eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › "XXVI Ogólnopolska Spartakiada Sportowo - Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w 2023 r."



Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"XXVI Ogólnopolska Spartakiada Sportowo - Rekreacyjna
Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w 2023 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bratysławska 1a

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-201

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 618-94-02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.ezamowienia.krus.gov.pl/krus_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"XXVI Ogólnopolska Spartakiada Sportowo - Rekreacyjna
Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w 2023 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79bf4c9b-1fd1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114962/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa organizacji spartakiady

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309104

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0700-OP.261.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 244820,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa usługa organizacji zawodów sportowych wraz z usługą wynajmu lokalu w zakresie bazy noclegowej z wyżywieniem, wynajmu obiektów sportowych pn.
„XXVI Ogólnopolska Spartakiada Sportowo - Rekreacyjna
Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w 2023 r.”

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

92600000-7 - Usługi sportowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271481,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271481,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271481,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBM Południe Sp.A. Tour S.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369566603

7.3.3) Ulica: Rytro 380

7.3.4) Miejscowość: Rytro

7.3.5) Kod pocztowy: 33-343

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PRIMEBOARDS SWIM TEAM TOMASZ MACHAJ w następującym zakresie:
a. Udostępnienie i przygotowanie hali sportowej w dniach 15.09.2023 r. oraz 16.09.2023
b. Wyznaczone i oznaczone miejsce w terenie do przeprowadzenia zawodów w biegach przełajowych, przeciąganiu liny – w okolicy hotelu, w odległości do 500 metrów od miejsca zakwaterowania.
c. Sprzęt sportowy w poszczególnych dyscyplinach (piłki do siatkówki, piłeczek do tenisa stołowego oraz do tenisa ziemnego, stołów do tenisa stołowego, lotek do badmintona, siatki, rakietki do badmintona, tarcze i lotki do darta, szachy, linę do przeciągania) w ilości zapewniającej sprawny przebieg zawodów sportowych.
d. Przygotowanie kompletów medali (204 szt.), dyplomów (128 szt.), pucharów (3 szt.) oraz banerów informacyjnych (2 szt.) .
e. Neutralnego posiadającego odpowiednie kwalifikacje sędziego głównego zawodów, który odpowiadać będzie za przygotowanie aren i sprzętu sportowego, sprawny przebieg i dokumentację rozgrywek.
f. Obsadę sędziowską do poszczególnych konkurencji.
g. Zapewnienie odpowiedniej opieki medycznej w czasie trwania zawodów sportowych 15 do 16.09.2023 r.
h. Zapewnienie kompletnej dokumentacji przeprowadzonych zawodów sportowych tj. protokołów sędziowskich, list rankingowych zawodników/uczestników poszczególnych konkurencji sportowych wraz z przyznaną liczbą punktów oraz zbiorcze zestawienie uzyskanych punktów przez poszczególne drużyny.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271481,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-01 do 2023-09-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.