eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Dostawa samochodu osobowego niezbędnego do uruchomienia nowej usługi społecznej przez Centrum Usług Społecznych Gminy Dębica



Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego niezbędnego do uruchomienia nowej usługi społecznej przez Centrum Usług Społecznych Gminy Dębica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH GMINY DĘBICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850019270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 13

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6803333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusdebica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cusdebica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu osobowego niezbędnego do uruchomienia nowej usługi społecznej przez Centrum Usług Społecznych Gminy Dębica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb743784-3106-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116823/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 dostawa samochodu osobowego niezbędnego do uruchomienia nowej usługi społecznej przez Centrum Usług Społecznych Gminy Dębica

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Mobilna usługa transportowa w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w gminie Dębica - nowa jakość życia mieszkańców” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa: II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie: 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb743784-3106-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip-gops.ugdebica.pl/zamowienia-publiczne

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
2. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
9. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: cus@cusdebica.pl (nie dotyczy składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych, zw. dalej RODO) oraz art. 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zw. dalej Pzp informujemy, że:

1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych Gminy Dębica ul. Batorego 13, 39-200 Dębica telefon: 14 680 33 33 e-mail: gopsdebica@gopsdebica.pl, który przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
2. Kontakt do Inspektora ochrony danych e-mail: iod@gopsdebica.pl lub pocztą tradycyjną pisząc na powyższy adres.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem na usługi społeczne, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt 1 Pzp).
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp, podmioty usług IT u Administratora, organy kontroli.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji ww. celu, zgodnie z zawartą umową dot. niniejszego projektu.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia – art. 75 Pzp);
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników – art. 76 Pzp);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.26.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 109281,62 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa samochodu osobowego, tj. zakup przedmiotu zamówienia, transport i uruchomienie.
2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
34110000-1 Samochody osobowe;
34113000-2 Pojazdy z napędem na 4 koła
3. Parametry techniczno-użytkowe samochodu:
1) samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2023 r., nieużywany, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie mogła być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania,
2) układ napędowy - 4x4,
3) typ nadwozia – SUV,
4) ilość miejsc siedzących – 5,
5) pojemność zbiornika paliwa – min. 50 l,
6) rodzaj paliwa – olej napędowy,
7) skrzynia biegów - manualna, 5- biegowa lub 6-biegowa,
8) silnik:
a) pojemność - max. 1500 cm3,
b) min. 8 zaworów,
c) wtrysk paliwa bezpośredni,
d) liczba cylindrów – 4,
e) moc min. 80 KW,
f) norma emisji spalin: EUR06.
9) koła aluminiowe – 17” z oponami wielosezonowymi oraz dodatkowy zestaw kół z oponami zimowymi na felgach aluminiowych,
10) hak,
11) fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego,
12) centralny zamek,
13) szyby regulowane elektrycznie,
14) klimatyzacja – automatyczna,
15) widoczność i oświetlenie:
a) światła automatyczne,
b) wycieraczki automatyczne,
c) lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie, składane elektrycznie,
d) światła do jazdy dziennej LED,
e) światła przeciwmgłowe.
16) bezpieczeństwo:
a) poduszki przednie boczne i kurtynowe,
b) ABS,
c) układ wspomagania nagłego hamowania,
d) czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera,
e) system monitorowania martwego pola,
f) system kontroli ciśnienia w oponach,
g) komputer pokładowy,
h) system kontroli zjazdu ze wzniesienia,
i) system wspomagania parkowania tyłem.
17) tapicerka w kolorze ciemnym,
18) gumowe dywaniki na podłodze,
19) nadkola przód i tył
20) chlapacze przednie i tylne,
21) kolor: grafitowy, szary, czarny, granatowy,
22) świadectwa zgodności WE albo świadectwa zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu – zgodnie z art. 72 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.),
23) samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1849),
24) samochód musi posiadać wszelką wymaganą dokumentację przewidzianą prawem w tym instrukcję obsługi w języku polskim.
25) kompletny, w pełni sprawny, musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia,
26) wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych, fizycznych i prawnych,
27) nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich,
28) nie może być prototypem.

4. Zamawiający stawia minimalne wymagania w zakresie udzielanej gwarancji:
1) mechaniczna: minimum 24 miesiące oraz bez limitu kilometrów w tym zapewnienie obsługi serwisowej bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego, licząc od dnia prawidłowo zrealizowanego zamówienia i przekazaniem faktury, tj. dokonania dostawy i uruchomienia przedmiotu zamówienia potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące wykonanego zamówienia,
2) na powłoki lakiernicze: minimum 36 miesięcy.
3) na perforację: minimum 96 miesięcy.
- okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji (Rozdział III ust. 4 pkt 1 i 2) stanowi kryterium oceny ofert, o której mowa w rozdziale XVII.

5. Warunki gwarancji:
1) możliwość zgłoszenia awarii telefonicznie lub pocztą elektroniczną,
2) możliwość zgłoszenia konieczności naprawy telefoniczne lub pocztą elektroniczną,
3) wykonywanie naprawy gwarancyjnej w terminie jak najkrótszym zgodnie z przewidywanymi terminami przez producenta pojazdu,
4) wskazanie numerów telefonów, adresów email, na które Zamawiający będzie mógł zgłaszać usterki/awarie pojazdu,
5) możliwość wymiany pojazdu na nowy w sytuacji gdy w okresie gwarancji wystąpią istotne nieusuwalne wady w pojeździe, uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, potwierdzone opinią Rzeczoznawcy,
6) wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie samochodu w czasie między wydaniem samochodu przez Wykonawcę a odebraniem przez Użytkownika po naprawie (wymianie),
7) niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiający ma prawo korzystać z rękojmi za wady fizyczne,
8) Najbliższy serwis Wykonawcy/autoryzowany serwis marki Wykonawcy winien znajdować się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.

6. Warunki dostawy:
1) Dostarczony samochód musi spełniać wymagania przepisów prawa, obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego.
2) Wykonawca wraz z samochodem ma obowiązek dostarczyć:
1) oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim,
2) książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu,
3) książkę przeglądów serwisowych,
4) dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu,
5) fakturę VAT,
6) świadectwo zgodności WE,
7) inne dokumenty konieczne do zarejestrowania i użytkowania samochodu
- sporządzone w języku polskim.

7. Inne postanowienia:
1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko na adres: 39-200 Dębica, ul. Batorego 13,
2) Wykonawca zobowiązuje się uruchomić samochód na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. 39-200 Dębica, ul. Batorego 13,
3) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z zamówieniem, jego dostawą i ewentualnym uruchomieniem, montażem przedmiotu zamówienia. Koszty transportu do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca,
4) Wykonawca jest odpowiedzialny za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia,
5) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia,
6) Wykonawca jest zobowiązany do ustanowienia przedstawiciela, z którym będą uzgadniane ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia,
7) Wykonawca wskaże numery telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

8. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia:
1) jest fabrycznie nowy, tj. wyprodukowany w 2023 roku, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, gotowy do rejestracji i użytkowania w celu wynikającym z Umowy,
2) nie jest ograniczony prawami osób trzecich, nie jest przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia (wykonawcy przysługuje pełne prawo do dysponowania),
3) jest zgodny z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy, oraz innymi przepisami obowiązującego prawa krajowego oraz prawa unijnego,
4) z chwilą wydania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego własność rzeczy,
5) Zamawiający informuje, że jeżeli w SWZ lub załącznikach do SWZ w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, że stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp w sytuacji, gdyby w SWZ lub załącznikach do niej, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
1) Kryterium – Cena brutto (C) – waga 60 pkt. Punkty w kryterium „cena” przyznane zostaną na podstawie wzoru:
C=(CN brutto/CO brutto)x60pkt.
Gdzie: C- Wartość punktowa ceny,
CN brutto – Najniższa oferowana cena brutto,
CO brutto – Cena oferty ocenianej brutto.
2) Kryterium „Okres gwarancji mechanicznej” (GM) – waga 5 pkt. Punkty w tym kryterium przyznawane będą:
a) Zaoferowanie pojazdu z minimalnym wymaganym okresem gwarancji mechanicznej (24 miesięcy) – 0 pkt.
b) Zaoferowanie pojazdu z okresem gwarancji mechanicznej o 12 miesięcy dłuższym niż minimalny wymagany (24 miesięcy) przez Zamawiającego, tj. 36 miesięcy - 2 pkt.
c) Zaoferowanie pojazdu z okresem gwarancji mechanicznej o 24 lub więcej miesięcy dłuższym niż minimalny wymagany (24 miesięcy) przez Zamawiającego, tj. 48 lub więcej miesięcy – 5 pkt.
3) Kryterium „Okres gwarancji na powłoki lakiernicze” (GPL) – waga 5 pkt. Punkty w tym kryterium przyznawane będą:
a) Zaoferowanie pojazdu z minimalnym wymaganym okresem gwarancji na powłoki lakiernicze (36 miesięcy) – 0 pkt.
b) Zaoferowanie pojazdu z okresem gwarancji na powłoki lakiernicze o 12 miesięcy dłuższym niż minimalny wymagany (36 miesięcy) przez Zamawiającego, tj. 48 miesięcy - 2 pkt.
c) Zaoferowanie pojazdu z okresem gwarancji na powłoki lakiernicze o 24 lub więcej miesięcy dłuższym niż minimalny wymagany (36 miesięcy) przez Zamawiającego, tj. 60 lub więcej miesięcy - 5 pkt.
4) Kryterium „Termin realizacji ” (TR) – waga 30 pkt. Punkty w tym kryterium przyznawane będą:
a) Termin realizacji zamówienia - do 30 dni od dnia zawarcia umowy: 10 pkt.
b) Termin realizacji zamówienia - do 20 dni od dnia zawarcia umowy: 20 pkt.
c) Termin realizacji zamówienia - do 10 dni od dnia zawarcia umowy: 30 pkt.
2. Oferta będzie liczona według następującego wzoru: (C) + (GM) + (GPL) + (TR).
3. Maksymalna liczba punktów w kryteriach (C) + (GM) + (GPL) + (TR) wynosi 100pkt.
4. Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania.
5. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji mechanicznej

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na powłoki lakiernicze

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Specyfikacja techniczna producenta, folder, świadectwo zgodności pojazdu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji zamówienia, w sytuacji: wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy. Za „siłę wyższą” strony uznają wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy, której w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu.
2. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu realizacji zamówienia na podstawie ust. 1 Umowy, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
3. Wniosek, o którym mowa w ust. 2. powinien zostać przekazany niezwłocznie, po dniu w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
4. Po otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2 wraz z propozycją zmiany i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany Umowy, i odpowiednio Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
5. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.
6. W przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-10 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.