eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Budowa sieci elektroenergetycznej oświetleniowej 7 odcinków na terenie Gminy Jordanów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci elektroenergetycznej oświetleniowej 7 odcinków na terenie Gminy Jordanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jordanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182687609

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-jordanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-jordanow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci elektroenergetycznej oświetleniowej 7 odcinków na terenie Gminy Jordanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5e7d99a-305c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047403/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa sieci elektroenergetycznej oświetleniowej 7 odcinków na terenie Gminy Jordanów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5e7d99a-305c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jordanów z siedzibą Urząd Gminy w Jordanowie ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów tel. 18/26-87-600, e-mail: urzad@gmina-jordanow.pl
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy pzp.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy pzp.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest budowa sieci elektroenergetycznej oświetleniowej 7 odcinków na terenie Gminy Jordanów:
1) Toporzysko na osiedlu Budkowa - podwieszenie dodatkowego przewodu oświetleniowego i montaż opraw oświetleniowych do ist. sieci elektroenergetycznej napowietrznej 0,4kV.
Zakres robót obejmuje min:
- podwieszenie na istniejących słupach sieci elektroenergetycznej napowietrznej 0,4kV dodatkowego przewodu oświetleniowego typu AsXSn 2x25mm2 o długości trasy 108m, od istniejącego słupa RPKr-12/ZN do istniejącego słupa Kr-10/ZN
- zabudowę 2szt. opraw oświetleniowych na istniejących słupach sieci elektroenergetycznej napowietrznej 0,4kV
- zabudowę szafki sterowniczej ZK1e-1S na istniejącym słupie Nr 54/1 zasilanego z istniejącej stacji transformatorowej KRT6588 TOPORZYSKO 2
- zabudowę 1szt. oprawy oświetleniowej na istniejącym słupie Nr 54/1 sieci
elektroenergetycznej napowietrznej 0,4kV

2) Toporzysko na osiedlu Gałowa - podwieszenie dodatkowego przewodu oświetleniowego i montaż opraw oświetleniowych do istniejącej sieci elektroenergetycznej napowietrznej 0,4kV.
Zakres robót obejmuje min:
- zabudowę szafki sterowniczej ZK1e-1S na istniejącym słupie Nr 2 zasilanego z istniejącej stacji transformatorowej KRT6226 TOPORZYSKO 3
- podwieszenie na istniejących słupach sieci elektroenergetycznej napowietrznej 0,4kV dodatkowego przewodu oświetleniowego typu AsXSn 2x25mm2 o długości trasy 46m, od istniejącego słupa Nr 2 do istniejącego słupa Nr 3
- zabudowę 2szt. opraw oświetleniowych na istniejących słupach sieci elektroenergetycznej napowietrznej 0,4kV.

3) Naprawa na osiedlu Halkowa - budowa sieci elektroenergetycznej napowietrznokablowej oświetleniowej 0,4kV.
Zakres robót obejmuje min:
- ze stacji transformatorowej KRT6248 NAPRAWA 09:
- wykonanie nowej wydzielonej sieci napowietrznej oświetleniowej typu AsXSn 2x25mm2 o długości trasy 42m, od istniejącego słupa Nr 71 do projektowanego słupa Nr O/1
- wykonanie nowej wydzielonej sieci elektroenergetycznej kablową oświetleniową 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości trasy 97m a całkowitej długości kabla 125m od projektowanego słupa Nr O/1 do projektowanego słupa Nr O/2, wzdłuż grogi gminnej kabel należy ułożyć w rurach ochronnych 110 na całej długości
- budowę przewiertu sterowanego rurą 110 przy skrzyżowaniu z drogą gminna o długości 17m
- wykonanie nowej wydzielonej sieci elektroenergetycznej kablowej oświetleniowej 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości trasy 55m a całkowitej długości kabla 88m od projektowanego słupa Nr O/2 do projektowanego słupa Nr O/3 przy skrzyżowaniu z istniejącą siecią napowietrzną 110kV
- wykonanie nowej wydzielonej sieci napowietrznej oświetleniowej typu AsXSn 2x25mm2 o długości trasy 394m, od projektowanego słupa Nr O/3 do projektowanego słupa Nr O/11
- zabudowanie 9szt. opraw oświetleniowych typu LED MAX 60W MIN. 7000Lm, zamontowanych na wysięgnikach i zabezpieczonych bezpiecznikami BiWts 6A umieszczonych w osłonie bezpiecznikowej.
- zabudowanie na słupach Nr 71, Nr O/1, Nr O/3, Nr O/11 po jednym ograniczniku przepięć na przewodzie fazowym, o napięciu pracy trwałej 0,44kV, znamionowym prądzie wyładowczym 5kA, maksymalnym prądzie wyładowczy 40kA. Wykonać uziemienie ograniczników przepięć o rezystancji uziemienia nieprzekraczającej 10Ω dla słupów w ciągu sieci, oraz 5Ω dla słupów końcowych sieci. Uziemienie o takiej wartości należy uzyskać układając bednarkę FeZn 30x4mm, oraz wbijając sondy uziemiające.

4) Łętownia na osiedlu nad Folwarkiem - budowa sieci elektroenergetycznej napowietrznokablowej oświetleniowej 0,4kV,
Zakres robót obejmuje min:
- ze stacji transformatorowej KRT6785 ŁĘTOWNIA 8:
- wykonanie sieci elektroenergetycznej napowietrznej oświetleniowej 0,4kV typu AsXSn 2x25mm2 podwieszonej na istniejących słupach sieci elektroenergetycznej o długości trasy 49m, od istniejącego słupa Nr 203 do istniejącego słupa Nr 206
- wykonanie nowej wydzielonej sieci elektroenergetycznej kablowej oświetleniowej 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości trasy 28m a całkowitej długości kabla 54m od istniejącego słupa Nr 206 do istniejącego słupa Nr 207 przy skrzyżowaniu z istniejącą siecią napowietrzną 110kV - Wykonać sieć elektroenergetyczną napowietrzną oświetleniową 0,4kV typu AsXSn 2x25mm2 podwieszonej na istniejących słupach sieci elektroenergetycznej o długości trasy 426m, od istniejącego słupa Nr 207 do istniejącego słupa Nr 217
- zabudowanie 5szt. opraw oświetleniowych typu LED MAX 60W MIN. 7000Lm, zamontowanych na wysięgnikach i zabezpieczonych bezpiecznikami BiWts 6A umieszczonych w osłonie bezpiecznikowej.
- zabudowę na słupach Nr 203, Nr 206, Nr 207, Nr 217 po jednym ograniczniku przepięć na przewodzie fazowym, o napięciu pracy trwałej 0,44kV, znamionowym prądzie wyładowczym 5kA, maksymalnym prądzie wyładowczy 40kA. Wykonać uziemienie ograniczników przepięć o rezystancji uziemienia nieprzekraczającej 10Ω dla słupów w ciągu sieci, oraz 5Ω dla słupów końcowych sieci. Uziemienie o takiej wartości należy uzyskać układając bednarkę FeZn 30x4mm, oraz wbijając sondy uziemiające.

5) Osielec na osiedlu Działkowa Dolna - budowa sieci elektroenergetycznej napowietrznej oświetleniowej 0,4kV.
Zakres robót obejmuje min:
- ze stacji transformatorowej KRT6166 OSIELEC 7:
- wykonanie sieci elektroenergetycznej napowietrznej oświetleniowej typu AsXSn 2x25mm2
podwieszonej na istniejących słupach sieci elektroenergetycznej o długości trasy 71m, od istniejącego słupa Nr 11 do istniejącego słupa Nr 9
- wykonanie nowej wydzielonej sieci napowietrznej oświetleniowej typu AsXSn 2x25mm2 o długości trasy 19m, od istniejącego słupa Nr 11 do projektowanego słupa Nr 11/1
- zabudowanie 2szt. opraw oświetleniowych typu LED MAX 40W MIN. 4500Lm, zamontowanych na wysięgnikach i zabezpieczonych bezpiecznikami BiWts 6A umieszczonych w osłonie bezpiecznikowej.
- zabudowanie na słupach Nr 9, Nr 11/1 po jednym ograniczniku przepięć na przewodzie fazowym, o napięciu pracy trwałej 0,44kV, znamionowym prądzie wyładowczym 5kA, maksymalnym prądzie wyładowczy 40kA. Wykonać uziemienie ograniczników przepięć o rezystancji uziemienia nieprzekraczającej 10Ω dla słupów w ciągu sieci, oraz 5Ω dla słupów końcowych sieci. Uziemienie o takiej wartości należy uzyskać układając bednarkę FeZn
30x4mm, oraz wbijając sondy uziemiające.

6) Osielec na osiedlu Działkowa Górna - podwieszenie dodatkowego przewodu oświetleniowego i montaż opraw oświetleniowych do istniejącej sieci elektroenergetycznej napowietrznej 0,4kV.

Zakres robót obejmuje min:
- obejmuje ze stacji transformatorowej KRT6166 OSIELEC 7:
- zabudowanie szafki sterowniczej ZK1e-1S na istniejącym słupie Nr 27 zasilanego z istniejącej stacji transformatorowej KRT6166 OSIELEC 7
- podwieszenie na istniejących słupach sieci elektroenergetycznej napowietrznej 0,4kV dodatkowego przewodu oświetleniowego typu AsXSn 2x25mm2 o długości trasy 122m, od istniejącego słupa Nr 27 do istniejącego słupa Nr 30
- zabudowanie 3szt. opraw oświetleniowych na istniejących słupach sieci elektroenergetycznej napowietrznej 0,4kV

7) Osielec na osiedlu Brzanowa - budowa sieci elektroenergetycznej napowietrznej
oświetleniowej 0,4kV.
Zakres obejmuje min:
ze stacji transformatorowej KRT6166 OSIELEC 7:
- wykonanie nowej wydzielonej sieci napowietrzną oświetleniową typu AsXSn 2x25mm2 o długości trasy 299m, od istniejącego słupa Nr 8 do projektowanego słupa Nr 8/8
- zabudowanie 5szt. opraw oświetleniowych typu LED MAX 40W MIN. 4500Lm, zamontowanych na wysięgnikach i zabezpieczonych bezpiecznikami BiWts 6A umieszczonych w osłonie bezpiecznikowej.
- zabudowanie na słupach Nr 8/3, Nr 8/8 po jednym ograniczniku przepięć na przewodzie fazowym, o napięciu pracy trwałej 0,44kV, znamionowym prądzie wyładowczym 5kA, maksymalnym prądzie wyładowczy 40kA. Wykonać uziemienie ograniczników przepięć o rezystancji uziemienia nieprzekraczającej 10Ω dla słupów w ciągu sieci, oraz 5Ω dla słupów końcowych sieci. Uziemienie o takiej wartości należy uzyskać układając bednarkę FeZn 30x4mm, oraz wbijając sondy uziemiające


Szczegółowy zakres robót został zawarty w przedmiarze robót – załącznik nr 10 do SWZ, Dokumentacji technicznej – załącznik nr 11 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenia zamówienia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących [art. 112 ust 2 ustawy pzp]:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym [art. 113 ustawy pzp]:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów [art. 114 ustawy pzp]:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art. 115 ustawy pzp]:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy pzp]:
Opis spełnienia warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu, budowy, przebudowy, rozbudowy sieci elektroenergetycznej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

W przypadku wykazania kilku robót ( poświadczeń, referencji) za kwoty mniejsze niż wymagana, kwoty wynikające z poświadczeń/referencji nie będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia postawionego warunku.

Warunek ten ma być spełniony:
- samodzielnie przez wykonawcę, lub
- przez minimum jeden inny podmiot udostępniający wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie i który zrealizuje te roboty budowlane ,lub
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) co najmniej jeden z Wykonawców (członków konsorcjum) musi wykazać łączne spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdz. 29 pkt.2.4 lit.a SWZ- co oznacza, że warunek w zakresie doświadczenia nie podlega sumowaniu pomiędzy wykonawców.

Uwagi:
1. Pod pojęciami „budowa” rozumie się pojęcia zdefiniowane w art.3 pkt. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 poz. 2351).
2. Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac.
3. Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez zamawiającego.

b) wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia:
- co najmniej jedną osobą , która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane: w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021, poz.2351 ze zm.) tj. upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Uwagi:
1. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub stanowić ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
2. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
3. Osoba ta musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.).
4. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
5. Warunek zostanie spełniony, jeżeli chociaż jeden z Wykonawców będzie dysponował osobami wskazanymi powyżej w specyfikacji lub Wykonawcy będą wspólnie dysponowali tymi osobami

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji oraz art.7 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
W przedmiotowym wykazie robót wykonawca winien wskazać informacje w zakresie określonym w warunkach z Rozdziału 29 pkt. 2.4. lit.a SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
W przedmiotowym wykazie osób wykonawca winien wskazać informacje w zakresie określonym w warunkach z rozdziału 29 pkt. 2.4.lit. b SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy, Kosztorys ofertowy , pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy, Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy, Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby- jeśli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4.1 Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia - patrz: pkt. 2.4 lit.b SWZ. Dokument lub dokumenty zawierający ustanowienie Pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie Pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego ustanowienie Pełnomocnika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz. 1186, ze zm.) albo zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 584, ze zm.)
4.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 25 pkt. 2.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi/roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4.4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy - załącznik nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.