Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199936/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
- 2023/BZP 00213962/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Poszerzenie terenów zielonych i urozmaicenie zieleni w mieście Żary w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARY O STATUSIE MIEJSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Rynek 1-5
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 470 82 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.lemanska@um.zary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-487cc9a7-de9e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poszerzenie terenów zielonych i urozmaicenie zieleni w mieście Żary w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-487cc9a7-de9e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037353/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Poszerzenie terenów zielonych i urozmaicenie zieleni w mieście Żary w podziale na 4 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199936
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277073,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres rzeczowy części 1 przedmiotu zamówienia polega na założeniu łąki kwietnej o powierzchni 0,2 ha (2 000m2) na pasie pomiędzy dwoma jezdniami ruchliwej drogi w centrum miasta Żary przy Al. Jana Pawła II dz. 25, obręb 0003 zgodnie z opisem przedmiotu planowanego zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy. Szerokość terenu do wykonania łąki kwietnej to ok. 2,5 m a długość ok. 850 m. Obszar objęty zakresem zamówienia wskazano na załączniku graficznym nr 3 do projektu umowy.2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego pielęgnacji założonej łąki kwietnej zgodnie z wytycznymi zawartymi w opisie przedmiotu planowanego zamówienia – załącznik 2 do projektu umowy przez okres 2 lat liczony od odbioru końcowego wykonanych prac. Koszty związane ze świadczeniem 2 - letniej pielęgnacji, w tym koszty dojazdów i transportu w okresie pielęgnacji ponosi w całości Wykonawca.
3) Przedmiot umowy obejmuje również wykonanie i montaż 1 szt. tablicy pamiątkowej, będącej jednocześnie tablicą informacyjną w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Tablica powinna być wykonana zgodnie z Podręcznikiem Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej który dostępny jest na stronie: https://www.eog.gov.pl/strony/zapoznaj-sie-z-funduszami/podstawy-prawne/wytyczne-dotyczace-informacji-i-promocji/wytyczne-dotyczace-informacji-i-promocji/. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu projekt graficzny tablicy pamiątkowej i uzyskać jego akceptację przed jej zamontowaniem. Tablicę należy zamontować niezwłocznie po przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy przed rozpoczęciem jakichkolwiek robót.
4) Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2.1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 100760,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu 4 szt. zielonych przystanków:- Zielony przystanek przy ul. Wieniawskiego - odcinek z chodnikiem i ścieżką rowerową w Żarach na dz. nr 606/76 obręb 0001,
- Zielony przystanek przy ul. Wieniawskiego - prawa strona w kierunku centrum miasta w Żarach na dz. nr 606/76 obręb 0001,
- Zielony przystanek przy ul. Długosza przy PKP w Żarach na dz. nr 171/2 obręb 0002,
- Zielony przystanek przy ul. Zielonogórskiej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Żarach na dz. nr 24/2 obręb 0001.
W ramach działań wykonane zostaną skrzynie na rośliny z materiałów trwałych, trejaże stalowe dla roślin oraz nasadzenia zieleni w donicach i ich pielęgnacja w okresie gwarancyjnym.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie pełnego zakresu robót wynikających z dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Poszerzenie terenów zielonych i urozmaicenie zieleni w mieście Żary – Zielone przystanki”,
b) wykonanie i montaż 4 szt. tablicy pamiątkowej, będącej jednocześnie tablicą informacyjną w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Tablica powinna być wykonana zgodnie z Podręcznikiem Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej który dostępny jest na stronie: https://www.eog.gov.pl/stron/zapoznaj-sie-z-funduszami/podstawy-prawne/wytyczne-dotyczace-informacji-i-promocji/wytyczne-dotyczace-informacji-i-promocji/
3) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja opracowana przez Panią mgr inż. arch. Jolantę Duziak oraz Pana mgr inż. Macieja Jansa, w skład której wchodzą:
a) Projekt architektoniczno-budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu – 3 szt. dla 4 przystanków
b) Przedmiar robót.
4) Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2.2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 98799,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest stworzenie dwóch parków kieszonkowych: „Pod Lipą” i „Przejście między murami” na działce oznaczonej numerem 240/10 przy ul. Kaczy Rynek w Żarach.2) Zakres zamierzonych prac:
a) prace przygotowawcze (plewienie i usunięcie dziko rosnących samosiewów oraz zalegających odpadów bytowych różnego typu, ciecia obwodowe i pielęgnacyjne istniejącego zadrzewienia);
b) Wykonanie ścieżki gruntowej z humusu;
c) Wykonanie nawierzchni żwirowej- nasyp z kamienia rzecznego płukanego;
d) Budowę obiektów małej architektury w postaci donic i trejaży drewnianych, ławki oraz kosza na odpady;
e) Nasadzenie roślin i ich pielęgnacja w okresie gwarancyjnym.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie pełnego zakresu robót wynikających z dokumentacji projektowej
dla zadania pn.: „Poszerzenie terenów zielonych i urozmaicenie zieleni w mieście Żary - założenie parków kieszonkowych”,
b) wykonanie i montaż 2 szt. tablicy pamiątkowej, będącej jednocześnie tablicą informacyjną w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Tablica powinna być wykonana zgodnie z Podręcznikiem Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej który dostępny jest na stronie: https://www.eog.gov.pl/strony/zapoznaj-sie-z-funduszami/podstawy-prawne/wytyczne-dotyczace-informacji-i-promocji/wytyczne-dotyczace-informacji-i-promocji/
4) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja opracowana dla „parku kieszonkowego Pod Lipą” oraz „parku kieszonkowego Przejście miedzy murami” przez BUDINWEST Maciej Jans ul. Leśna 21, 68-200 Mirostowice Dolne, w skład której wchodzą:
a) projekt zagospodarowania działki,
b) projekt architektoniczno-budowlany,
c) projekt techniczny,
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
e) przedmiar robót.
5) Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112500-0 - Usuwanie gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 77514,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne PEKOM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970023062
7.3.3) Ulica: św. Brata Alberta 8
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres zamówienia, którego wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - nasadzenie zieleni.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "PEKOM" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "PEKOM" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196797,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599674,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196797,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne PEKOM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970023062
7.3.3) Ulica: św. Brata Alberta 8
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres zamówienia, którego wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - nasadzenie zieleni.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "PEKOM" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "PEKOM" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196797,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121998,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121998,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121998,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Komunalne PEKOM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970023062
7.3.3) Ulica: św. Brata Alberta 8
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres zamówienia, którego wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - nasadzenie zieleni.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "PEKOM" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "PEKOM" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121998,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Roboty drogowe w Nadleśnictwie Lipinki w 2024 r.
- Modernizacja infrastruktury i wyposażenia SOR oraz poradni diagnostycznych z nim współpracujących polegająca na przebudowie infrastruktury oraz wymianie i doposażeniu w nowoczesną aparaturę ... .
- "Budowa i przebudowa drogi wewnętrznej oraz budowa ciągu pieszo- jezdnego w m. Olbrachtów"
- "Budowa zbiornika buforowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zasilaniem elektrycznym dla stacji uzdatniania wody w m. Sieniawa Żarska"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.