zajęcia ŚDS w Janowcu Kościelnym



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczestników na zajęcia ŚDS w Janowcu Kościelnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 62

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-111

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 626 20 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@janowiec.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: janowiec.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczestników na zajęcia ŚDS w Janowcu Kościelnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41767120-567b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004682/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczestników na zajęcia ŚDS w Janowcu Kościelnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300740/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GT.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy (dalej zwanego w skrócie także: „ŚDS”) - w szczególności osób niepełnosprawnych na zajęcia z miejsca zamieszkania z terenu Gmin:
- Janowiec Kościelny (m.in. Janowiec Kościelny, Połcie Młode, Smolany, Szczepkowo Borowe, Zaborowo, Waśniewo Grabowo, Bielawy, Pokrzywnica, Bukowiec Wielki, Szczepkowo Pawełki )
- Janowo (m.in. Szemplino Czarne, Ruskowo, Janowo, Muszaki, Róg, Ryki Borkowo, Jagarzewo, Komorowo, Zachy)
- Nidzica (m.in. Łysakowo, miasto Nidzica, Kamionka, Waszulki, Magdaleniec)

do miejscowości: Waśniewo Gwoździe i Szczepkowo Borowe -na zajęcia ŚDS- i odwóz z tych placówek do miejsca zamieszkania.

W Waśniewie Gwoździach i Szczepkowie Borowym znajdują się zastępcze lokale ŚDS. Po wyremontowaniu budynku ŚDS w miejscowości Janowiec Kościelny, Uczestnicy będą dowożeni i odwożeni do placówki w Janowcu Kościelnym – miesięczna ilość km nie ulegnie zmianie.

Średnia ilość km miesięcznie: 9 tys. km
Ilość osób dowożonych/uczestników ŚDS- stan na dzień 30.11.2021r. wynosi 86 osób. Ilość osób dowożonych może zwiększyć się do 100. Rotacja osób/uczestników ŚDS może warunkować trasy przewozu osób, które mogą ulegać zmianom w zakresie ilości km.
Zakres świadczonych usług będzie obejmował w szczególności:
1) codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy dowożenie uczestników ŚDS na godzinę -najpóźniej 8:00 zgodnie z harmonogramem dostarczanym Wykonawcy dzień przed wyjazdem.
2) codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy odwożenie uczestników ŚDS od godzinny 14:00 zgodnie z harmonogramem dostarczanym Wykonawcy dzień przed wyjazdem.

Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany został w SWZ oraz w projektowanej umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy Krajowe i Zagraniczne osób s.c. B. Czaplicka K. Czaplicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7611002262

7.3.4) Miejscowość: Przasnysz

7.3.5) Kod pocztowy: 06-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.