eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztabin › Modernizacja i remont budynków komunalnych w miejscowościach Huta i Jastrzębna Druga w ramach Programu Polski Ład

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i remont budynków komunalnych w miejscowościach Huta i Jastrzębna Druga w ramach Programu Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZTABIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Augustowska 53

1.5.2.) Miejscowość: Sztabin

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-310

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsztabin@sztabin.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztabin.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i remont budynków komunalnych w miejscowościach Huta i Jastrzębna Druga w ramach Programu Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2c9cde7-036c-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025368/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja i remont budynków komunalnych w miejscowościach Huta i Jastrzębna Druga

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256381/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OAG.271.4.2022.JL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja i remont budynków komunalnych w miejscowościach Huta i Jastrzębna Druga” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

Zakres planowanych do wykonania robót obejmuje m.in:
1) W budynku w Hucie:
- kompleksowy remont całego dachu poprzez wykonanie nowego pokrycia z blachy powlekanej trapezowej w kolorze brązowym wraz z wymianą niezbędnych elementów więźby dachowej ( krokwie , łaty itp. )
- kompleksowy remont elewacji całego budynku poprzez wykonanie nowej elewacji z szalówki drewnianej i jej pomalowanie impregnatem do drewna w kolorze jasnym wraz z dociepleniem wełną mineralną ,
- wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej
- remont pomieszczeń budynku w celu przystosowania ich do potrzeb mieszkańców ( remont ścian, sufitów i podłóg itp. ).
2) W budynku w Jastrzębnej Drugiej.
- wykonanie docieplenia dwukondygnacyjnej części budynku płytami styropianowymi o gr. 10 cm
- wykonanie wyprawy elewacyjnej całego budynku ( tynk akrylowy z masy tynkarskiej) w kolorze białym z elementami ozdobnymi przy oknach w innym jasnym kolorze.
- wymiana w miarę potrzeb części stolarki drzwiowej,
- remont schodów zewnętrznych,
- naprawa elementów pokrycia dachowego,
- zagospodarowanie terenu wokół świetlicy: ułożenie chodników z kostki brukowej
- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kW

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXBUD Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Paweł Trochimowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461225942

7.3.3) Ulica: Stolarska 9

7.3.4) Miejscowość: Lipsk

7.3.5) Kod pocztowy: 16-315

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.