eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Ochrona osób i mienia na terenie Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia na terenie Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokolska 2

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-084

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 3511719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia-slaska.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia-slaska.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia na terenie Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56ab526d-5832-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011910/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona osób i mienia na terenie Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306897/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/AT/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 448800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę osób przebywających na terenie Filharmonii Śląskiej oraz ochronę mienia przed kradzieżą, zniszczeniem, dewastacją, nieuprawnionym dostępem, nielegalnym zasiedleniem, podłożeniem ognia itp., tj. ochrona fizyczna i dozór posesji wraz z budynkiem.

Usługa będzie świadczona całodobowo przez jednego pracownika ochrony, przy czym maksymalny czas pracy pracownika ochrony nie może przekroczyć 12 godzin na dobę.
Ochrona będzie realizowana poprzez pełnienie dyżurów przez uprawnionych pracowników ochrony, zatrudnionych przez wykonawcę, na terenie chronionej posesji oraz przeprowadzanie patroli kontrolno-prewencyjnych na terenie wskazanego obiektu, a także poprzez całodobowe monitorowanie sygnałów wizualnych i dźwiękowych pochodzących z lokalnych systemów alarmowych i p-poż.
W razie ujawnienia się jakiegokolwiek zgłoszenia lub alarmu, pracownik wykonawcy musi natychmiastowo powiadamiać osoby wskazane przez Zamawiającego.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa wykonawca zagwarantuje stałą i nieprzerwaną łączność telefoniczną z pracownikami ochrony wykonującymi usługę oraz wsparcie "grupy interwencyjnej", tzn. patrolu zmotoryzowanego, przygotowanego i wyposażonego do podjęcia bezpośredniej interwencji, na wezwanie pracownika ochrony wykonującego usługę na posesji lub w chronionym obiekcie, mającej na celu oddalenie zagrożenia bądź usunięcie już istniejącego naruszenia chronionego mienia lub dostępu do tegoż, zatrzymanie sprawców szkody, zabezpieczenie śladów w przypadku popełnienia czynu zabronionego na chronionym terenie. Grupa interwencyjna będzie się składała z wystarczającej liczby osób do wykonania zadania, przy czym zawsze będą to nie mniej niż dwie osoby. Maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej, liczony do czasu podjęcia działania na miejsce gdzie zostanie wezwana wyniesie w nocy nie więcej niż 7 minut, w dzień (rozumiany jako pora dnia od godziny 6:00 do godziny 22:00) nie więcej niż 12 minut. Pracownicy ochrony muszą być umundurowani w sposób identyfikujący ich jako służbę ochrony, zaopatrzeni w czytelne identyfikatory, środki przymusu bezpośredniego, zaś w porze o ograniczonej widoczności - w latarki.
Wykonawca, zważywszy na przedmiot działalności statutowej Zamawiającego, do wykonywania przedmiotu zamówienia oddeleguje stałych pracowników charakteryzujących się wysoką kulturą osobistą. Z uwagi na charakter czynności wykonywanych w ramach zamówienia noszący znamiona stosunku pracy, Zamawiający wymaga, stosując klauzulę społeczną, na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp, aby wszyscy oddelegowani do realizacji zamówienia pracownicy byli zatrudnieni na umowę o pracę.
Oddelegowani do obsługi obiektu pracownicy muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów (Dz.U. z 2013 r. Poz. 829 z późn. zmianami).
W czasie realizacji usług wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów BHP, p-poż. oraz wewnętrznych przepisów Zamawiającego dotyczących zasad bezpieczeństwa i porządku.
Pracownicy ochronny będą przeszkoleni w tym zakresie przez Zamawiającego.
Wykonawca będzie prowadził dziennik służby.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w tym materialną za wszelkie ewentualne szkody na osobie lub mieniu powstałe podczas wykonywania lub w wyniku niewykonania bądź nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z Umowy. Wykonawca ponosi też odpowiedzialność za inne działania lub zaniechania osób, którymi będzie posługiwał się w celu wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji umowy do przedłożenia listy osób wykonujących usługę na rzecz Zamawiającego i jej bieżącego uaktualniania przed przystąpieniem do pracy osób nowych. Do listy wykonawca załączy kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień przez poszczególne osoby.

Poniżej dane dotyczące budynku Filharmonii Śląskiej:
- ilość kondygnacji - 6, nadziemnych - 5, podziemnych - 1
- powierzchnia zabudowy obiektu - 1 567,40 m2
- kubatura - 28 872,00 m3
- powierzchnia całkowita - 6 719,90 m2
- powierzchnia użytkowa - 5 238,79 m2

W budynku znajdują się dwa dźwigi osobowe, stacja energetyczna SN, kotłownia wraz z magazyn oleju opałowego. Budynek jest monitorowany systemem kamer i automatyczną instalacją sygnalizacji pożaru z centralkami zlokalizowanymi w pomieszczeniu ochrony, ponadto obiekt posiada system kontroli dostępu do poszczególnych pomieszczeń za pomocą kart elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382472,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510201,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 382472,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH INPULS JANUSZ DUDEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431020513

7.3.3) Ulica: Barlickiego 12

7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-103

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Patrol - grupa interwencyjna, podwykonawca: Centrum Ochrony Security Sp. z o. o, ul. Jabłoniowa 5a, Sosnowiec


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 382472,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.