eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych
w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,129887,200b721fa2752cdcc89a64f0d9163603.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych
w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f48ead0-09c4-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336032

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038736/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką do szkół i placówek oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256702

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 207055,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz
z opieką na zajęcia do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024. Opiekuna zapewnia Wykonawca.
Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z części (tras) na którą złoży ofertę.

Część 1
Trasa I – Bytom ul. Felińskiego 2 ® Bytom, ul. Wrocławska 53 ® Bytom, ul. Chrzanowskiego 4 ® Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 38 ® Bytom, ul. Kraszewskiego 11 ® Bytom, ul. Piekarska 32 ® Bytom, ul. Murarska 10 ® Bytom, ul. Korfantego 18 ® Bytom, ul. Cicha 1a ® Bytom Szombierki,
ul. Podhalańska 26 ® Chorzów: Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Niebieski Zakątek” z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi, ul. Opolska 21 ® Chorzów: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Młodzieży Niewidomej
i Słabowidzącej w Chorzowie, ul. Hajducka 22 ® Katowice: Zespół Szkolno-Przedszkolny dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących, ul. Grażyńskiego 17 ® Katowice: Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Arka Noego”, ul. Gromadzka 59 (dozwolona jest zmiana kolejności przyjazdu do poszczególnych punktów docelowych w Chorzowie i Katowicach)  powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych.
Maksymalnie 88 km/dzień.
Ilość uczniów: 10 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + max. 6 dodatkowych uczniów w trakcie roku szkolnego + opiekun – zapewnia wykonawca.
Uwaga: środek transportu umożliwiający przewóz dziecka poruszającego się na wózku inwalidzkim.

Zamawiający określa (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) niepełnosprawność uczniów, którzy będą dowożeni do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024, nad którymi sprawowana będzie opieka przez opiekuna - dzieci niesłyszące lub słabosłyszące, niedowidzące, niektóre posiadają niepełnosprawność intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną, ze spektrum autyzmu, niepełnosprawność ruchowa, w tym afazja oraz innymi wynikającymi z orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.

Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 186 dni wykonywania niniejszego zamówienia.
W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą, a rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem
z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy.
Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę usługi w zakresie objętym wymaganą licencją lub zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego – dotyczy każdej z części.
Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace polegające na prowadzeniu pojazdu (kierowca) oraz wszystkich osób wykonujących prace polegające na sprawowaniu opieki w trakcie transportu osób niepełnosprawnych. Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji
z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umownych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 86914,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz
z opieką na zajęcia do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024. Opiekuna zapewnia Wykonawca.
Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z części (tras) na którą złoży ofertę.

Część 2
Trasa II – Bytom, ul. Cicha 1a  Bytom, ul. Morcinka 9  Zabrze: Centrum Edukacji i Rehabilitacji, ul. Wyciska 5  Zabrze: Zespół Szkół Specjalnych nr 42, ul. Sienkiewicza 43  powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych.
Maksymalnie 36 km/dzień.
Ilość uczniów: 2 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + max. 6 dodatkowych uczniów w trakcie roku szkolnego + opiekun – zapewnia wykonawca.
Uwaga: środek transportu umożliwiający przewóz dziecka poruszającego się na wózku inwalidzkim.

Zamawiający określa (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) niepełnosprawność uczniów, którzy będą dowożeni do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024, nad którymi sprawowana będzie opieka przez opiekuna - dzieci niesłyszące lub słabosłyszące, niedowidzące, niektóre posiadają niepełnosprawność intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną, ze spektrum autyzmu, niepełnosprawność ruchowa, w tym afazja oraz innymi wynikającymi z orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.

Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 186 dni wykonywania niniejszego zamówienia.
W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą, a rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem
z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy.
Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę usługi w zakresie objętym wymaganą licencją lub zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego – dotyczy każdej z części.
Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace polegające na prowadzeniu pojazdu (kierowca) oraz wszystkich osób wykonujących prace polegające na sprawowaniu opieki w trakcie transportu osób niepełnosprawnych. Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji
z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umownych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 47340,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz
z opieką na zajęcia do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024. Opiekuna zapewnia Wykonawca.
Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z części (tras) na którą złoży ofertę.

Część 3
Trasa III - Bytom, ul. Arki Bożka 6  Bytom Stroszek, ul. Korczaka 2  Tarnowskie Góry, Szkoła Podstawowa nr 7 w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym, ul. Strzelców Bytomskich 7  Tarnowskie Góry, Salezjański Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Śniadeckiego 1 - powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych
przy czym:
1. Tarnowskie Góry, ul. Strzelców Bytomskich 7
(adres zamieszkania dziecka ul. Korczaka 2 w Bytomiu)
- poniedziałki lub inny dzień będący początkiem tygodnia w którym odbywają się zajęcia – dowóz w godzinach rannych z domu do internatu;
- piątki, lub inny dzień będący końcem tygodnia w którym odbywają się zajęcia - dowóz w godzinach popołudniowych z internatu do domu;
2. Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego 1
(adres zamieszkania dziecka ul. Arki Bożka 6 w Bytomiu)
dowóz każdego dnia w którym odbywają się zajęcia szkolne – dowóz z domu do szkoły oraz ze szkoły do domu.
Maksymalnie 44 km/dzień
Ilość uczniów: 2 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + max. 6 dodatkowych uczniów w trakcie roku szkolnego + opiekun – zapewnia wykonawca.
Uwaga: środek transportu umożliwiający przewóz dziecka poruszającego się na wózku inwalidzkim.

Zamawiający określa (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) niepełnosprawność uczniów, którzy będą dowożeni do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024, nad którymi sprawowana będzie opieka przez opiekuna - dzieci niesłyszące lub słabosłyszące, niedowidzące, niektóre posiadają niepełnosprawność intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną, ze spektrum autyzmu, niepełnosprawność ruchowa, w tym afazja oraz innymi wynikającymi z orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.

Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 186 dni wykonywania niniejszego zamówienia.
W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą, a rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem
z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy.
Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę usługi w zakresie objętym wymaganą licencją lub zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego – dotyczy każdej z części.
Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace polegające na prowadzeniu pojazdu (kierowca) oraz wszystkich osób wykonujących prace polegające na sprawowaniu opieki w trakcie transportu osób niepełnosprawnych. Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji
z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umownych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 49104,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz
z opieką na zajęcia do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024. Opiekuna zapewnia Wykonawca.
Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z części (tras) na którą złoży ofertę.

Część 4
Trasa IV – Bytom, ul. 11 Listopada 8b  Bytom, Branżowa Szkoła I stopnia, ul. Józefczaka 40  powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych.
Maksymalnie 20 km/dzień
Ilość uczniów: 1 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + max. 6 dodatkowych uczniów w trakcie roku szkolnego + opiekun – zapewnia wykonawca.
Uwaga: środek transportu umożliwiający przewóz dziecka poruszającego się na wózku inwalidzkim.

Zamawiający określa (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) niepełnosprawność uczniów, którzy będą dowożeni do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024, nad którymi sprawowana będzie opieka przez opiekuna - dzieci niesłyszące lub słabosłyszące, niedowidzące, niektóre posiadają niepełnosprawność intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną, ze spektrum autyzmu, niepełnosprawność ruchowa, w tym afazja oraz innymi wynikającymi z orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.

Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 186 dni wykonywania niniejszego zamówienia.
W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą, a rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem
z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy.
Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę usługi w zakresie objętym wymaganą licencją lub zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego – dotyczy każdej z części.
Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace polegające na prowadzeniu pojazdu (kierowca) oraz wszystkich osób wykonujących prace polegające na sprawowaniu opieki w trakcie transportu osób niepełnosprawnych. Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji
z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umownych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 23696,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110811,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187577,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110975,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Jojko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6271425128

7.3.3) Ulica: ul. Kluczborska 12a

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-508

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110975,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44126,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44126,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Jojko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6271425128

7.3.3) Ulica: ul. Kluczborska 12a

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-508

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44126,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49840,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118668,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49840,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz osób MINI BUS Andrzej Kot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6261098283

7.3.3) Ulica: ul. Hlonda 115/9

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-933

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49840,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29983,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29983,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz osób MINI BUS Andrzej Kot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6261098283

7.3.3) Ulica: ul. Hlonda 115/9

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-933

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29983,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.