eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › "Wyposażenie ośrodka Klub Senior+ przy ul. Mieczysława Kozara-Słobódzkiego 19 w Świdnicy"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie ośrodka Klub Senior+ przy ul. Mieczysława Kozara-Słobódzkiego 19 w Świdnicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umswidnica.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyposażenie ośrodka Klub Senior+ przy ul. Mieczysława Kozara-Słobódzkiego 19 w Świdnicy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9655c735-2b4e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003652/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie ośrodka Klub Seniora + przy ul. Mieczysława Kozara - Słobódzkiego 19 w Świdnicy"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229800/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-101/X/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A: Dostawa mebli biurowych, załącznik 1.A

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

4.5.5.) Wartość części: 45528,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, załącznik 1.B

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część C: Dostawa sprzętu komputerowego, załącznik 1.C

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część D: Dostawa sprzętu RTV i AGD, załącznik 1.D

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.5.) Wartość części: 33333,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część E: Dostawa i montaż mobilnych ścianek działowych, załącznik 1.E

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112300-1 - Przegrody

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część F: Dostawa sprzętu kuchennego, załącznik 1.F

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 12601,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38458,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103725,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48505,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARIAN Sp.j. Jan, Bożena, Andrzej Karwan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250468293

7.3.3) Ulica: Warszawska 48

7.3.4) Miejscowość: Chojęcin Szum

7.3.5) Kod pocztowy: 63-640

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48505,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty zostały odrzucone.
1. TRONUS POLSKA Sp. z o.o. 01-237 Warszawa, ul. Ordona 2A
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
2. FIZJOMED Dawid Kaźmierski 27-300 Lipsko, ul. Rynek 34
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 6 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego”.
3. PH ENERGIA S.C. P. WIELGO, H. WIDOMSKI 25-547 Kielce, ul. Warszawska 151
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
4. LU Industrials Sp. z o.o. 01-934 Warszawa, ul. Arkuszowa 39
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
5. SPORTPLUS.PL Sp. z o.o. 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 75A
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29872,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120601,50 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38511,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39989,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETO-ŚWIDNICA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890017356

7.3.3) Ulica: Grodzka 15

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39989,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33346,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45079,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36850,8 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS Tomasz Orlikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361720418

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 12/83

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36850,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
W Załączniku nr 2E „Formularz oferty - Część E” Wykonawca nie wskazał danych oferowanej ścianki mobilnej, zgodnie z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca posługuje się ogólnym określeniem, które nie pozwala na weryfikację zaoferowanego asortymentu - brak jest symbolu, producenta, specyfikacji, czy innych danych pozwalających Zamawiającemu na jednoznaczne stwierdzenie, że zaoferowany produkt jest zgodny z przedmiotem zamówienia.
Z uwagi na fakt, iż oferta nie jest dokumentem, oświadczeniem czy też pełnomocnictwem, które można uzupełnić postanowiono jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168,50 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty zostały odrzucone.
1. DRZEWIARZ - BIS Sp. z o.o. 87-600 Lipno, ul. K. Wyszyńskiego 46A
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Uzasadnienie
W Załączniku nr 2F „Formularz oferty - Część F” Wykonawca nie wskazał danych oferowanego asortymentu w wierszach 1-6, zgodnie z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca posługuje się ogólnymi określeniami, które nie pozwalają na weryfikację zaoferowanego asortymentu - brak jest symboli, producenta, specyfikacji, czy innych danych pozwalających Zamawiającemu na jednoznaczne stwierdzenie, że zaoferowane produkty są zgodne z przedmiotem zamówienia.
Z uwagi na fakt, iż oferta nie jest dokumentem, oświadczeniem czy też pełnomocnictwem, które można uzupełnić postanowiono jak w sentencji.
2. TRONUS POLSKA Sp. z o.o. 01-237 Warszawa, ul. Ordona 2A
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Uzasadnienie
W Załączniku nr 2F „Formularz oferty - Część F” Wykonawca nie wskazał danych oferowanego asortymentu w wierszach 1-6, zgodnie z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca posługuje się ogólnymi określeniami, które nie pozwalają na weryfikację zaoferowanego asortymentu - brak jest symboli, producenta, specyfikacji, czy innych danych pozwalających Zamawiającemu na jednoznaczne stwierdzenie, że zaoferowane produkty są zgodne z przedmiotem zamówienia.
Z uwagi na fakt, iż oferta nie jest dokumentem, oświadczeniem czy też pełnomocnictwem, które można uzupełnić postanowiono jak w sentencji.
3. PH ENERGIA S.C. P. WIELGO, H. WIDOMSKI 25-547 Kielce, ul. Warszawska 151
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Uzasadnienie
W Załączniku nr 2F „Formularz oferty - Część F” w trakcie badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził w ofercie następujące niezgodności zaoferowanych produktów z przedmiotem zamówienia, tj.:
 wiersz 4-5 - brak danych pozwalających na weryfikację zaoferowanych produktów,
 wiersz 6 „Blachy do pieczenia tortownica BALLARINI 26 cm, ballarini - patisserie-30 cm, kadax K1877” - produkt nie jest wykonany ze stali nierdzewnej.
Z uwagi na fakt, iż oferta nie jest dokumentem, oświadczeniem czy też pełnomocnictwem, które można uzupełnić postanowiono jak w sentencji.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6519,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9919,28 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.