eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pniewy



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pniewy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258247

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 37

1.5.2.) Miejscowość: Pniewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pniewy.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pniewy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffd7aa7c-0d97-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001156/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pniewy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280084/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZK.271.2.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pniewy.

1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pniewy.
2. Szczegółowy zakres zadania obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest usługa usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest tj. odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 06 05* (materiały budowlane zawierające azbest), powstałych między innymi przy likwidacji lub wymianie elementów pokryć dachowych z obiektów budowlanych oraz wcześniej zdemontowanych składowanych na nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Pniewy.

1) ZADANIE 1 – Prace związane z usuwaniem odpadów zawierających azbest obejmujące:
a) demontaż płyt zawierających azbest z elementów obiektów budowlanych (dach, ściana),
b) zabezpieczenie i zbieranie odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi (m.in. ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu),
c) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i usunięciu odpadów,
d) załadunek i transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi,
e) przekazanie odpadów do utylizacji na składowisko odpadów niebezpiecznych.

2) ZADANIE 2 – Prace związane z usuwaniem odpadów zawierających azbest obejmujące:
a) zabezpieczenie i zbieranie odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi (m.in. ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu),
b) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i usunięciu odpadów,
c) załadunek i transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi,
d) przekazanie odpadów do utylizacji na składowisko odpadów niebezpiecznych.
1. Szacunkowa ilość odpadów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia z terenu gminy Pniewy wynosi do 200 Mg, w tym:
1) Zadanie 1 – 86,417 Mg,
2) Zadanie 2 – 67,065 Mg.
2. Podana ilość wyrobów azbestowych w pkt 2. ust. 1 i 2 ma charakter szacunkowy, w związku z tym zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznych ilości odebranych wyrobów zawierających azbest lecz nie więcej jak 200 Mg.
3. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, ustalić z właścicielami nieruchomości datę wykonania usługi i przekazania niezwłocznie Zamawiającemu informacje o ustalonych terminach w formie harmonogramu prac.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu prac w przypadku, gdy:
1) wystąpią niesprzyjające warunki uniemożliwiające realizację zadań nr 1 i/lub nr 2.
2) wystąpią inne okoliczności leżące po stronie właścicieli nieruchomości uniemożliwiające wykonanie zadania nr 1 i/lub nr 2 zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem prac.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany - zmniejszenia zakresu prac do wykonania lub rezygnacji z realizacji poszczególnych zakresów wynikających z faktycznego zapotrzebowania. Zmniejszenie zakresu prac i tym samym ilości zebranych odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, może nastąpić m.in. z powodu rezygnacji właściciela.
6. Wykonawca dokona demontażu, odbioru, pakowania, ważenia i załadunku odpadów przy użyciu własnych urządzeń i maszyn. Posiadających odpowiednie legalizacje.
7. Wykonawca dokona wywozu odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów.
8. Ważenie odbieranych odpadów zawierających azbest odbywać się będzie po zakończeniu wykonywania usługi na danej nieruchomości w obecności właściciela nieruchomości lub jego przedstawiciela. Koszt ważenia wyrobów ponosi Wykonawca. Przy każdym odbiorze odpadów zostanie sporządzony protokół odbioru.
9. Wykonawca przedłoży wygenerowane potwierdzenia wystawienia kart przekazania odpadów w systemie BDO wraz z wykazem wykonanych usług (wykazem posesji i ilości unieszkodliwionych odpadów, z których przekazano odpady, protokołami odbioru o których mowa w pkt wyżej oraz oświadczenie o prawidłowości wykonania robót i oczyszczenia terenu z azbestu), przy czym dla każdej nieruchomości sporządzony zostanie odrębny wykaz. Karty przekazania odpadów muszą być dostarczone gminie Pniewy przed przekazaniem protokołu odbioru końcowego zadania.
10. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zbiorcze zestawienie wykonanych usług.
11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w sposób rzetelny, bezpieczny dla ludzi i środowiska w sposób minimalizujący emisję pyłu azbestowego do środowiska – zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa.
12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu zdarzeń i wypadków a także koszty ewentualnych zniszczeń spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których dopuścił się podczas wykonania usługi.
13. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia zaplecze do wykonania prac, o ile takie będzie niezbędne oraz organizuje wykonanie usługi przy zachowaniu wszelkich przepisów prawa budowlanego, bhp oraz zasad postępowania z wyrobami zawierającymi azbest.
14. W przypadku wystąpienia różnic pomiędzy podaną szacunkowo w pkt. 2 ust. 1 i 2, Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 ilością wyrobów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia, a ilością udokumentowaną faktycznie usuniętych wyrobów zawierających azbest, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie wykonaną usługę zgodnie z zaoferowaną ceną.
15. Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów zawierających azbest powstałych w wyniku prowadzenia prac objętych niniejszym zamówieniem.
16. Wszelkie koszty sporządzenia dokumentacji z przebiegu realizacji zadania ponosi Wykonawca.
17. Termin realizacji zadania:
Termin rozpoczęcia realizacji zadania biegnie od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zadania określa się na dzień 15 października 2022 r. Zadanie będzie uznane za wykonane po potwierdzeniu protokołem odbioru realizacji wszystkich elementów zadania określonych w pkt. 2 ust. 1 i 2 niniejszego opisu zamówienia.
18. Dodatkowe informacje:
1) Wykonawca powinien zapoznać się z nieruchomościami, na których zlokalizowane są odpady zawierające azbest. Wykaz tych nieruchomości stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100822,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182336,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100822,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO TW Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6080103075

7.3.3) Ulica: Czermin 67A

7.3.4) Miejscowość: Czermin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-304

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100822,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.