eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poniatowa › "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Poniatowej Wsi"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja świetlicy wiejskiej w Poniatowej Wsi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poniatowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młodzieżowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Poniatowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-320

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818204836

1.5.8.) Numer faksu: 818203573

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.poniatowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umponiatowa.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.um.poniatowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja świetlicy wiejskiej w Poniatowej Wsi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-487db4aa-ee2d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033807/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Poniatowej Wsi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest finansowane w ramach działania „Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresie: 4.6 Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206073

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 439786,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Poniatowej Wsi”.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, które obejmują docieplenie ścian budynku, docieplenie dachu budynku wraz z wymianą pokrycia dachu, wymiana ślusarki drzwiowej zewnętrznej, remont tarasu przy elewacji południowej, poprzez: demontaż betonowego utwardzenia zlokalizowanego przy zachodniej elewacji budynku, demontaż parapetów zewnętrznych, obróbek blacharskich i orynnowania, demontaż zewnętrznej stolarki drzwiowej (bez bram garażowych), demontaż elementów mocowanych do elewacji budynku np. tabliczki informacyjne, uchwyt na flagi, klimatyzatory, kraty okienne, kratki i kanały wentylacyjne, instalacja odgromowa, punkty oświetleniowe, itp., demontaż pokrycia dachowego (z wyłączeniem dachu nad częścią garażową od strony wschodniej i zadaszenia tarasu od strony południowej), przygotowanie powierzchni ścian pod docieplenie, w tym naprawa i uzupełnienie uszkodzonych części elewacji, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej strefy cokołu i ścian podziemnych (z wyłączeniem części poniżej poziomu terenu elewacji frontowej), wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych strefy cokołu wraz z wykonaniem tynku mozaikowego (z wyłączeniem części poniżej poziomu terenu elewacji frontowej), wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych nadziemia wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego, wykonanie ocieplenia dachu (z wyłączeniem dachu nad częścią garażową od strony wschodniej i zadaszenia tarasu od strony południowej), wykonanie nowego pokrycia dachu (z wyłączeniem dachu nad częścią garażową od strony wschodniej i zadaszenia tarasu od strony południowej), montaż nowej instalacji odgromowej, montaż nowej ślusarki drzwiowej, montaż nowych parapetów zewnętrznych, nowych obróbek blacharskich i nowego orynnowania, montaż: nowych punktów oświetleniowych (wraz z ponownym podłączeniem) oraz nowych kratek i kanałów wentylacyjnych i nowego uchwytu na flagi, ponowny montaż klimatyzatorów i tabliczek informacyjnych, remont tarasu przy elewacji tylnej: wymiana balustrad i okładzin ściennych oraz posadzki, remont elementów drewnianych, wykonanie orynnowania, remont terenu utwardzonego przed głównym wejściem do budynku (podcienie), wykonanie nowej opaski wokół budynku (z wyłączeniem elewacji frontowej) oraz grysu kamiennego pod tarasem, obsianie trawą zniszczonego, przyległego terenu zielonego oraz jego uporządkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Bernacki BERMAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632432908

7.3.4) Miejscowość: Rudolfin 30 a

7.3.5) Kod pocztowy: 22-113

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.