Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00067380/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
wyboru Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do realizacji zadania pn. „przebudowa oczyszczalni ścieków w Pieniężnie- nadzór inwestorski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIENIĘŻNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generalska 8
1.5.2.) Miejscowość: Pieniężno
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-520
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pieniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.pieniezno.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wyboru Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do realizacji zadania pn. „przebudowa oczyszczalni ścieków w Pieniężnie- nadzór inwestorski”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75799edf-becd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008494/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przebudowa oczyszczalni ścieków w Pieniężnie- nadzór inwestorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067380/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN. 271.1.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149953,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, pn.: Przebudowa oczyszczalni ścieków w Pieniężnie. 2. Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (w branży: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej) nad realizacją wyżej wskazanej inwestycji. 3. Inwestycja realizowana będzie zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót a także wprowadzonymi do dokumentacji zmianami – całość dokumentacji stanowi załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. 4. Zakres robót objętych nadzorem: „Inwestycja polegać będzie na budowie następujących obiektów: Zakres robót Część budowlana Budowa nowego budynku socjalno —technicznego i przebudowa istniejącego zaplecza technicznego Rozbiórka istniejącego poletka osadowego. Przebudowa pompowni głównej, Przebudowa części mechanicznej obiektu. Demontaż urządzeń z budynku części mechanicznej oczyszczalni ścieków. Część sanitarno-technoloqiczna . Wyposażenie technologiczne istniejących reaktorów w nowe urządzenia tej samej technologii osadu czynnego z Próżniowym Odgazowaniem Osadu czynnego ( POO). Montaż urządzeń technologicznych przepompowni ścieków lokalnej ( nowe pompy) j.w Wyposażenie w urządzenia do odwadniania osadu ( demontaż workownicy — montaż prasy do osadów w nowym budynku) Montaż urządzeń w przebudowanym istniejącym zapleczu technicznym ( pompy próżniowe , dmuchawy, oprzyrządowanie) Budowa przyłączy wodno-kanalizacyjnych oraz instalacji wewnętrznych wod2 kan. w budynku socjalno - technicznym. Budowa sieci technologicznych Część elektryczna i AKPiA Budowa instalacji i sieci elektrycznej i AKPiA o systemy zasilania ,oraz systemy monitoringu procesu i jego wizualizacji komputerowej. Ułożenie linii kablowych elektrycznych i sterowniczych ( budowa nowych). Nowe oświetlenie Dobudowa agregatu prądotwórczego dla oczyszczalni ścieków. Cześć drogowa . Przebudowa podjazdu pod zrzut osadu odwodnionego. Rozbiórka starych zbędnych układów drogowych. Budowa nowego podjazdu dla punktu zlewnego 5. Szczegółowy zakres robót został określony w projekcie budowlanym, wykonawczym, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w zmianach wprowadzonych do dokumentacji stanowiących załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia jednego spośród inspektorów nadzoru jako koordynatora, który koordynuje działania pozostałych inspektorów. Zamawiający wymaga aby inspektor nadzoru inwestorskiego był obecny na budowie raz w tygodniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biura Projektów Inżynierskich Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451846174
7.3.3) Ulica: B. Chrobrego
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW INŻYNIERSKICH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW INŻYNIERSKICH SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
- Pełnienie funkcji Insp. Nadz. Inwestor. nad realizacją zadania pn.: "Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położ. w obr. Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23"
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych związanych z przebudową budynku B w Jeleniej Górze przy ul. Okopowej 6 oraz w Złotoryi przy ul. Stromej 6
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Miodowej w Krapkowicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Przebudowa i termomodernizacja budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Musialika 1 i 3 w Bytomiu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.