eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa komputerów



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Platforma Przemysłu Przyszłości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383266132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tarnobrzeska 9

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-613

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@fppp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemyslprzyszlosci.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://fppp.ezamawiajacy.pl/pn/fppp/demand/notice/public/45549/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee4a83ed-491e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2021/6

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 144949,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A – Zestaw typ 1, komputer przenośny – 8 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 32730,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B – Zestaw typ 2, komputer przenośny – 8 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 37209,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw typ 3, komputer stacjonarny typu All in One – 5 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 32516,26 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw typ 4, komputer przenośny typu „mobilna stacja graficzna” – 3 sztuki

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 22853,44 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw typ 5, tablet – 5 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet

4.5.5.) Wartość części: 20046,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45047,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45047,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Migda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385325726

7.3.3) Ulica: Opaczewska 7 m 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-368

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45047,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45756,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48038,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45756,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 141723924

7.3.3) Ulica: Wolność 8 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45756,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-23

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, w dokumentach postępowania (SWZ i ogłoszenie o zamówieniu) zawarł wymóg zrealizowania zamówienia w terminie do 23 grudnia 2021 r. Przed upływem tego terminu, z przyczyn niezależnych od zamawiającego, nie doszło do zawarcia umów na Część C i Część E zamówienia.
Po upływie terminu składania ofert, zamawiający nie mógł przedłużyć tego terminu ponieważ stanowiłoby to naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców wyrażonej w art. 16 pkt 1 Ustawy. Tym samym spełniła się przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 255 ust. 6 Ustawy.
Na Część C zamawiający 09.12.2021 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty i 15.12.2021 r. wezwał wykonawcę do zawarcia umowy. Wobec braku odpowiedzi od wybranego wykonawcy, 21.12.201 r. zamawiający ponowił wezwanie do zawarcia umowy. 22.12.2021 r. zamawiający otrzymał od wykonawcy informację o odmowie zawarcia umowy na Część C. Była to jedyna oferta złożona w postępowaniu
na Część C zamówienia.
Na Część E zamawiający 07.12.2021 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty i 16.12.2021 r. wezwał wykonawcę do zawarcia umowy. 20.12.2021 r. zamawiający otrzymał od wykonawcy MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ odmowę zawarcia umowy na Część E zamówienia. Po ponownej ocenie zamawiający wybrał ofertę złożoną przez Piotr Migda i 22.12.2012 r. wezwał wykonawcę do zawarcia umowy. 22.12.2021 r. zamawiający otrzymał od tego wykonawcy odmowę zawarcia umowy na Część E zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37619,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39298,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37619,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472275263

7.3.3) Ulica: Podrzeczna 38

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37619,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-23

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, w dokumentach postępowania (SWZ i ogłoszenie o zamówieniu) zawarł wymóg zrealizowania zamówienia w terminie do 23 grudnia 2021 r. Przed upływem tego terminu, z przyczyn niezależnych od zamawiającego, nie doszło do zawarcia umów na Część C i Część E zamówienia.
Po upływie terminu składania ofert, zamawiający nie mógł przedłużyć tego terminu ponieważ stanowiłoby to naruszenie zasady zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców wyrażonej w art. 16 pkt 1 Ustawy. Tym samym spełniła się przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 255 ust. 6 Ustawy.
Na Część C zamawiający 09.12.2021 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty i 15.12.2021 r. wezwał wykonawcę do zawarcia umowy. Wobec braku odpowiedzi od wybranego wykonawcy, 21.12.201 r. zamawiający ponowił wezwanie do zawarcia umowy. 22.12.2021 r. zamawiający otrzymał od wykonawcy informację o odmowie zawarcia umowy na Część C. Była to jedyna oferta złożona w postępowaniu
na Część C zamówienia.
Na Część E zamawiający 07.12.2021 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty i 16.12.2021 r. wezwał wykonawcę do zawarcia umowy. 20.12.2021 r. zamawiający otrzymał od wykonawcy MPC PAWEŁ OLEKSIEWICZ odmowę zawarcia umowy na Część E zamówienia. Po ponownej ocenie zamawiający wybrał ofertę złożoną przez Piotr Migda i 22.12.2012 r. wezwał wykonawcę do zawarcia umowy. 22.12.2021 r. zamawiający otrzymał od tego wykonawcy odmowę zawarcia umowy na Część E zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.