eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski › "Laboratoria Przyszłości"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Laboratoria Przyszłości"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W JANOWCU WIELKOPOLSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000566144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 8

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 302-30-72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spjanowiec@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjanowiec.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Oświatowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Laboratoria Przyszłości"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcdf404c-567e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00300408/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Laboratoria Przyszłości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301049/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.271.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135040,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia szkolnego w ramach programu „Laboratoria Przyszłości” w budynku Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Janowcu Wielkopolskim, ul. Szkolna 8.
1 Część I : Pakiet podstawowy:
1)Drukarka 3 D-1 szt.;
2) Laptop-1 szt.;
3)Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami-2 szt.;
4)Statyw z akcesoriami-2 szt.;
5)Mikroport z akcesoriami-1 szt.;
6) Oświetlenie do realizacji nagrań- 1 sz.;
a)lampa LED z dużą matrycą LED;
b) zestaw: lampa LED x3 szt,3 statywy oświetleniowe, walizka transportowa;
c)białe tło fotograficzne wraz ze statywem;
7)Mikrofon kierunkowy z akcesoriami;
8)Gimbal;
9)Aparat fotograficzny-2 szt.;
10)Akcesoria do aparatu:
a)Adapter- 1 szt.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 34800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Pracownia techniczna- obróbka materiałów:

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 28020,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Pracownia techniczna szycia i haftowania:
1) Maszyna do szycia z akcesoriami-7 szt.;
2) Hafciarka cyfrowa z akcesoriami-1 szt.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV : Robotyka - zestawy klocków:
1) Zestaw klocków do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami – 7 kom;
2) Zestaw rozszerzający zestaw wybranych klocków – 5 kom;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 12800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Pracownia kulinarna:
1)Płyta indukcyjna 2 palnikowa-10 szt.;
2) Piekarnik z rożnem do zabudowy- 4 szt.;
3)Lodówka- 2 szt.;
4) Zlewozmywak granitowy wpuszczany w blat- 4 szt.;
5) Bateria kuchenna z elastyczną wylewką- 4 szt.;
6) Zestaw garnków i patelni- 10 szt.;
7) Mikser z funkcją blendera- 10 szt.;
8) Gofrownica- 10 szt.;
9)Grill kontaktowy- 10 szt.;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 35420,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art.259 ustawy Pzp , zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp , Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.12.2021 do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta, wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części I.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art.259 ustawy Pzp , zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp , Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.12.2021 do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta, wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części II.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art.259 ustawy Pzp , zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp , Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.12.2021 do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta, wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części III.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16149,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16149,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16149,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.;

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-193-34-48

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16149,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-29

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art.259 ustawy Pzp , zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp , Zamawiający unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.12.2021 do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta, wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części V.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.