eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2023r



Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2023r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jaklów 2

1.5.2.) Miejscowość: Dynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dynow@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dynow.krosno.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2023r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2c619f2-2f95-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00417600/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2023r

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2c619f2-2f95-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna jest dopuszczalna w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o
zamówieniu lub dokumentów zamówienia oraz ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu :
– platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://e-zamowienia.gov.pl,
– ePUAPu, dostępnego pod adresem: : pgl_lp_0407/skrytka ESP,
lub poczty elektronicznej: dynow@krosno.lasy.gov.pl
z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na e-Zamówienia. Korzystanie z Platformy e-
Zamówienia jest bezpłatne.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Modułu Ofert i Wniosków oraz
nadawania uprawnień w tym zakresie dostępne są w Komponencie Edukacyjnym na Platformie e-Zamówienia w Instrukcji
użytkownika oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych określonych w
rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
(tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający rekomenduje złożenie
oferty w formacie .pdf i podpisanie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie .pades. Ofertę należy złożyć w oryginale.
7. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą lub na „paczce” dokumentów elektronicznych tj. w skompresowanym
archiwum dokumentów elektronicznych, które najczęściej zapisane jest w formacie zip (ZIP file format), .gz GZIP, Tape Archive
Format RAR zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej
zaszyfrowania.
9.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r., poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
10. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie
wskazanym w punkcie 10.2) Specyfikacji, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
11. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób zmiany i wycofania oferty
został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na platformie e-Zamówienia. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce
„Oferty/wnioski” używając przycisku „Wycofaj ofertę”.
14. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
15. System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę.
Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym
Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”.
16. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo
Dynów, e-mail: dynow@krosno.lasy.gov.pl , tel. 16 652 12 29 Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres email:
iod@comp-net.pl
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy – na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także
udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o
art. 18 – 19 oraz 74 – 76 PZP.
6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Dane osobowe są i będą przetwarzane przez okres czasu wyznaczony przepisami o rachunkowości – nie dłużej niż 6 lat licząc od
wystawienia ostatniej faktury, jak również wyznaczony przepisami kodeksu cywilnego o przedawnieniu roszczeń – podstawowy
termin 6 lat od wymagalności roszczenia, jak również przez okres czasu wyznaczony przepisami (w tym wewnętrznymi) o
archiwizacji dokumentów – w zależności od tego, który z tych okresów będzie najdłuższy8. Niezależnie od postanowień pkt 1.6. oraz
1.7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu
okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych osobowych
np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów
itp.
10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym
również w formie profilowania
Pozostałe informacje zawiera SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.36.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leśnictwo Wybrzeże
- droga 220/311 Montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej długości 6m w ilości 11 szt, długości 8m - 2 szt.- łącznie 82 mb
-szlak 01-8 13b,11b: Karczowanie pni średnicy 46-65 cm szt. 43; Karczowanie pni średnicy <45 cm szt. 49; Karczowanie pni średnicy > 65 cm szt. 5; Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. m2 1680; Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 480
- droga 220/969 Montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej długości 6m w ilości 29 szt- łącznie 174 mb

Leśnictwo Piątkowa
-118d Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. m2 1645; Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 80; Wykonanie 2 przejazdów w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości łącznie 30 mb ; Karczowanie pni średnicy 46-65 cm szt. 27; Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie mb 20; Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi z przerzutem na odległość do 10 m m3 40; Wykonanie. przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 8 mb wraz z wykonaniem przyczółków z rzerdzi drewnianych mb 8; Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (6szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscu przejazdu przez nawodnione i nienośne grunty m2 27
- 122 Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 222 mb szer 3,5m m2 777; Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 172; Wykonanie 2 przejazdów w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości łącznie 24 mb ; Karczowanie pni średnicy 46-65 cm szt. 4; Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie 8 szt. mb 40
Leśnictwo Żohatyn
- 242/173 Wykonanie. przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków betonowych prefabrykowanych mb 6; Odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) mb 100; Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji 0-31,5 mm w ilości 250 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 1480 m2.
- 06 – 04 Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 1200 mb szer 3,5m m2 4200; Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 700; Odmulenie rowów przydrożnych (na odkład) mb 500; Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie mb 30; Wykonanie 2 przejazdów w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości łącznie 60 mb mb 90
- 06 -11 157f Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 155 mb szer 3,5m m2 542,5; Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 75; Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie mb 10; Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. m2 1645; Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie mb 10
- 157c Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (10szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscu przejazdu przez nawodnione i nienośne grunty m2 45; Wykonanie 2 przejazdów w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości łącznie 50 mb ; Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 130; Karczowanie pni średnicy 46-65 cm szt. 11; Karczowanie pni średnicy <45 cm szt. 4; Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. m2 315

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

44132000-4 - Elementy przepustów

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust 2 umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi
kryteriami:
– Cena – 60%
– Wydłużenie okresu płatności – 40%
2. Oferty będą oceniane następująco:
1) Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z
działania:
Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru:
Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł
Ocenie w ramach kryterium „Cena" podlegać będzie cena brutto podana w formularzu oferty zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).
2) W ramach kryterium „Wydłużenie terminu płatności-T” oceniane będzie wydłużenie terminu płatności wg następującego schematu:
- wydłużenie terminu płatności do 7 dni - 0 pkt.
- wydłużenie terminu płatności do 14 dni- 20 pkt
- wydłużenie terminu płatności do 21 dni – 40 pkt
Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty termin zadeklarowany w formularzu ofertowym.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + T
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
6. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie terminu płatności-T

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leśnictwo Borownica
- 187 Ulepszenie nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym frakcji 0-63mm w ilości 55 ton, wraz z wykonaniem koryta, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 235 m ; Wykonanie. przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z rzerdzi drewnianych mb 6
- 176 Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie mb 5; Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscu przejazdu przez nawodnione i nienośne grunty m2 22,5; Wykonanie 3 przejazdów w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości łącznie 65 mb ; Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 20; Ulepszenie nawierzchni drogi klincem kamiennym frakcji 0- 32mm w ilości 55 ton wraz z uzupełnieniem ubytków, rozplantowaniem kruszywa warstwa gubości śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem m2 220
Leśnictwo Ulucz
- 258b Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. m2 350; Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie mb 10;
- 259a Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie mb 20; Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. m2 700; Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. 750mb, 2625 m2

- 275Ab Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. m2 700; Wykonanie 3 przejazdów w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości łącznie 15 mb mb 15; Karczowanie pni średnicy 46-65 cm szt. 12; Karczowanie pni średnicy <45 cm szt. 16; Karczowanie pni średnicy > 65 cm szt. 4
- 255b Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie mb 10
- 251b Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. m2 1750; Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 250; Wykonanie przejazdu w postaci dylowanki szerokości 3,5m o długości łącznie 50 mb ; Wykonanie sączka w istniejącym rowie umocnionym korytkami i płytą ażurową betonową. Saczek w postaci rury drenarskiej w kruszywie wraz geowłókniną szer 1m. Kruszywo naturalne warstwa 35cm gr. 0,26m3/mb, kruszywo łamane warstwa 35cm gr. 0,44m3/mb. mb 80
-250c Wykonanie. przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 80 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z rzerdzi drewnianych mb 6; Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 400; Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (9szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscu przejazdu przez nawodnione i nienośne grunty m2 40,5; Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 100 mb szer 3,5m m2 350
Leśnictwo Jabłonica
-11.- 16, 277a Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 600; Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 312 mb szer 3,5m m2 1092; Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie 2 szt. mb 12; Montaż wodospustów drewnianych mb 6
- 11.-21 Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 98; Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 98 mb szer 3,5m m2 343
- 11.-22, Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 40; Wykonanie przejazdu w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie mb 8
- 277Ai Odmulenie przepustów średnicy 80cm mb 8; Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 240
-299k 01 Karczowanie pni średnicy 36-45 cm szt. 20; Karczowanie pni średnicy 46-65 cm szt. 13; Karczowanie pni średnicy >65 cm szt. 3; Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. m2 2415
242/160 Ulepszenie nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym frakcji 0-63mm w ilości 55 ton wraz z wykonaniem koryta, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 235 m2. ;Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (9szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscu przejazdu przez nawodnione i nienośne grunty m2 40,5
-242/160, 282g Karczowanie pni średnicy 25-35 cm z wywiezieniem na odległość do 1km szt. 8; Karczowanie pni średnicy 36-45 cm z wywiezieniem na odległość do 1km szt. 4;Karczowanie pni średnicy 46-55 cm z wywiezieniem na odległość do 1km szt. 4; Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI, walec statyczny m2 90; Podbudowy z kruszyw naturalnych - pospółki, warstwa dolna, po zagęszczeniu 30˙cm m2 90; Podbudowy z kruszyw łamanych - tłuczeń 0-63mm, warstwa dolna, po zagęszczeniu 15˙cm m2 90,00; Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (20szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m m2 90
-243/242, 277Am Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15·cm m2 200; Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (20szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m na składzie drewna m2 252; Ulepszenie nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym frakcji 0-63mm w ilości 55 ton wraz z wykonaniem koryta, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 270 m2. m2 120
- 284a Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (4szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m na przejeździe przez nawodnione grunty - transport szlakiem zrywkowym na odległość ok 2km. m2 18

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

44132000-4 - Elementy przepustów

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust 2 umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi
kryteriami:
– Cena – 60%
– Wydłużenie okresu płatności – 40%
2. Oferty będą oceniane następująco:
1) Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z
działania:
Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru:
Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł
Ocenie w ramach kryterium „Cena" podlegać będzie cena brutto podana w formularzu oferty zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).
2) W ramach kryterium „Wydłużenie terminu płatności-T” oceniane będzie wydłużenie terminu płatności wg następującego schematu:
- wydłużenie terminu płatności do 7 dni - 0 pkt.
- wydłużenie terminu płatności do 14 dni- 20 pkt
- wydłużenie terminu płatności do 21 dni – 40 pkt
Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty termin zadeklarowany w formularzu ofertowym.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + T
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
6. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie terminu płatności-T

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leśnictwo Dąbrówka -Wyręby
-11.- 16, 277a Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 600; Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 312 mb szer 3,5m m2 1092; Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie 2 szt. mb 12; Montaż wodospustów drewnianych mb 6
-11.-21 Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 98; Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 98 mb szer 3,5m m2 343
-11.-22, Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 40; Wykonanie przejazdu w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie mb 8
-277Ai Odmulenie przepustów średnicy 80cm mb 8 ; Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe mb 240
-299k 01 Karczowanie pni średnicy 36-45 cm szt. 20; Karczowanie pni średnicy 46-65 cm szt. 13; Karczowanie pni średnicy >65 cm szt. 3; Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. m2 2415
- 242/160 Ulepszenie nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym frakcji 0-63mm w ilości 55 ton wraz z wykonaniem koryta, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 235 m2. ; Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (9szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscu przejazdu przez nawodnione i nienośne grunty m2 40,5
- 242/160, 282g Karczowanie pni średnicy 25-35 cm z wywiezieniem na odległość do 1km szt. 8; Karczowanie pni średnicy 36-45 cm z wywiezieniem na odległość do 1km szt. 4; Karczowanie pni średnicy 46-55 cm z wywiezieniem na odległość do 1km szt. 4; Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI, walec statyczny m2 90; Podbudowy z kruszyw naturalnych - pospółki, warstwa dolna, po zagęszczeniu 30˙cm m2 90; Podbudowy z kruszyw łamanych - tłuczeń 0-63mm, warstwa dolna, po zagęszczeniu 15˙cm m2 90,00; Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (20szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m m2 90
- 243/242 277Am Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15·cm m2 200; Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (20szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m na składzie drewna m2 252, Ulepszenie nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym frakcji 0-63mm w ilości 55 ton wraz z wykonaniem koryta, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 270 m2. m2 120
- 284a Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (4szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m na przejeździe przez nawodnione grunty - transport szlakiem zrywkowym na odległość ok 2km. m2 18

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

44132000-4 - Elementy przepustów

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust 2 umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi
kryteriami:
– Cena – 60%
– Wydłużenie okresu płatności – 40%
2. Oferty będą oceniane następująco:
1) Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z
działania:
Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru:
Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł
Ocenie w ramach kryterium „Cena" podlegać będzie cena brutto podana w formularzu oferty zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).
2) W ramach kryterium „Wydłużenie terminu płatności-T” oceniane będzie wydłużenie terminu płatności wg następującego schematu:
- wydłużenie terminu płatności do 7 dni - 0 pkt.
- wydłużenie terminu płatności do 14 dni- 20 pkt
- wydłużenie terminu płatności do 21 dni – 40 pkt
Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty termin zadeklarowany w formularzu ofertowym.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + T
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
6. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie terminu płatności-T

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leśnictwo Dąbrówka
- 242/243 Ulepszenie nawierzchni drogi klincem kamiennym frakcji 0- 32mm w ilości 110 ton wraz z uzupełnieniem ubytków, rozplantowaniem kruszywa warstwa grubości śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem m2 440
-242/243 Montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej długości 6m w ilości 7 szt, - łącznie 42 mb
Leśnictwo Dylągowa
107 Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych. m2 370; Karczowanie pni średnicy 46-65 cm szt. 4; Karczowanie pni średnicy < 45 cm szt. 7; Karczowanie pni średnicy >65 cm z wywiezieniem na odległość do 1km szt. 3
- 242/139 Ulepszenie nawierzchni drogi klińcem kamiennym frakcji 0- 32mm w ilości 55 ton wraz z uzupełnieniem ubytków, rozplantowaniem kruszywa warstwa grubości śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem m2 220
- droga 220/311 Ulepszenie nawierzchni drogi klińcem kamiennym frakcji 0- 32mm w ilości 55 ton wraz z uzupełnieniem ubytków, rozplantowaniem kruszywa warstwa grubości śr. 1 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem m2 220
Leśnictwo Siedliska
-235c Wykonanie rowów przydrożnych (na odkład) mb 14 Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m m3 100; Wykonanie. przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z rzerdzi drewnianych mb 6; Karczowanie pni średnicy 46-65 cm szt. 4 Wykonanie. przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 80 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z rzerdzi drewnianych mb 6
- 220a Ulepszenie nawierzchni składu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 60 ton wraz z uzupełnieniem ubytków, rozplantowaniem kruszywa warstwa grubości śr. 20 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem m2 180; Wykonanie rowów przydrożnych (na odkład) mb 40
- 219a Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (5szt.) o wymiarach 1m x 3,0 m m2 15; Wykonanie rowów przydrożnych (na odkład) mb 30; Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 320 mb szer 3,5m m2 1120; Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie 3 szt mb 15; Karczowanie pni średnicy 46-65 cm szt. 1; Karczowanie pni średnicy < 45 cm szt. 6
- droga 220/1320 Montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej długości 6m w ilości 11 szt, - łącznie 66 mb mb 66 ; Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m m3 20; Wykonanie zabezpieczenia skarpy pobocza drogi przez wbicie pali drewnianych śr pow 15c dł. 2m co 1m i ułożenie kłód drewnianych wraz z zasypaniem gruntem i zagęszczeniem - mb 20; Ulepszenie nawierzchni pobocza tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 7 ton wraz z uzupełnieniem ubytków, rozplantowaniem kruszywa warstwa grubości śr. 20 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem m2 20
- 233a Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 250 mb szer 3,5m m2 1120; Montaż wodospustów drewnianych długości 6m mb 24
- 218g Montaż wodospustu drewnianego długości 6m - mb 6; Ulepszenie nawierzchni składu tłuczniem kamiennym frakcji 32-63mm w ilości 55 ton wraz z uzupełnieniem ubytków, rozplantowaniem kruszywa warstwa grubości śr. 15 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem m2 220

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

44132000-4 - Elementy przepustów

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust 2 umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi
kryteriami:
– Cena – 60%
– Wydłużenie okresu płatności – 40%
2. Oferty będą oceniane następująco:
1) Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z
działania:
Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru:
Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł
Ocenie w ramach kryterium „Cena" podlegać będzie cena brutto podana w formularzu oferty zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).
2) W ramach kryterium „Wydłużenie terminu płatności-T” oceniane będzie wydłużenie terminu płatności wg następującego schematu:
- wydłużenie terminu płatności do 7 dni - 0 pkt.
- wydłużenie terminu płatności do 14 dni- 20 pkt
- wydłużenie terminu płatności do 21 dni – 40 pkt
Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty termin zadeklarowany w formularzu ofertowym.
5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + T
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
6. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie terminu płatności-T

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
3) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) W zakresie doświadczenia
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonują lub wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi lub szlaku zrywkowego o wartości co najmniej
Część nr 1- 25 000 zł brutto,
Część nr 2- 25 000zł brutto,
Część nr 3 – 25 000 zł brutto.
Część nr 4 – 25 000 zł brutto.
b) Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować
- co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełnić będzie funkcję kierownika robót,
oraz dla każdej części oddzielnie :
- jedną osobą z uprawnieniami do prowadzenia samochodu ciężarowego (minimum Kat. C),
-jedną osobą z uprawnieniami do obsługi koparki.
-jedną osobą z uprawnieniami do obsługi spycharki gąsienicowej
Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
c) W zakresie dysponowania potencjałem technicznym
W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej następującymi maszynami i pojazdami:
- Walec min 3 ton. – 1szt
- Koparka – 1 szt.
- Samochód ciężarowy – 1 szt.
- Spycharka gąsienicowa- 1 szt
Oceniając zdolność techniczną, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na kilka Części, nie może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazywać w więcej niż jednej Części tych samych osób przewidzianych do realizacji zamówienia do pełnienia takich samych funkcji, przy czym Zamawiający dopuszcza, aby osoba, która pełni funkcję kierownika robót, była wskazywana w więcej niż w jednej Części.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, wobec którego zachodzą obligatoryjne przesłanki wykluczenia określone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, to jest Wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: (art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp)
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46–48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o lub w art. 54 ust. 1–4 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1745),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
– lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; (art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp)
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; (art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp)
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; (art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp)
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie; (art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp)
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Pzp, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);

b) oświadczenia wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 10 o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w:
– art. 108 ust. 1 i 2 ustawy
– art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
– art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
– art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
– art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia.
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień
i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ);
c) Wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 3) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych lub usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit. a), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Część nr 1- 4300,00 zł
Cześć nr 2 - 4560,00 zł
Część nr 3 – 1940,00 zł
Część nr 4 – 2240,00 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BNP Paribas Bank Polska S.A. nr rachunku: 36 1600 1462 1016 7863 6000 0004 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2023r. Część …. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11 ust. 2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty „Oświadczenie, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy” – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do
SWZ).Zgodnie z zapisami art. 117 ust. 3 pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym celu
Wykonawcy przedkładają do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni
wykonawcy (Załącznik nr 4 do SWZ). Podstawy wykluczenia powinien spełniać każdy z podmiotów wspólnie ubiegający się
o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień Umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany, może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej, w drodze aneksu do Umowy. Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia jednej lub kilku wymienionych poniżej okoliczności:
1) spowodowanych warunkami zewnętrznymi, w szczególności:
a) klęskami żywiołowymi, w tym w szczególności epidemią wirusa Sars-Cov-2, warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od naturalnych (np. ponadprzeciętne opady deszczu lub śniegu, długotrwała susza, zjawiska nietypowe dla danej strefy klimatycznej);
2) spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności:
a) odnalezieniem niewypałów i niewybuchów,
b) stwierdzeniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie gruntu);
3) będących następstwem zdarzeń leżących po stronie Zamawiającego, takich jak w szczególności:
a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego,
b) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
4) będących następstwem działania organów administracji, w szczególności takich jak np.:
a) odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
b) wstrzymaniem robót budowlanych przez organy nadzoru;
5) stanowiących inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac takie jak np. błędy oraz niedopatrzenia powstałe w wyniku działalności człowieka, których skutki mogą doprowadzić do znacznej modyfikacji pierwotnych założeń projektu.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1)-5) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, stosowanie do okresu trwania tych okoliczności oraz skutków, które te okoliczności wywołały.

2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
1) zmiany technologiczne, w szczególności:
a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie gruntu) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;
c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa
1) Zmiany wskazywane w lit. c będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom.
2) Każda ze wskazywanych w lit. a – c zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony.

3. Pozostałe zmiany:
1) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.
2) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-17 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść
szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp przysługują środki ochrony prawnej, o których
mowa w Dziale IX Środki ochrony prawnej ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów
zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp, oraz
Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Środkami ochrony prawnej są: odwołanie oraz skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie.
4. Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci
elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione w postaci elektronicznej,
wymagają opatrzenia podpisem zaufanym.
Pisma w formie pisemnej wnosi się za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012
r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, a pisma w postaci elektronicznej wnosi się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, w tym na adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z
dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. poz. 2320 oraz z 2021 r. poz. 72 i 802).
5. Pełnomocnikiem może być adwokat lub radca prawny, a ponadto osoba sprawująca zarząd majątkiem lub interesami
strony lub uczestnika postępowania oraz osoba pozostająca ze stroną lub uczestnikiem postępowania w stosunku zlecenia,
jeżeli przedmiot sprawy wchodzi w zakres tego zlecenia. Pełnomocnikiem osoby prawnej, przedsiębiorcy, w tym
nieposiadającego osobowości prawnej, lub jednostki nieposiadającej osobowości prawnej może być również pracownik tej
jednostki.
6. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na
projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie
ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.
7. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.
8. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo
kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w
taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.