eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cegłów › Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolnego w Cegłowie ul. Poprzeczna 27, 05-319 Cegłów od 05.09.2023 r. do 31.12.2024 r."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolnego w Cegłowie ul. Poprzeczna 27, 05-319 Cegłów od 05.09.2023 r. do 31.12.2024 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cegłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Cegłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-319

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.plochocka@ceglow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ceglow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolnego w Cegłowie ul. Poprzeczna 27, 05-319 Cegłów od 05.09.2023 r. do 31.12.2024 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d56cec3e-3056-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ceglow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ceglow
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych - Łukasza Kalinowskiego, z którym mogą się Państwo kontaktować poprzez adres e-mail: inspektor@cbi24.pl. we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.21.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mięso i wędliny, szczegółowy zakres został określony w formularzu asortymentowo-cenowym Nr 2.1

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131200-7 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Cenę, należy obliczyć uwzględniając pełny zakres zamówienia będący przedmiotem postępowania dla wybranej części. W cenie uwzględnia się wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy cenotwórcze, w tym w szczególności: zysk Wykonawcy, cła, podatki, koszty produkcji, transportu do miejsca odbioru, badania jakości, ubezpieczenia, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń Zamawiającego, użyczenie skrzynek na pojemniki. Dla przedmiotu zamówienia pochodzącego z importu, tj. z krajów spoza Unii Europejskiej, cena oferty (PLN) musi uwzględniać wszystkie opłaty, w tym cło przywozowe, które są należne w kraju zamawiającego. Cło przywozowe i akcyzę Wykonawca ma obowiązek uiścić przed odbiorem dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nabiał i przetwory mleczne, szczegółowy zakres produktów został określony w formularzu asortymentowo-cenowym nr 2.2

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: postępowania dla wybranej części. W cenie uwzględnia się wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy cenotwórcze, w tym w szczególności: zysk Wykonawcy, cła, podatki, koszty produkcji, transportu do miejsca odbioru, badania jakości, ubezpieczenia, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń Zamawiającego, użyczenie skrzynek na pojemniki. Dla przedmiotu zamówienia pochodzącego z importu, tj. z krajów spoza Unii Europejskiej, cena oferty (PLN) musi uwzględniać wszystkie opłaty, w tym cło przywozowe, które są należne w kraju zamawiającego. Cło przywozowe i akcyzę Wykonawca ma obowiązek uiścić przed odbiorem dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Owoce, szczegółowy wykaz produktów został określony w formularzu asortymentowo-cenowym nr 2.3

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Cenę, należy obliczyć uwzględniając pełny zakres zamówienia będący przedmiotem postępowania dla wybranej części. W cenie uwzględnia się wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy cenotwórcze, w tym w szczególności: zysk Wykonawcy, cła, podatki, koszty produkcji, transportu do miejsca odbioru, badania jakości, ubezpieczenia, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń Zamawiającego, użyczenie skrzynek na pojemniki. Dla przedmiotu zamówienia pochodzącego z importu, tj. z krajów spoza Unii Europejskiej, cena oferty (PLN) musi uwzględniać wszystkie opłaty, w tym cło przywozowe, które są należne w kraju zamawiającego. Cło przywozowe i akcyzę Wykonawca ma obowiązek uiścić przed odbiorem dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty spożywcze, szczegółowy zakres produktów został określony w formularzu asortymentowo-cenowym nr 2.4

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Cenę, należy obliczyć uwzględniając pełny zakres zamówienia będący przedmiotem postępowania dla wybranej części. W cenie uwzględnia się wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy cenotwórcze, w tym w szczególności: zysk Wykonawcy, cła, podatki, koszty produkcji, transportu do miejsca odbioru, badania jakości, ubezpieczenia, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń Zamawiającego, użyczenie skrzynek na pojemniki. Dla przedmiotu zamówienia pochodzącego z importu, tj. z krajów spoza Unii Europejskiej, cena oferty (PLN) musi uwzględniać wszystkie opłaty, w tym cło przywozowe, które są należne w kraju zamawiającego. Cło przywozowe i akcyzę Wykonawca ma obowiązek uiścić przed odbiorem dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ryby, szczegółowy zakres produktu został określony w formularzu asortymentowo-cenowym nr 2.5.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Cenę, należy obliczyć uwzględniając pełny zakres zamówienia będący przedmiotem postępowania dla wybranej części. W cenie uwzględnia się wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy cenotwórcze, w tym w szczególności: zysk Wykonawcy, cła, podatki, koszty produkcji, transportu do miejsca odbioru, badania jakości, ubezpieczenia, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń Zamawiającego, użyczenie skrzynek na pojemniki. Dla przedmiotu zamówienia pochodzącego z importu, tj. z krajów spoza Unii Europejskiej, cena oferty (PLN) musi uwzględniać wszystkie opłaty, w tym cło przywozowe, które są należne w kraju zamawiającego. Cło przywozowe i akcyzę Wykonawca ma obowiązek uiścić przed odbiorem dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa i owoce mrożone, szczegółowy zakres produktów został opisany w formularzu asortymentowo-cenowym nr 2.6

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: postępowania dla wybranej części. W cenie uwzględnia się wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy cenotwórcze, w tym w szczególności: zysk Wykonawcy, cła, podatki, koszty produkcji, transportu do miejsca odbioru, badania jakości, ubezpieczenia, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń Zamawiającego, użyczenie skrzynek na pojemniki. Dla przedmiotu zamówienia pochodzącego z importu, tj. z krajów spoza Unii Europejskiej, cena oferty (PLN) musi uwzględniać wszystkie opłaty, w tym cło przywozowe, które są należne w kraju zamawiającego. Cło przywozowe i akcyzę Wykonawca ma obowiązek uiścić przed odbiorem dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa, szczegółowy zakres produktów został określony w formularzu asortymentowo-cenowy o nr 2.7

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Cenę, należy obliczyć uwzględniając pełny zakres zamówienia będący przedmiotem postępowania dla wybranej części. W cenie uwzględnia się wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy cenotwórcze, w tym w szczególności: zysk Wykonawcy, cła, podatki, koszty produkcji, transportu do miejsca odbioru, badania jakości, ubezpieczenia, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń Zamawiającego, użyczenie skrzynek na pojemniki. Dla przedmiotu zamówienia pochodzącego z importu, tj. z krajów spoza Unii Europejskiej, cena oferty (PLN) musi uwzględniać wszystkie opłaty, w tym cło przywozowe, które są należne w kraju zamawiającego. Cło przywozowe i akcyzę Wykonawca ma obowiązek uiścić przed odbiorem dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty garmażeryjne, szczegółowy zakres produktów został określony w formularzu asortymentowo-cenowym nr 2.8

4.2.6.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-05 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Cenę, należy obliczyć uwzględniając pełny zakres zamówienia będący przedmiotem postępowania dla wybranej części. W cenie uwzględnia się wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy cenotwórcze, w tym w szczególności: zysk Wykonawcy, cła, podatki, koszty produkcji, transportu do miejsca odbioru, badania jakości, ubezpieczenia, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń Zamawiającego, użyczenie skrzynek na pojemniki. Dla przedmiotu zamówienia pochodzącego z importu, tj. z krajów spoza Unii Europejskiej, cena oferty (PLN) musi uwzględniać wszystkie opłaty, w tym cło przywozowe, które są należne w kraju zamawiającego. Cło przywozowe i akcyzę Wykonawca ma obowiązek uiścić przed odbiorem dostawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
=oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający wymaga złożenie wraz z ofertą formularza asortymentowo-cenowego odpowiednio do danej części na którą Wykonawca składa ofertę.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13. Warunki dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
1) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę dołącza oddzielnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przyczyn określonych w rozdz. VIII SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
3) wykonawcy występujący wspólnie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z dołączonej do oferty umowy współpracy lub odrębnego dokumentu (oświadczenia);
4) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem);
5) wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenia, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zostały szczegółowo opisane w zał. nr 5 do SWZ- wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ceglow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.