eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemu włamania i napadu oraz ppoż. i zapewnienie bezpieczeństwa na terenie i w obiektach Transportowego Węzła Integracyjnego.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemu włamania i napadu oraz ppoż. i zapewnienie bezpieczeństwa na terenie i w obiektach Transportowego Węzła Integracyjnego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rozwoju Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388232043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 35

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.8.) Numer faksu: 059 8145 586

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@um.ustka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.ustka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.osir.ustka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport i rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemu włamania i napadu oraz ppoż. i zapewnienie bezpieczeństwa na terenie i w obiektach Transportowego Węzła Integracyjnego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9e419f3-4789-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271748/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSiR.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243747,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu systemu władania i napadu oraz ppoż. i zapewnienie bezpieczeństwa na terenie i w obiektach Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację powyższych usług na następujących terenach:
2.1. budynek dworca kolejowego,
2.2. budynek dworca autobusowego
2.3. tereny przyległe do Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.1. całodobową obsługę stanowiska monitorowania przez kwalifikowanych pracowników ochrony, obejmującą obsługę urządzeń monitorujących tzw. telewizję przemysłową, urządzeń system antywłamaniowego oraz systemu przeciwpożarowego,
3.2. całodobowe monitorowanie budynków Transportowego Węzła Integracyjnego (dworca autobusowego oraz dworca kolejowego) w celu zapobieżenia zagrożenia mienia oraz życia czy zdrowia osób przebywających w strefie monitorowanej,
3.3. monitorowanie obiektów przez załogi patrolu mobilnego,
3.4. montaż odpowiednich systemów elektronicznych umożliwiających stałe i nieprzerwane kontrolowanie systemów antywłamaniowych, antynapadowych i przeciwpożarowych,
3.5. w przypadku sygnałów wysyłanych przez urządzenia elektroniczne sugerujących włamanie, napad bądź pożar jak i wezwania dyżurnego pracownika ochrony – natychmiastowe wysłanie uzbrojonego patrolu w celu podejmowania działań ochronnych,
3.6. pełnienie funkcji prewencyjnych oraz działań ochronnych polegających na obserwowaniu osób wchodzących, wychodzących jak i przebywających w obiekcie oraz zwracanie uwagi przede wszystkim na osoby, które swym zachowaniem lub wyglądem wzbudzają podejrzenie,
3.7. strzeżenie mienia ruchomego i nieruchomego zgromadzonego w obiekcie, a w szczególności obserwowanie i podejmowanie interwencji w przypadku dewastacji lub kradzieży,
3.8. ochrona pracowników Zamawiającego oraz osób trzecich przebywających na terenie Transportowego Węzła Integracyjnego,
3.9. podejmowanie działań mających na celu minimalizację skutków zaistniałych przestępstw, ustalenie sprawców oraz świadków jak i zabezpieczenie mienia,
3.10. przeciwdziałanie próbom naruszenie porządku publicznego oraz naruszenia bezpieczeństwa osobistego przebywającym na terenie obiektu w tym również zawartych w regulaminie obiektu,
3.11. podejmowanie akcji ratowniczych w przypadku wystąpienia awarii technicznej.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi, w oparciu o pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony oraz o pracowników ochrony fizycznej bez licencji, szkolonych w zakresie sposobów prowadzenie ochrony oraz sprawowania profilaktyki przeciwpożarowej.
5. Świadczenie usługi ochrony osób i mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie i w obiektach Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce będzie odbywać się całodobowo przez wszystkie dni tygodnia (365 dni x 24h = 8 760 h) w zakresie i na warunkach określonych niniejszą umową.
6. Zalecane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania usługi. Jednakże nie jest to niezbędne celem przygotowania i złożenia oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
7. Działając na podstawie art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób świadczących usługę ochrony osób i mienia.
Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SWZ – wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264952,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264952,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264952,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jantar 2 Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jantar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392657011

7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264952,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.