eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Sprzątanie i utrzymanie czystości plaż i wejść na plażę w granicach Miasta Ustka w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie czystości plaż i wejść na plażę w granicach Miasta Ustka w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rozwoju Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388232043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 35

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.8.) Numer faksu: 059 8145 586

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@um.ustka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.ustka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.osir.ustka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


inny zamawiający spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport i rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie i utrzymanie czystości plaż i wejść na plażę w granicach Miasta Ustka w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-516306b4-4200-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264188/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSiR.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 235200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości plaż i wejść na plażę w granicach Miasta Ustka w sezonie letnim i poza sezonem w roku 2022.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu ręcznym i mechanicznym w sezonie letnim i poza sezonem w roku 2022 określonych terenów w granicy Gminy Miasta Ustka: plaży, wejść na plażę i wydm przyległych do zejść na plaże, plaży wschodniej i zachodniej w Ustce od granicy wydm do linii brzegowej oraz wody przyległej do tych terenów, zwanych w dalszej treści niniejszego SWZ „terenami” lub „terenem”,
2.2. odpiaszczanie i zamiatanie zejść na plaże oraz ciągów dla osób niepełnosprawnych w granicach plaż,
2.3. dostarczenie (80 szt. pojemników na odpady 120l), ustawianie i opróżnianie koszy na zanieczyszczenia, nieczystości i odpady,
2.4. wywóz zebranych odpadów i nieczystości.
Uwaga!
a) usunięcie zanieczyszczeń z wody oznacza, iż nie będą one w niej występowały w odległości co najmniej 3 metrów liczonych od linii brzegowej. Zapis ten dotyczy sezonu letniego trwającego od 01.06 – 15.09.2022 r.;
b) stałe i bieżące usuwanie zanieczyszczeń oznacza, że w żadnym czasie na całym terenie objętym umową nie będą występowały jakiekolwiek nieczystości, bez względu na ich pochodzenie, w jakiejkolwiek ilości i rozmiarach;
c) jeżeli granice danego odcinka terenu wyznacza wejście na plażę, to przedmiot umowy obejmuje również teren tego wejścia.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację powyższych usług na następujących terenach:
3.1. Plaża zachodnia w Ustce od 500 m w kierunku zachodnim przed wejściem nr 1 (tzw. III molo) do wejścia nr 3 tj. do falochronu zachodniego; w sezonie letnim tj. od 01.06.2022 r. do 15.09.2022 r. oraz po sezonie letnim tj. od 01.01.2022 r. do 31.05.2022 oraz od 16.09.2022 r. do 31.12.2022 r.
3.2. Plaża wschodnia w Ustce od falochronu wschodniego do granicy z Gmina Wiejską Ustka (zejście na plażę na wysokości Hotelu Ustka) w sezonie letnim tj. od 01.06.2022 r. do 15.09.2022 r. oraz po sezonie letnim tj. od 01.01.2022 r do 31.05.2022 r. oraz od 16.09.2022 r. do 31.12.2021 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w § 1 ust. 4 załącznika nr 4 do SWZ – Wzoru umowy.
5. Zalecane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania usługi. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
6. Działając na podstawie art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące prace w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
6.1. sprzątanie plaż i przyległych wydm z nieczystości,
6.2. odpuszczane i zamiatanie zejść na plaże oraz ciągów pieszych dla osób niepełnosprawnych,
6.3. dostarczenie, ustawianie i opróżnianie koszy na zanieczyszczenia,
6.4. wywóz zebranych odpadów i nieczystości.
Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SWZ – wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90680000-7 - Usługi sprzątania plaż

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244998,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244998,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RODZINA Iwona Fijałkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391782062

7.3.3) Ulica: Westerplatte 6

7.3.4) Miejscowość: Ustka

7.3.5) Kod pocztowy: 76-270

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244998,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.