eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Klub Piłkarski GKS Tychy S.A.

1.3.) Oddział zamawiającego: KP GKS Tychy S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381373220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Edukacji 7

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kp-gkstychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gkstychy.info/sport-template/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31597a0d-11be-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31597a0d-11be-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273994

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 6/2023/KP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony:
- imprez sportowych – meczów piłki nożnej, (imprezy masowe, mecze sparingowe,) rozgrywanych przez sekcje sportowe będące w strukturach Zamawiającego, polegających na zabezpieczaniu stadionów, na których sekcje sportowe rozgrywać będą mecze w charakterze gospodarza, a także zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie obiektów podczas imprez masowych zgodnie Dz.U. 2009 Nr 62 poz. 504 USTAWA z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych z późn. zm.,
- innych imprez sportowych na obiektach wynajmowanych przez Zamawiającego.
2. Usługi będące przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, obejmują w szczególności:
- ochronę osób i mienia – fizycznego zabezpieczenia porządku, bezpieczeństwa podczas meczów piłki nożnej „Mecze o mistrzostwo Fortuna I liga 2024/2025 runda jesienna i wiosenna” oraz Pucharu Polski na Stadionie Miejskim Tychy ul. Edukacji 7, gdzie sekcja piłki nożnej rozgrywać będzie mecze w charakterze gospodarza,
- ochronę osób i mienia - fizycznego zabezpieczenia porządku, bezpieczeństwa podczas innych imprez sportowych na obiektach wynajmowanych przez Klub Piłkarski GKS Tychy S.A., w tym mecze IV ligi, treningi i inne,
- świadczenie usług w charakterze noszowych.
3. Ww. usługi wykonywane będą przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 1997 Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz.U.2011.183.1087);
- Ustawa z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów (Dz. U. z 2013 r . poz. 829).





4. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w zakresie ochrony osób i mienia w obrębie ogrodzonego obiektu Zamawiającego, w określonym godzinowo czasie na podstawie harmonogramu spotkań, w szczególności zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego, polegającego na:
a) ochronie uczestników imprez, w tym kibiców, sportowców, kadry trenerskiej, sędziów itp., poprzez stanowczą interwencję w przypadkach naruszania przez osoby znajdujące się na terenie chronionym obowiązujących zasad, regulaminu obiektu i regulaminu imprezy masowej, przepisów ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych,
b) współpracy z innymi służbami (Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna, służby medyczne),
c) uniemożliwieniu przedostania się na teren chroniony osób bez ważnego biletu, posiadających zakaz stadionowy, znajdujących się pod wyraźnym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
d) ochronie wszelkich budynków i innych obiektów znajdujących się na terenie chronionym przed dostępem osób nieupoważnionych,
e) uniemożliwieniu wnoszenia opraw wielkoformatowych, wyrobów pirotechnicznych i pożarowo niebezpiecznych na teren imprezy masowej/sportowej bez uprzedniej zgody organizatora,
5. Obowiązki obligatoryjne:
a) piłka nożna - obowiązkiem agencji jest zapewnienie bezpieczeństwa drużynom, sędziom, Delegatowi PZPN, przedstawicielom władz sportowych i widzom oraz zapewnienie porządku przed, w czasie i bezpośrednio po zawodach w zakresie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Bezpieczeństwo w/w uczestnikom meczu musi być zapewnione do momentu opuszczenia parkingu przy stadionie przez sędziów, Delegata PZPN i zespół gości:
1) 17 meczów Fortuna I liga, 5 meczów Pucharu Polski, 2 mecze barażowe, w tym
- 12 meczów – mecze zwykłe: 16 porządkowych oraz 60 informacyjnych + 4 noszowych
- 5 meczów podwyższonego ryzyka: 56 porządkowych oraz 56 informacyjnych + 4 noszowych
- 5 meczów Puchar Polski – mecze zwykłe: 16 porządkowych oraz 60 informacyjnych + 4 noszowych
- 2 mecze barażowe – mecze zwykłe: 16 porządkowych oraz 60 informacyjnych + 4 noszowych
2) czas pracy: 4,5 godz. Osoby ochrony, 2 godziny noszowi.
3) dopuszczona ilość miejsc na stadionie: 4982 - mecze zwykłe, 4982 - mecze podwyższonego ryzyka
b) inne imprezy sportowe – obowiązkiem agencji jest zapewnienie widzom bezpieczeństwa oraz porządku przed, w czasie i bezpośrednio po imprezie w zakresie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa i regulaminu imprezy. Bezpieczeństwo w/w uczestnikom meczu musi być zapewnione do momentu opuszczenia obiektu lub terenu, na którym przeprowadzono imprezę masową.
- ilość imprez – około 20 (mecze IV ligi piłki nożnej, ewentualne sparingi, treningi)
- wymagana ilość osób ochrony na każdą imprezę: 5 osób (2 osoby służb porządkowych i 3 informacyjnych),
- czas pracy: 3 godziny ochrony

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499114,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 935784,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499114,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Steward Security Grup Hermanowicz Krzysztof

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Steward Security Grup Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6260335278

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499114,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.