Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00321107/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
- 2021/BZP 00331620/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna bezgotówkowa sprzedaż benzyny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów silnikowych i sprzętów Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280562301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakusa 13-16
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.elblag.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-elblag.bip.gov.pl/search/publiccontracts/, https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna bezgotówkowa sprzedaż benzyny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów silnikowych i sprzętów Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20084ba0-5f36-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002404/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna bezgotówkowa sprzedaż benzyny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów silnikowych i sprzętów Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NK.2501.1.4.2021.KD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest bezgotówkowa (bez stosowania zabezpieczeń finansowych w postaci np. gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.) sprzedaż paliw ciekłych tj. benzyny bezołowiowej i oleju napędowego zwanych dalej „paliwami” do pojazdów silnikowych i sprzętu oraz kanistrów Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy, na zasadzie doraźnych tankowań, w ilościach gwarantowanych (zakres podstawowy):
1) oleju napędowego – 31700 litrów;
2) benzyny bezołowiowej PB-95- 14000 litrów.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu większych ilości paliw w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych. Maksymalne ilości paliw w zakresie prawa opcji określone zostają na:
1) olej napędowy – 13600 litrów;
2) benzyna bezołowiowa PB-95– 5400 litrów.
3. Sprzedaż oleju napędowego, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) oraz ust. 2 pkt 1) dotyczą rodzaju odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. W przypadku spadków temperatury otoczenia poniżej minus 10°C dostarczany olej napędowy powinien odpowiadać paliwu zimowemu. Wykonawca umowy zapewni Zamawiającemu zakup rodzaju oleju napędowego przystosowanego do aktualnej temperatury otoczenia.
4. Parametry techniczne i chemiczne sprzedawanych paliw nie mogą być gorsze niż określone w załącznikach do rozporządzenia, o którym mowa w ust. 4 pkt 2, przy czym sprzedawane paliwo musi być zgodne w dniu sprzedaży z aktualnie obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji w nieprzekraczającej ilości określonej w ust. 2. Zakup w ramach prawa opcji będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.
6. Jakość paliw w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.
7. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji w całości lub części, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
8. Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy.
9. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie należeć dodatkowe wynagrodzenie wynikające z realizacji tej części zamówienia
10. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji na warunkach określonych w umowie.
11. Oferowane paliwa muszą odpowiadać wymogom jakościowym określonym normach i przepisach prawa, a w szczególności:
1) ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 133 ze zm.);
2) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015, poz.1680).
12. Zakup paliw dokonywany będzie sukcesywnie na stacji paliw zlokalizowanej w promieniu do 5 km od siedziby Zamawiającego określonej w ofercie jako główna stacja paliw
13. W przypadku, gdy Wykonawca posiada większą liczbę stacji paliw na terenie Elbląga, Zamawiający, w miarę potrzeb, może dokonywać zakupu paliw także na tych stacjach.
14. Paliwo tankowane będzie na stacji paliw Wykonawcy sukcesywnie do pojazdów silnikowych i sprzętu Zamawiającego oraz do kanistrów.
15. Zakup paliw odbywać się będzie bezgotówkowo:
a) z użyciem mikroprocesorowych kart wydanych przez Wykonawcę, z których każda będzie posiadać swój niepowtarzalny kod i wydawana nieodpłatnie do każdego pojazdu oddzielnie (z uwzględnieniem numeru rejestracyjnego pojazdu lub numeru inwentaryzacyjnego) oraz 4 szt. do tankowań do kanistrów. Ilość pojazdów objętych zamówieniem wynosi na dzień złożenia zamówienia 33 szt. i może ulec zmianie, o czym Wykonawca będzie poinformowany drogą elektroniczną w formie aktualizacji wykazu pojazdów i osób upoważnionych do dokonywania zakupu paliw w rozliczeniu bezgotówkowym, a Wykonawca nie będzie ponosił kosztów związanych
z wydawaniem kart
lub
b) na podstawie karty drogowej lub dziennego raportu pracy sprzętu wystawionego przez Zamawiającego, w których Wykonawca potwierdzi ilość i rodzaj wydanego paliwa, z kolei pracownik Zamawiającego potwierdzi ilość i rodzaj pobranego paliwa w „zbiorczych asygnatach rozchodu”, które Wykonawca będzie prowadził (oddzielnie dla każdego rodzaju paliwa, i które będzie stanowiło załącznik do faktury sprzedaży), a które stanowią załącznik nr 1 i 2 do umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
16. Faktury za pobrane paliwo będą wystawiane przez Wykonawcę w uzgodnionych okresach rozliczeniowych, tj.: raz w miesiącu, ostatniego dnia miesiąca. Termin płatności za fakturę nie będzie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury po okresie rozliczeniowym.
17. Faktury VAT wystawiane będą za faktycznie pobrane paliwa i dołączone do nich będą wykazy tankowań. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia w zakresie zakupu i rozliczeń zakupionego przez Zamawiającego paliwa określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
18. Strony uzgadniają, iż istnieje możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1,2,3 umowy (stanowiącego ZAŁĄCZNIK nr 3 do SWZ), w sytuacji zmiany wysokości należnego podatku. Zmiana ta będzie wymagała formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- 16/2024 dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w 7 pakietach w okresie 12 miesięcy
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole - zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu
- Zabezpieczenie scenotechniki podczas plenerowej imprezy masowej pn. "Dni Elbląga2024"
- Wykonanie dokumentacji projektowej pod nazwą: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2081N ulicy Portowej w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim.
- Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych w systemie kart flotowych dla RCKiKim. prof dr Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przez okres 24 miesięcy
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn dla potrzeb SP ZOZ w Brzesku
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie"
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.