eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamieńsk › Zakup wraz z montażem kraty oraz prasopłuczki z przenośnikiem na potrzeby oczyszczani ścieków w Kamieńsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z montażem kraty oraz prasopłuczki z przenośnikiem na potrzeby oczyszczani ścieków w Kamieńsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieluńska 50

1.5.2.) Miejscowość: Kamieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-360

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamiensk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kamiensk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z montażem kraty oraz prasopłuczki z przenośnikiem na potrzeby oczyszczani ścieków w Kamieńsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b2d4ea8-3107-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023912/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 „Zakup wraz z montażem kraty oraz prasopłuczki z przenośnikiem na potrzeby oczyszczani ścieków w Kamieńsku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kamiensk.pl oraz https://bip.kamiensk.com.pl zawierające odesłanie na Platformę przetargową pod adresem: https://kamiensk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca
2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) tj. poprzez Platformę przetargową pod adresem:
https://kamiensk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwaną dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym
tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa
w art. 125 ust. 1 pzp, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych opisanych w
załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt., jpg. Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w
rozdziale 7 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wyłącznie poprzez Platformę
przetargową.
Pozostałe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisano w Rozdziale 8
Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający - Gmina Kamieńsk reprezentowana przez Burmistrza
Kamieńska ul. Wieluńska 50, 97-360 Kamieńsk tel. +044 681 71 23 faks +044 681 71 53 www.kamiensk.pl,
www.bip.kamiensk.com.pl
b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Tomasz Jafra; email: rodo@kamiensk.pl lub telefonicznie : 44 681 71 23, 44 681 75 59,
fax 44 681 71 53. Adres do korespondencji: Urząd Miejski, 97-360 Kamieńsk, ul. Wieluńska 50.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup wraz z montażem kraty oraz prasopłuczki z przenośnikiem na potrzeby oczyszczani
ścieków w Kamieńsku”
prowadzonym w trybie
podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Znak sprawy: RIOŚZP.271.1.15.2023
Pozostałe informacje dot. RODO zawarto w Rozdziale 28 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIOŚZP.271.1.15.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 370000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem kraty typu taśmowo – panelowego oraz prasopłuczki z przenośnikiem na potrzeby oczyszczalni ścieków w Kamieńsku o następujących parametrach:
1. OPIS KRATY
1) krata typu taśmowo-panelowego z panelem filtracyjnym wykonanym z tworzywa sztucznego,
2) czyszczona za pomocą obrotowej szczotki oraz układu samooczyszczania się paneli filtracyjnych realizowanych za pomocą systemu mijania się paneli
3) wyposażona w układ dennego czyszczenia paneli za pomocą szczotki
4) rama wykonana ze stali nierdzewnej
5) obudowa wykonana ze stali nierdzewnej
6) czujniki poziomego i pionowego odchylenia taśmy
7) czujniki poziomu ścieków przed kratą
8) sterowanie od poziomu ścieków przed kratą
9) chwytak elementów włóknistych z wyrzutem do prasy skratek
10) haki połączone z panelami w systemie mijania się
11) elementy filtracyjne wykonane z tworzywa sztucznego
12) przystosowana do ścieków typ medium
a) przepływ - max 100 m3/h
b) temperatura - 0-50
c) pH - 6-8
d) szczelina filtracyjna - 3mm
e) szerokość czynna kraty - 400mm
f) napęd kraty - 230/400 V, 50 Hz, N = 0,55 kW
g) napęd zgarniaka - 230/400 V ,50 Hz, N = 0,25 kW
h) kąt kraty – 850
i) wykonanie materiałowe:
• elementy filtrujące - ABS/AISI304
• łańcuch – stal nierdzewna AISI 304
• rolki – stal nierdzewna AISI 420
• szczotka – guma
• pierścienie zabezpieczające – stal nierdzewna AISI 304
• wałki – stal nierdzewna AISI 304
• wał napędzany - stal E36
• tarcza napędzana - stal utwardzana 3CR12
• koło łańcuchowe - stal utwardzana 3CR12
• wał napędowy stal E36
• płytki boczne – stal nierdzewna AISI 304
• dolna prowadnica - stal utwardzana 3CR12
• szyna poprzeczna - stal utwardzana 3CR12
j) krata poddana w całości pasywacji poprzez całkowite zanurzenie w kąpieli kwaśnej, dodatkowo zabezpieczona powłoką lakierniczą
2. Prasopłuczka - urządzenie służące do wypłukiwania ze skratek części organicznych, a następnie prasowanie. W pierwszej części urządzenia następuje wprowadzanie skratek do komory płukania, w której dysze płuczące zainstalowane są na całym obwodzie perforowanego bębna, następnie napędzana elektrycznie spirala wałowa prasuje i transportuje skratki do pojemnika. Urządzenie nie potrzebuje układu hydraulicznego, a proces prasowania i płakania jest realizowany za pomocą 1 napędu w dwóch komorach. Dane techniczne:
1) Kąt instalacji dostosowany do wyrzutu z kraty taśmowo – panelowej
2) Przepustowość min. 1 m3/h
3) Przewody odciekowe - 2x DN75
4) Średnica roboczej strefy prasowania min. 200mm
5) Kosz prasujący wykonany z trapezoidalnych prętów trwale ze sobą połączonych o prześwicie 2mm +/- 5%
6) Górne dysze płuczące co 450 mm +/- 5%
7) Koryto rynny w kształcie litery U o grubości 2,5 mm +/- 5%
8) Koryto, leje oraz kątowniki wykonane ze stali kwasoodpornej AISI316
9) Pokrywa rynny ze stali kwasoodpornej o grubości 2 mm +/- 5%
10) Lej samozaładowczy ze stali nierdzewnej -1 szt
11) Spirala A215/245-50x20 wykonana ze stali specjalnej w wersji ciągnionej, 3 wstęgowa.
12) Grubość wstęgi spirali min 20mm +/- 5%
13) Wał centralny spirali jako element pomocniczy
14) Wymagane ciśnienie wody technologicznej – min 4 bar
15) Zapotrzebowanie wodę max. 3l/s przy ciśnieniu 4 bar
16) Przyłącze ¾ cala
17) Sucha masa skratek 40-60%
18) Redukcja objętości od 40 do 70% (w zależności od ilości części stałych w skratkach)
19) System hermetycznego pakowania skratek do worków – tzw longopack, system niekończących się worków z obejmą
20) Napęd: Motoreduktor - Ilość obrotów – 24 obr/min, Moc silnika 2,2 kW, Zasilanie 400V: 2,75 A.
3. Przenośnik spiralny bezwałowy pionowy do transportu skratek spod prasopłuczki na poziom terenu
Dane techniczne:
1) przepustowość przenośnika - 3 m3/h +/- 5%
2) wysokość przenośnika - 5500 mm +/- 5%
3) koryto rynny w kształcie litery U
4) kąt instalacji - 900 +/- 5%
5) odcieki z odprowadzeniem do kanału
6) łatwo demontowane pokrywy
7) wykładzina z tworzywa sztucznego, odporna na ścieranie
8) lej oraz kątowniki wykonane ze stali nierdzewnej AISI304
9) koryto i przykrywa wykonane ze stali nierdzewnej AISI304
10) spirala wykonana ze stali specjalnej odpornej na ścieranie
11) napęd: ilość obrotów - 18 obr./min. , moc silnika 0,5 kW, zasilanie 400 V 50 Hz 9,0 A, klasa ochrony IP 55
Krata oraz przenośnik sterowane za pomocą programowalnego sterownika zabudowanego w szafie sterowania (szczelna obudowa), która dodatkowo wyposażona będzie w wyłączniki przeciążeniowe i licznik godzin pracy napędów.
Instalacja wyposażona w automaty smarne pozwalające na ciągłą pracę bez ingerencji obsługi na okres 12 miesięcy.
Całość instalacji tj krata oraz prasa skratek wyposażone w pakiet zima pozwalający na bezawaryjną pracę w warunkach zimowych do temperatury -200.



Założenia realizacyjne :
1) Dostawa i montaż kraty musi zostać wykonany w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem iż w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy Wykonawca zabuduje w istniejącym kanale urządzenie tymczasowe pozwalające w sposób automatyczny oczyszczać ściek z skratek. Urządzenie tymczasowe musi mieć szczelinę max 8 mm – Wykonawca po zrealizowaniu zadania może zdemontować urządzenie tymczasowe i zabrać z terenu obiektu.
2) Szerokość czynna kraty to 400mm więc Wykonawca zobligowany jest do wykucia w istniejącym kanale otworu w którym zmieści się rama kraty gwarantując tym samym iż powierzchnia czynna kraty to 400 mm.
3) Głębokość kanału to 710 mm przy czym kanał przed wejściem do pompowni ma zabudowany próg który należy w miarę możliwości usunąć.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące
kryteria oceny ofert: cena oferty ( C ) – 100%
Sposób oceny ofert - w kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą
wartość (cenę), zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych ( C ) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „cena” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez
cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia - nie wymagane.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - nie wymagane

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa, (jeżeli dotyczy), o których mowa w ust. 11.4-11.7;
3) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, (jeżeli dotyczy). W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierać tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wskazuje, że zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust 5 ustawy Pzp,
4) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

9. Wymagania dotyczące wadium
9.1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
9.2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.
9.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w esBANK Bank Spółdzielczy w Radomsku Filia Kamieńsk:
Nr rachunku: 19 8980 0009 2028 0076 5156 0010
z dopiskiem: Wadium – „Zakup wraz z montażem kraty oraz prasopłuczki z przenośnikiem na potrzeby oczyszczalni ścieków w Kamieńsku”
9.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne zostaną uznane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
Pozostałe informacje dot. wadium opisano w Rozdziale 9 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja)
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o którym mowa w pkt. 7.1.
SWZ składa każdy z wykonawców.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
3. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby
określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być sporządzone i przekazane Zamawiającemu zgodnie z wymaganiami
określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w projektowanych
postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, Wykonawca nie ma obowiązku składania oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
2. Informacje uzupełniające dotyczące terminu wykonania zamówienia - Wykonawca obowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia określony w rozdziale 3 SWZ w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem iż w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy Wykonawca zabuduje w istniejącym kanale urządzenie tymczasowe pozwalające w sposób automatyczny oczyszczać ściek z skratek.
3. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023r poz. 129 ze zm.) z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest
osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką
jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykluczenie wykonawcy następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie okoliczności określonych
w pkt. 5.3. SWZ, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie
zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub w konkursie, podlegają karze
pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w zdaniu poprzednim nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze
decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.