eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Białostocka › Adaptacja budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Białostockiej - w systemie "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Białostockiej – w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Dąbrowie Białostockiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000905250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1000-lecia Państwa Polskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 7121 109

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgok@dabrowa-bial.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pedek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Białostockiej – w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-240aea32-5429-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335662

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00298439/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Białostockiej - w systemie "zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298743/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2172357,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszystkich niezbędnych prawem decyzji administracyjnych, a następnie wykonanie robót polegających na adaptacji budynku do pełnienia funkcji Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Biał. W zakres przygotowania dok. projektowej wchodzi:
a) opracowanie map do celów projektowych zgodnie z ob. przepisami,
b) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
c) uzyskanie opinii właściwych miejscowo zarządu powiatu oraz burmistrza,
d) uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dotyczące działek objętych inwestycją,
e) opracowanie innych uznanych za niezbędne przez Wykonawcę bądź stosowne instytucje i urzędy, opracowań, badań i analiz,
f) sporządzenie proj. budowlanego wszystkich wymaganych branż,
g) sporządzenie proj. wykonawczego wszystkich wymaganych branż,
h) sporządzenie specyfikacji tech. wykonania i odbioru robót wszystkich wymaganych branż,
i) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych i inwestorskich dla każdej branży oddzielnie,
j) opracowanie inf. dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
k) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów wraz z wnioskiem do uzyskania pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
2) w zakres budowy obiektu wraz z dojazdami wchodzi:
1.Roboty budowlane:
a) kompleksowe roboty rozbiórkowe i demontażowe poszczególnych elementów oraz części budynku:
- Istniejących ścian działowych
- Istniejącego wykończenia ścian wewnętrznych
- Istniejących sufitów podwieszanych oraz tynków cementowo – wapiennych
- Istniejącego wykończenia posadzek oraz częściowego ich wyburzenia
- Stolarki okiennej i drzwiowej,
- Istniejących schodów zewnętrznych
b) Wykonanie nowych ścian działowych
c) Wykończenie surowych ścian istniejących
d) Naprawa i wyrównanie posadzki z dostosowaniem ich poziomu do możliwości poruszania się po obiekcie przez osoby niepełnosprawnych głównie na wózkach inwalidzkich
e) Wykończenie posadzki częściowo gresem, częściowo wykładziną PCV i dywanową
f) Naprawa schodów zewnętrznych i ich wykończenie oraz przebudowa istniejącej rampy w celu zwiększenia jej powierzchni i dostosowania do użytkowania jako taras rekreacyjny
g) Dostawa i montaż stolarki okiennej (PVC) i drzwiowej (aluminiowej) oraz wykonanie dodatkowych okien i naświetli dachowych w celu zapewnienia odpowiedniego dostępu światła naturalnego w stosunku do nowego sposobu użytkowania obiektu
h) Wykonanie sufitów i sufitów podwieszanych.
i) Wykonanie nowych schodów zew.
j) Montaż balustrad, pochwytów i odbojnic z przyst. dla osób niepełnosp.,
k) Termomodern. obiektu
l) Przebudowa dachu: wymiana więźby, wymiana pokrycia
2. Roboty instalacyjne
a) Roboty demontażowe
- Instalacji elektrycznej wraz z osprzętem
- Instalacji C.O wraz z wypos.
- Instalacji wod.- kan. wraz z wypos.
b) Wykonanie inst. c.o. z kotłem na gaz ziemny lub pompami ciepła i inst. fotowoltaiczną z ogrz. podłogowym w części biblioteki i kaloryferami w pozostałych częściach
c) Wykonanie instalacji wod.- kan.
d) Biały montaż wraz elementami wypos. białego montażu
e) Wykonanie nowej inst. elektrycznej i teletechnicznej wewnętrznej
f) Doprowadzenie zasilania do rozdzielni gł. w holu gł. budynku,
g) Wykonanie wentylacji mech.
h) Wykonanie inst. internetowej z 10 punktami dostępowymi.
3) Wyposażenie poszczególnych stref funkcjonalno – użytkowych
1. Strefa biblioteczna z czytelnią, wydzielona strefą przeznaczoną na pracownię komp. oraz rekreacyjną oraz pom. socjalne dla pracowników
a) zakup mebli bibl. tj. regałów (ok. 80 m2) z ladą bibl.
• Blaty robocze wykonane z płyty wiórowej 3warstwowej wg PN-EN 14322, o grubościach 28mm/25mm, obustr. laminowane z krawędziami bocz. wykończonymi obrzeżem ABS gr. 1mm, kolorem odpowiadającym kol. Płyty oraz wg wskazań projektu aranżacji wnętrz . Gęstość płyty 650-690 kg/m3, klasa hig. E1.
• Korpusy szaf wykonane z płyty wiórowej 3warstwowej, wg PN-EN 14322, dwustr. laminowanej z kraw. bocznymi wyk. obrzeżem ABS gr. 1mm, kolorem odpowiadającym kol. płyty lub wskazaniem kolor. wg proj. aranżacji wnętrz. Gęstość płyty 650-690 kg/m3. Klasa hig. E1.
• Wieńce górne i dolne wykonane z 3warstwowej płyty, o gr. 28mm / 18mm, dwustr. laminowanej wg PN-EN 14322. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Krawędzie boczne wykończone obrzeżem ABS gr. 1mm, w kolorze płyty.
• Plecy wykonane z 3warstwowej płyty o gr. 10mm - 18mm, wg PN-EN 14322, wpuszczane w boki i wieńce, dwustr. laminowanej. Gęstość płyty 650-690 kg/m3. Klasa hig. E1.
• Półki w szafach z płyty o grub. min. 18 mm. 3warstwowej, wg PN-EN 14322, 2stronnie laminowanej z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem ABS gr. 1mm, kolorem odpowiadającym kol. płyty. Gęstość płyty 650-690 kg/m3. Klasa hig. E1.
• Rozstaw między półkami powinien mieć możliwość regulacji. Mocowanie zapadkowe uniemożliwiające przypadkowe wysunięcie półki.
• Meble montowane na mimośrody (trzpienie metalowe z gwintem połączone z mimośrodem obrotowym, zaślepki PCV).
• Nogi regałów, szaf, biurek wyposażone w stopki umożliwiające poziomowanie. Stopki regulatorów plastikowe i na tyle duże, aby nie powodowały uszkodzeń posadzki. Min. wys. reg. od 0 do 4 cm a śr. stopki 3-4 cm.
• Po zamontowaniu mebli Zamawiający wskaże miejsca wykonania otworów przelotowych w blatach.
• Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu min 3 wzorów uchwytów do el. meblowych.
• Zawiasy zast. w meblach powinny być wykonane ze stali nierdzewnej z możliwością pełnej regulacji pionowej i poziomej.
• W szufladach stosować prowadnice szuflad typu rolkowego, umożliwiające ich wysunięcie w granicach 75 – 100%. Zastosowane zawiasy i prowadnice powinny domykać drzwi i szuflady bez pozostawiania żadnych szczelin.
• Regały przyścienne muszą być wyposażone w system mocowania (kotwienia) do ściany zapewniający stabilność ciągu regałów z obciążeniem
• Lada biblioteczna powinna być złożona z następujących elementów: 2 szuflady i szafka z półką w środku wym. 800 x 550, szafka – lada na komputer z nadstawką wym. 1200 x 550, szafka – narożnik wym. 550 x 550, szafka z podwieszaną szufladą i półką w środku wym. 1000 x 550, regalik z półkami wym. 800 x 550.
b) zakup sprzętu komputerowego (2 komputery stacjonarne) o minimalnych parametrach
• Procesor Intel® Core™ i5-11400 lub Intel® Core™ i5-11500
• Pamięć RAM 16 GB DDR4
• Karta graficzna Intel® Integrated Graphics
• Dysk SSD M o pojemności 240GB
• Dysk HDD o pojemności 1TB
• Napęd optyczny DVD+/-RW
• Zasilacz minimum 180W
• Zintegrowany w płycie głównej moduł TPM 2.0
• System op. Windows 10 Pro PL 64bit lub Windows 11 Pro PL 64bit
• Klawiatura i mysz USB

c) zakup 2 foteli tapicerowanych 1-osobowych, obicie ekoskóra. Wym. siedziska: szer. 59 cm, wys. 77 cm. , kanapy o wym. 137x57x56 cm, min. głęb. siedziska: 37 cm, obitej pokrowcem zamykanym zamkiem błyskawicznym. Wyk. w 100 % z bawełny, wypełniona pianką poliuretanową w kolorze zielonym. i stolika dł. 76 cm, szer. 90 cm, wys. 90 cm. Grub. nogi stołu 11 x 11 cm-nogi stołu umieszczone pod blatem, 8- 10 mm cofnięte od linii brzegowej stołu. Grub/ blatu: 35mm- 40 mm. dla strefy czytelni księgozbioru podręcznego

d) dla wydzielonej strefy rekreacyjnej zakup bieżni treningowej
Kąt nachylenia pasa biegowego 0 – 16%, prędkość maks. 14 km/h, wym. pasa bieżnego 42.5 x 122.5 cm, maks. waga użytkownika 130 kg,
rowerku stacjonarnego
Maks. waga użytkownika 150 kg, odl. siedziska od podłoża 53.5 - 57.5 cm, odl. siedziska od pedałów 71 - 91 cm,
telewizora 50 cali, 4K UHD / 3840 x 2160 i zestawu audio odtwarzacz płyt: CD, CD-R, CD-RW, MP3, WMA, moc znamionowa RMS: 2 x 15 W
e) zakup i montaż wyposażenia pomieszczenia socjalnego w szafki ubraniowe, stół z krzesłami, zabudowę aneksu kuchennego oraz jego wyposażenie.
2. Wejście główne z holem wejściowym:
a) zakup wieszaka (ok. 3 mb)
b) ekran / tablica elektroniczna informacyjna (50 cali, 4K UHD / 3840 x 2160)
c) wrzutnia książek przed wejściem
3. Oddział dla dzieci:
a) zakup mebli bibliotecznych z uwzględnieniem i dostosowaniem do wieku użytkowników (4 regały o wymiarach 70x60x35 cm z dwoma półkami)
b) zakup krzeseł (8 szt. szer. 28 cm, wys. nogi krzesełka 21cm, głębokość 25 cm z oparciem w kolorze czerwonym), stolików (2 ) oraz puf (8 szt. pokryte tkaniną tapicerowaną o wymiarach dost. do dziecięcego wzrostu. Drewniana konstrukcja. Wym.: 41cm x 41 cm 29 cm w kolorze czerwonym) dla dzieci
c) zakup szafek (2 o wymiarach 70x60x35 cm) z grami planszowymi i edukacyjnymi
d) zakup i montaż ściany wspinaczkowej
e) wyposażenie kącika sensorycznego (miękki materac, kurtyna, oświetlenie LED, sterowane za pośrednictwem pilota (16 kolorów oświetlenia), wym.: 102x125x80 cm).
4. Oddział dla seniora:
a) dostosowanie wejścia do tej strefy dla osób niepełnospr.
b) zakup i montaż regulowanych stolików (4 z blatem z płyty laminowanej o gr. 18 mm wykończony obrzeżem PCV 2mm o wym. 70x50 cm))
c) zakup i montaż drewnianych stolików do gry w szachy (1 szt. rozmiar blatu: 69 x 69 cm, wys.: 73,5 cm, szachownica wykonana metodą intarsji drewno: mahoń/jawor )
d) zakup dwóch biurek o wym. 90 x 75 x 60 cm
e) zakup dwóch tzw. czytaków
f) zakup i montaż wraz z instalacją projektora (o parametrach min. jasność: 1200 lm, współ. kontrastu: 1500:1, rozdz.: 800 x 480 px, lampa: LED 55 W, żywotność: 50 000 h, obiektyw: 3-soczewkowy szklany układ, ręczna korekcja ostrości, wbudowany głośnik, rozmiar obrazu: 34 – 130’’, wejścia: HDMI, USB, AV, IR z ekranem (o parametrach min: pow. projekcyjna: 133 x 100 cm, współ. odbicia światła: 1,0)
g) zakup sztalug (2 szt. bukowa, trójnożna, wys. 175 cm)
h) wykonanie podwyższenia/sceny o 30 cm od podłogi i o wym. 2,5 x 4,0 m
5. Toalety:
a) zakup i montaż niezbędnego wyp. sanit. (zgodnie z dokumentacją projektową)
b) zakup i montaż mebli łazienkowych niezbędnych do korzystania z sanitariatów (zgodnie z dokumentacją projektową)

C.d. opisu przedmiotu zamówienia umieszczono w sekcji IX" Pozostałe informacje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

37535291-3 - Ścianki do wspinania

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2779800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2779800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kruder Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423227736

7.3.3) Ulica: Pozioma 4

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-558

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część branży budowlanej, część branży elektrycznej i sanitarnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2779800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.