Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00322118/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
- 2023/BZP 00329991/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00420091/01 - Wynik z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wdrożenie e-usług do obsługi mieszkańców Gminy Dobrzyniewo Duże wraz z zakupem serwera w ramach Projektu nr WND-RPPD.11.01.00-20-0072/22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659250
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25
1.4.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-002
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.7.) Numer telefonu: 085 742 81 55
1.4.8.) Numer faksu: 085 719 71 47
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dobrzyniewo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336675
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00322118
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
CZĘŚĆ I:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wskazane poniżej warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, o wartości co najmniej 300 000,00 PLN brutto, które łącznie spełnia poniższe wymagania:
i. dostawę i wdrożenie portalu udostępnionego w sieci Internet prezentującego stan zobowiązań zintegrowanego z dziedzinowym systemem podatkowym i księgowym, Profilem Zaufanym i systemem płatności elektronicznych,
ii. przeprowadzenie rozbudowy lub modernizacji lub integracji systemów dziedzinowych, tj. co najmniej systemu podatkowego i księgowego (lub zamiennie w stosunku do rozbudowy lub modernizacji systemów dziedzinowych dostawę takich systemów i ich wdrożenie), integrację tych systemów z portalem e-usługowym, o którym mowa powyżej oraz integrację systemów dziedzinowych i portalu, o którym mowa powyżej z systemem elektronicznego obiegu dokumentów;
iii. uruchomienie e-usług publicznych w oparciu o formularze elektroniczne.
b. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że skieruje do realizacji zamówienia:
1) co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła rolę Kierownika projektu, która:
ii. posiada wykształcenie wyższe techniczne,
iii. posiada wiedzę w zakresie kierowania projektami, potwierdzoną ważnym certyfikatem PMI PMP lub Prince2 Foundation lub równoważnym,
iv. posiada wiedzę w zakresie zarządzania usługami IT, potwierdzoną ważnym certyfikatem ITIL Foundation lub równoważnym,
v. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie kierowania projektami,
vi. w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania zarządzał/kierował co najmniej 1 projektem dotyczącym dostawy oprogramowania, realizowanymi na rzecz jednostki finansów publicznych, o wartości co najmniej 300 000,00 PLN brutto każdy.
2) co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła rolę Eksperta ds. systemów informacji przestrzennej, która:
i. posiada wykształcenie wyższe,
ii. posiada znajomość zagadnienia budowy infrastruktury informacji przestrzennej,
iii. posiada doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 projektów geoinformatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m.in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 4. poziomie dojrzałości) oraz wdrożeniu modułu do zarządzania informacją przestrzenną, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania.
UWAGA: Zamawiający wskazuje, iż jedna osoba nie może pełnić więcej niż jednej funkcji w zamówieniu.
Po zmianie:
CZĘŚĆ I:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wskazane poniżej warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto, które łącznie spełnia poniższe wymagania:
i. dostawę i wdrożenie portalu udostępnionego w sieci Internet prezentującego stan zobowiązań zintegrowanego z dziedzinowym systemem podatkowym i księgowym, Profilem Zaufanym i systemem płatności elektronicznych,
ii. przeprowadzenie rozbudowy lub modernizacji lub integracji systemów dziedzinowych, tj. co najmniej systemu podatkowego i księgowego (lub zamiennie w stosunku do rozbudowy lub modernizacji systemów dziedzinowych dostawę takich systemów i ich wdrożenie), integrację tych systemów z portalem e-usługowym, o którym mowa powyżej oraz integrację systemów dziedzinowych i portalu, o którym mowa powyżej z systemem elektronicznego obiegu dokumentów;
iii. uruchomienie e-usług publicznych w oparciu o formularze elektroniczne.
b. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że skieruje do realizacji zamówienia:
1) co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła rolę Kierownika projektu, która:
ii. posiada wykształcenie wyższe techniczne,
iii. posiada wiedzę w zakresie kierowania projektami, potwierdzoną ważnym certyfikatem PMI PMP lub Prince2 Foundation lub równoważnym,
iv. posiada wiedzę w zakresie zarządzania usługami IT, potwierdzoną ważnym certyfikatem ITIL Foundation lub równoważnym,
v. posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie kierowania projektami,
vi. w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania zarządzał/kierował co najmniej 1 projektem dotyczącym dostawy oprogramowania, realizowanym na rzecz jednostki finansów publicznych, o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto każdy.
2) co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła rolę Eksperta ds. systemów informacji przestrzennej, która:
i. posiada wykształcenie wyższe,
ii. posiada znajomość zagadnienia budowy infrastruktury informacji przestrzennej,
iii. posiada doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 projektów geoinformatycznych polegających na uruchomieniu e-usług (m.in. wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na minimum 4. poziomie dojrzałości) oraz wdrożeniu modułu do zarządzania informacją przestrzenną, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania.
UWAGA: Zamawiający wskazuje, iż jedna osoba nie może pełnić więcej niż jednej funkcji w zamówieniu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-08 09:00
Po zmianie:
2023-08-10 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-08 09:30
Po zmianie:
2023-08-10 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-09-06
Po zmianie:
2023-09-08
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wdrożenia, udzielenia licencji, wsparcia technicznego na dostęp do generatora wniosków w konkursach otwartych i stypendiach
- Rozbudowa środowiska kontenerowego dla potrzeb systemów biznesowych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy kompletnego serwera dla Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych
- Usługa nadzoru autorskiego dla systemów: Simple_ERP (wraz modułem mPracownik), Planowanie Pracy i Kontrakty lekarskie, Koszty, Zapotrzebowania i Serwis
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
więcej: Systemy i serwery informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.