eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › "Budowa miejsc postojowych w rejonie ul. Armii Krajowej w Knurowie"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa miejsc postojowych w rejonie ul. Armii Krajowej w Knurowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6639f582-09e1-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa miejsc postojowych w rejonie ul. Armii Krajowej w Knurowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6639f582-09e1-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016379/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa miejsc postojowych w rejonie ul. Armii Krajowej w Knurowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260437

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1755096,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę miejsc postojowych w rejonie ul. Armii Krajowej w Knurowie, w tym:
1.1. wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z płyt ażurowych o wymiarach 60x40x10 cm wraz z podbudową,
1.2. wykonanie nawierzchni jezdni manewrowej z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz z podbudową,
1.3. wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz z podbudową,
1.4. wykonanie oświetlenia, w tym:
a) ułożenie kabla oświetleniowego,
b) montaż słupów oświetleniowych stożkowych, stalowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo, o wysokości 9 m z wysięgnikiem wraz z fundamentem i oprawami LED,
c) przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej Tauron Dystrybucja SA,
1.5. wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym:
a) budowa kanału deszczowego z rur PVC – U o średnicy Ø630 oraz Ø160
b) przykanaliki z rur PVC o średnicy Ø200,
c) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy Ø1200
d) wpusty uliczne betonowe o średnicy Ø500
e) osadnik zawiesiny mineralnej Ø1000
1.6. opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
1.7. oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z  zatwierdzonym projektem opracowanym przez Wykonawcę ( o którym mowa w pkt. 1.6 ) oraz usunięcie ww. oznakowania po odbiorze docelowej organizacji ruchu,
1.8. opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu w oparciu o projekt docelowej organizacji ruchu przekazany przez Zamawiającego,
1.9. oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem opracowanym przez Wykonawcę,
1.10. zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew i krzewów, zgodnie z wymaganiami, o których mowa w § 3 pkt. 1.41 wzoru umowy
1.11. nasadzenie drzew liściastych oraz krzewów liściastych na działkach będących własnością Gminy Knurów,
1.12. pielęgnację nasadzonej zieleni ozdobnej w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 12 miesięcy od odbioru końcowego.
1.13. roboty towarzyszące w ramach robót, o których mowa w § 1 pkt. 2.1 wzoru umowy (prace ziemne, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, regulacja wysokościowa istniejących urządzeń podziemnych odtworzenie nawierzchni i trawników (humusowanie z obsianiem trawą ) uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wycinka zieleni itp.).
2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1382444,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3146737,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1382444,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MARBUD" ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH MARIUSZ OGRODOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273440240

7.3.3) Ulica: ul. Miodowa 5

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1382444,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.