Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00301049/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
- 2021/BZP 00301049/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06 (po zmianach)
- 2021/BZP 00302382/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Laboratoria Przyszłości"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W JANOWCU WIELKOPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000566144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 8
1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 302-30-72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spjanowiec@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjanowiec.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Oświatowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Laboratoria Przyszłości"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcdf404c-567e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00300408/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Laboratoria Przyszłości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301049/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.271.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia szkolnego w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” w budynku Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Janowcu Wielkopolskim, ul. Szkolna 8.1 Część I : Pakiet podstawowy:
1)Drukarka 3 D-1 szt.;
2) Laptop-1 szt.;
3)Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami-2 szt.;
4)Statyw z akcesoriami-2 szt.;
5)Mikroport z akcesoriami-1 szt.;
6) Oświetlenie do realizacji nagrań- 1 sz.;
a)lampa LED z dużą matrycą LED;
b) zestaw: lampa LED x3 szt,3 statywy oświetleniowe, walizka transportowa;
c)białe tło fotograficzne wraz ze statywem;
7)Mikrofon kierunkowy z akcesoriami;
8)Gimbal;
9)Aparat fotograficzny-2 szt.;
10)Akcesoria do aparatu:
a)Adapter- 1 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 34800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Pracownia techniczna- obróbka materiałów:4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 28020,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Pracownia techniczna szycia i haftowania:1) Maszyna do szycia z akcesoriami-7 szt.;
2) Hafciarka cyfrowa z akcesoriami-1 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV : Robotyka - zestawy klocków:1) Zestaw klocków do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami – 7 kom;
2) Zestaw rozszerzający zestaw wybranych klocków – 5 kom;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 12800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Pracownia kulinarna:1)Płyta indukcyjna 2 palnikowa-10 szt.;
2) Piekarnik z rożnem do zabudowy- 4 szt.;
3)Lodówka- 2 szt.;
4) Zlewozmywak granitowy wpuszczany w blat- 4 szt.;
5) Bateria kuchenna z elastyczną wylewką- 4 szt.;
6) Zestaw garnków i patelni- 10 szt.;
7) Mikser z funkcją blendera- 10 szt.;
8) Gofrownica- 10 szt.;
9)Grill kontaktowy- 10 szt.;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 35420,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art.259 ustawy Pzp , zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp , Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.12.2021 do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta, wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części I.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art.259 ustawy Pzp , zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp , Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.12.2021 do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta, wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części II.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art.259 ustawy Pzp , zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp , Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.12.2021 do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta, wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części III.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16149,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16149,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16149,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.;
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-193-34-48
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16149,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-29Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art.259 ustawy Pzp , zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp , Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.12.2021 do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta, wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części V.
INNE PRZETARGI JANOWIEC WIELKOPOLSKI
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- "Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek"
- Zakup wyposażenia wzbogacającego potencjał dydaktyczny 6 szkół w ramach projektu "Wsparcie dostępu do dobrej jakości kształcenia w szkołach podstawowych Gminy Stoczek Łukowski"
- Świadczenie dostaw wyposażenia branżowego - działalność terapeutyczno-edukacyjna - do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa urządzeń i wyposażenia do pracowni badawczej i kosmetologicznej Akademii Tarnowskiej
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.