eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Dowóz uczniów do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2022 roku oraz od 01.09.2022 do 31.12.2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2022 roku oraz od 01.09.2022 do 31.12.2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.niewiejska@milicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie od dnia podpisania umowy do 30.06.2022 roku oraz od 01.09.2022 do 31.12.2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11e61aca-414e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000820/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Milicz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265494/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest nabycie biletów miesięcznych przez Gminę Milicz dla dzieci na zasadach określonych w art. 5 ust. 1 i art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 295) oraz dowóz i opieka nad uczniami dowożonymi do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Milicz w roku szkolnym: 1.01.2022 - 30.06.2022 r. oraz 1.09.2022 - 31.12.2022 r.
2. Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem udzielanym w częściach.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje realizowanie dowozu uczniów w dniach nauki szkolnej, na trasach stanowiących odpowiednio:
a. Część I - dowóz i 4 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 i Szkoły Muzycznej I Stopnia w Miliczu oraz dowóz i odwóz wychowanków Przedszkola Samorządowego w Miliczu zamieszkałych w miejscowościach:
Duchowo, Gogołowice, Marchwice (od 01.09.2022), Karminek, Kaszowo, Kąty, Kobiałka, Koruszka, Miłochowice, Piękocin, Pogórzyno, Pomorska, Postolin, Ruda Milicka, Sławoszowice, Stawczyk, Stawiec, Stawno, Świętoszyn, Wałkowa, Wszewilki; Szacowana liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: Sp. 2 – 284 obustronne, 59 jednostronne, Przedszkole Samorządowe – bilety: 25 obustronne, 11 jednostronne Razem: 309 obustronne, 70 jednostronne;
b. Część II - dowóz i 3 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej im. Juliusza Słowackiego w Sułowie oraz dowóz i 3 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej w Dunkowej zamieszkałych w miejscowościach: Baranowice, Brzezina Sułowska, Brzezina Sułowska Osada, Grabówka, Gruszeczka, Łąki, Miłosławice, Niezgoda, Olsza, Piotrkosice, Piotrkosice -osada, Pracze, Ruda Sułowska, Słączno, Sulimierz, Węgrzynów, Wilkowo; Szacowana liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia:
Sp. Dunkowa 70; Sp. Sułów 148 obustronne, 13 jednostronnych Razem: 218 obustronne, 13 jednostronnych;
c. Część III - dowóz i 2 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej we Wziąchowie Wielkim zamieszkałych w miejscowościach: Bracław, Gądkowice, Gądkowice-przystanek od strony Wrocławic, Gądkowice- leśniczówka, Gołkowo, Joachimówka, Latkowa, Bartniki (do 30.06.2022), Ostrowąsy, Potasznia, Wodników Górny, Wziąchowo Małe; Szacowana liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: Obustronne – 123 Jednostronne -3
d. Część IV - dowóz i 2 odwozy (środy, czwartki, piątki) oraz 3 odwozy (poniedziałki, wtorki) uczniów Szkoły Podstawowej we Wróblińcu zamieszkałych w miejscowościach:
Wrocławice, Latkowa, Bartniki, Górka, Kolęda, Wielgie Milickie;
Szacowana liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 66;
e. Część V – dowóz i 2 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej w Nowym Zamku zamieszkałych w miejscowościach:
Nowy Zamek, Godnowa, Tworzymirki, Tworzymirki Górne, Średzina, Dzierzgów, Jankowa;
Szacowana liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia:76;
f. Część VI – dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Nowym Zamku zamieszkałych w miejscowościach:
Wierzchowice, Milicz;
Szacowana liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 12;
g. Część VII – dowóz i 2 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej w Czatkowicach zamieszkałych w miejscowościach:
Czatkowice - ul. Wierzchowicka, Niesułowice, Grabownica, Młodzianów, Henrykowice; Szacowana liczba uczniów, dla których zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 19.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
a. ustalenie w uzgodnieniu z Zamawiającym i Dyrektorami szkół, do których realizowany jest dowóz różnego rozkładu jazdy autobusów:
- w okresie roku szkolnego;
- na dzień rozpoczęcia roku szkolnego;
b. zapewnienie w czasie przewozu opieki nad przewożonymi uczniom, sprawowanej przez osobę posiadającą kwalifikacje pedagogiczne oraz ukończony kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy, inną niż kierowca. Przez kwalifikacje pedagogiczne należy rozumieć posiadanie kwalifikacji niezbędnych do zajmowania stanowiska nauczyciela w rozumieniu przypisów art. 9 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1762) lub ukończenie kursu pedagogicznego lub ukończenie kursu kierowników wycieczek;
c. umożliwienia bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu na przystankach wskazanych przez Zamawiającego,
d. zapewnienie ogrzewania w pojeździe, w szczególności zapewnienie temperatury min. 16 stopni Celsjusza w pojeździe podczas przewozu w okresie od 03 stycznia 2022 do 31 marca 2022 roku oraz od 01 października 2022 r. do 31 grudnia 2022 roku,
e. zapewnienie przewożonym uczniom, którzy posiadają zakupione bilety, miejsc siedzących. Wykonawca ma obowiązek zapewnić pierwszeństwo przewozu uczniom korzystającym z biletów miesięcznych ulgowych,
f. zapewnienie zastępstwa w razie braku możliwości osobistego wykonywania przedmiotu zamówienia,
g. przygotowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, szczegółowego wykazu tras dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia.
h. Zgodnie z Art. 21 Ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 152), przed nawiązaniem z osobą stosunku pracy lub przed dopuszczeniem osoby do działalności związanej z opieką nad dziećmi przewoźnik obowiązany jest do uzyskania informacji, czy dane tej osoby są zamieszczone w Rejestrze z dostępem ograniczonym,
i. Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i terminowego podstawienia pojazdu w wyznaczonych punktach odbioru uczniów.
5. Przedmiotowe usługi muszą być wykonywane autobusami dopuszczonymi do ruchu t. j. posiadającymi ważne badania techniczne oraz ważną polisę ubezpieczenia komunikacyjnego OC + NNW.
6. Przedmiotowe zamówienie dotyczy zapewnienia przewozów na liniach regularnych dla szacunkowej liczby 909 biletów.
Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w Rozdz. IV. SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1061933,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1061933,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1061933,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Wołowie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880223032

7.3.3) Ulica: Ścinawska 24

7.3.4) Miejscowość: Wołów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496622,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Omyłkowo zaznaczono informację, że Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie składało się z 7 części. Na każdą z części wpłynęło po jednej ofercie, żadnej nie odrzucono.
Zawarto umowy z następującymi wykonawcami na poszczególne części:
Część 1 - Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Wołowie Sp. z o.o., ul. Ścinawska 24, 56-100 Wołów, NIP:9880223032,kwota: 374 452,00, termin: do 31.12.2022
Część 2 - Sklep Rowerowy LEWMA, Mirosław Lewek, ul. Ogrodowa 20A, Sułów, 56-300 Milicz, NIP:9161163574 kwota: 240 297,75, termin: do 31.12.2022
Część 3 - OLEJNICZAK-TRANS Adam Olejniczak, Ostrowąsy 39, 56-300 Milicz, NIP:9161382388, kwota: 158 004,00, termin: do 31.12.2022
Część 4 - OLEJNICZAK-TRANS Adam Olejniczak, Ostrowąsy 39, 56-300 Milicz, NIP:9161382388, kwota: 89 034,00, termin: do 31.12.2022
Część 5 - OLEJNICZAK-TRANS Adam Olejniczak, Ostrowąsy 39, 56-300 Milicz, NIP:9161382388, kwota: 77 976,00, termin: do 31.12.2022
Część 6 - Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Wołowie Sp. z o.o., ul. Ścinawska 24, 56-100 Wołów, NIP:9880223032, kwota: 53 580,00, termin: do 31.12.2022
Część 7 - Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Wołowie Sp. z o.o., ul. Ścinawska 24, 56-100 Wołów, NIP:9880223032, kwota: 68 590,00, termin: do 31.12.2022

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.