eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynkach Drugiego Wielkopolskiego US w Kaliszu, US w Słupcy, US w Środzie Wielkopolskiej, US w Wolsztynie, US w Nowym Tomyślu



Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynkach Drugiego Wielkopolskiego US w Kaliszu, US w Słupcy, US w Środzie Wielkopolskiej, US w Wolsztynie, US w Nowym Tomyślu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane obejmujące modernizację i rozbudowę sieci lokalnej LAN w budynkach Drugiego Wielkopolskiego US w Kaliszu, US w Słupcy, US w Środzie Wielkopolskiej, US w Wolsztynie, US w Nowym Tomyślu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-141c6c37-cf6b-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00094977/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja sieci LAN US Słupca, US Wolsztyn, DWUS Kalisz, US Środa Wlkp., US Nowy Tomyśl

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150484/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w budynku Drugiego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Kaliszu, ul. Fabryczna 1A, 62-800 Kalisz.
2. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty:
- zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- zał. nr 2A-2E do SWZ – Dokumentacja techniczna dla danej części zamówienia obejmująca: przedmiar, STWiOR, karty katalogowe, ogólne schematy blokowe, projekt elektryczny, projekt instalacji, spis gniazd, szafy dystrybucyjne, projekt budowlano-wykonawczy, inwentaryzację,
- zał. nr 11 do SWZ - Wzór karty materiałowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32400000-7 - Sieci

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 683651,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Słupcy, ul. Wspólna 1, 62-400 Słupca.
2. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty:
- zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- zał. nr 2A-2E do SWZ – Dokumentacja techniczna dla danej części zamówienia obejmująca: przedmiar, STWiOR, karty katalogowe, ogólne schematy blokowe, projekt elektryczny, projekt instalacji, spis gniazd, szafy dystrybucyjne, projekt budowlano-wykonawczy, inwentaryzację,
- zał. nr 11 do SWZ - Wzór karty materiałowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32400000-7 - Sieci

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 286195,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Środzie Wielkopolskiej, ul. Harcerska 2, 63-000 Środa Wielkopolska.
2. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty:
- zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- zał. nr 2A-2E do SWZ – Dokumentacja techniczna dla danej części zamówienia obejmująca: przedmiar, STWiOR, karty katalogowe, ogólne schematy blokowe, projekt elektryczny, projekt instalacji, spis gniazd, szafy dystrybucyjne, projekt budowlano-wykonawczy, inwentaryzację,
- zał. nr 11 do SWZ - Wzór karty materiałowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32400000-7 - Sieci

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 331027,93 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Wolsztynie, ul. Dworcowa 15, 64-200 Wolsztyn.
2. 3.4. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty:
- zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- zał. nr 2A-2E do SWZ – Dokumentacja techniczna dla danej części zamówienia obejmująca: przedmiar, STWiOR, karty katalogowe, ogólne schematy blokowe, projekt elektryczny, projekt instalacji, spis gniazd, szafy dystrybucyjne, projekt budowlano-wykonawczy, inwentaryzację,
- zał. nr 11 do SWZ - Wzór karty materiałowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32400000-7 - Sieci

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 321443,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Nowym Tomyślu, ul. Kolejowa 38, 64-300 Nowy Tomyśl.
2. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty:
- zał. nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
- zał. nr 2A-2E do SWZ – Dokumentacja techniczna dla danej części zamówienia obejmująca: przedmiar, STWiOR, karty katalogowe, ogólne schematy blokowe, projekt elektryczny, projekt instalacji, spis gniazd, szafy dystrybucyjne, projekt budowlano-wykonawczy, inwentaryzację,
-zał. nr 11 do SWZ - Wzór karty materiałowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32400000-7 - Sieci

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 438911,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397686,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500856 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397686,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comp S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220001694

7.3.3) Ulica: Jutrzenki 116

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie instalacji elektrycznej (z wyłączeniem budowy rozdzielnic elektrycznych), montaż tras kablowych wraz z pracami budowlanymi i uzupełniającymi.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397686,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417964,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555837,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417964,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comp S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220001694

7.3.3) Ulica: Jutrzenki 116

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie instalacji elektrycznej (z wyłączeniem budowy rozdzielnic elektrycznych), montaż tras kablowych wraz z pracami budowlanymi i uzupełniającymi.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417964,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409895,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578346,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409895,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comp S. A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220001694

7.3.3) Ulica: Jutrzenki 116

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie instalacji elektrycznej (z wyłączeniem budowy rozdzielnic elektrycznych), montaż tras kablowych wraz z pracami budowlanymi i uzupełniającymi.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409895,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.