Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229800/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
- 2021/BZP 00233585/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie ośrodka Klub Senior+ przy ul. Mieczysława Kozara-Słobódzkiego 19 w Świdnicy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica
1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umswidnica.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyposażenie ośrodka Klub Senior+ przy ul. Mieczysława Kozara-Słobódzkiego 19 w Świdnicy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9655c735-2b4e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003652/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie ośrodka Klub Seniora + przy ul. Mieczysława Kozara - Słobódzkiego 19 w Świdnicy"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229800/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-101/X/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A: Dostawa mebli biurowych, załącznik 1.A4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 45528,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, załącznik 1.B4.5.3.) Główny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część C: Dostawa sprzętu komputerowego, załącznik 1.C4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część D: Dostawa sprzętu RTV i AGD, załącznik 1.D4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.5.) Wartość części: 33333,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część E: Dostawa i montaż mobilnych ścianek działowych, załącznik 1.E4.5.3.) Główny kod CPV: 44112300-1 - Przegrody
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część F: Dostawa sprzętu kuchennego, załącznik 1.F4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 12601,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38458,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103725,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48505,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARIAN Sp.j. Jan, Bożena, Andrzej Karwan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250468293
7.3.3) Ulica: Warszawska 48
7.3.4) Miejscowość: Chojęcin Szum
7.3.5) Kod pocztowy: 63-640
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KARIAN SPÓŁKA JAWNA JAN, BOŻENA, ANDRZEJ KARWAN
jakie przetargi wygrała firma
KARIAN SPÓŁKA JAWNA JAN, BOŻENA, ANDRZEJ KARWAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48505,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty zostały odrzucone.
1. TRONUS POLSKA Sp. z o.o. 01-237 Warszawa, ul. Ordona 2A
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
2. FIZJOMED Dawid Kaźmierski 27-300 Lipsko, ul. Rynek 34
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 6 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego”.
3. PH ENERGIA S.C. P. WIELGO, H. WIDOMSKI 25-547 Kielce, ul. Warszawska 151
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
4. LU Industrials Sp. z o.o. 01-934 Warszawa, ul. Arkuszowa 39
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
5. SPORTPLUS.PL Sp. z o.o. 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 75A
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29872,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120601,50 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38511,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39989,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETO-ŚWIDNICA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890017356
7.3.3) Ulica: Grodzka 15
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39989,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33346,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45079,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36850,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS Tomasz Orlikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361720418
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 12/83
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36850,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
W Załączniku nr 2E „Formularz oferty - Część E” Wykonawca nie wskazał danych oferowanej ścianki mobilnej, zgodnie z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca posługuje się ogólnym określeniem, które nie pozwala na weryfikację zaoferowanego asortymentu - brak jest symbolu, producenta, specyfikacji, czy innych danych pozwalających Zamawiającemu na jednoznaczne stwierdzenie, że zaoferowany produkt jest zgodny z przedmiotem zamówienia.
Z uwagi na fakt, iż oferta nie jest dokumentem, oświadczeniem czy też pełnomocnictwem, które można uzupełnić postanowiono jak w sentencji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168,50 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty zostały odrzucone.
1. DRZEWIARZ - BIS Sp. z o.o. 87-600 Lipno, ul. K. Wyszyńskiego 46A
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Uzasadnienie
W Załączniku nr 2F „Formularz oferty - Część F” Wykonawca nie wskazał danych oferowanego asortymentu w wierszach 1-6, zgodnie z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca posługuje się ogólnymi określeniami, które nie pozwalają na weryfikację zaoferowanego asortymentu - brak jest symboli, producenta, specyfikacji, czy innych danych pozwalających Zamawiającemu na jednoznaczne stwierdzenie, że zaoferowane produkty są zgodne z przedmiotem zamówienia.
Z uwagi na fakt, iż oferta nie jest dokumentem, oświadczeniem czy też pełnomocnictwem, które można uzupełnić postanowiono jak w sentencji.
2. TRONUS POLSKA Sp. z o.o. 01-237 Warszawa, ul. Ordona 2A
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Uzasadnienie
W Załączniku nr 2F „Formularz oferty - Część F” Wykonawca nie wskazał danych oferowanego asortymentu w wierszach 1-6, zgodnie z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca posługuje się ogólnymi określeniami, które nie pozwalają na weryfikację zaoferowanego asortymentu - brak jest symboli, producenta, specyfikacji, czy innych danych pozwalających Zamawiającemu na jednoznaczne stwierdzenie, że zaoferowane produkty są zgodne z przedmiotem zamówienia.
Z uwagi na fakt, iż oferta nie jest dokumentem, oświadczeniem czy też pełnomocnictwem, które można uzupełnić postanowiono jak w sentencji.
3. PH ENERGIA S.C. P. WIELGO, H. WIDOMSKI 25-547 Kielce, ul. Warszawska 151
Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 wymienionej ustawy tj. cyt. „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Uzasadnienie
W Załączniku nr 2F „Formularz oferty - Część F” w trakcie badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził w ofercie następujące niezgodności zaoferowanych produktów z przedmiotem zamówienia, tj.:
wiersz 4-5 - brak danych pozwalających na weryfikację zaoferowanych produktów,
wiersz 6 „Blachy do pieczenia tortownica BALLARINI 26 cm, ballarini - patisserie-30 cm, kadax K1877” - produkt nie jest wykonany ze stali nierdzewnej.
Z uwagi na fakt, iż oferta nie jest dokumentem, oświadczeniem czy też pełnomocnictwem, które można uzupełnić postanowiono jak w sentencji.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6519,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9919,28 PLN
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Modernizacja infrastruktury drogowej i edukacyjnej na terenie Gminy Świdnica
- Budowa zbiorników na wodę pitną o pojemności 200m3 na terenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Słone oraz w Świdnicy, gm. Świdnica
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i stołowego
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa sprzętu informatycznego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.