Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00271230/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
- 2023/BZP 00279738/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Siemiatyckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SIEMIATYCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@siemiatycze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b6dc128-10d5-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Siemiatyckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b6dc128-10d5-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003071/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271230
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawy energii elektrycznej będą realizowane na podstawie odrębnych umów sprzedaży zawartych pomiędzy poszczególnymi Jednostkami (występującymi w imieniu własnym),
a Wykonawcą.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej przez Wykonawcę (Sprzedawcę) na rzecz Zamawiającego (Odbiorcy) do wszystkich punktów poboru określonych w załączniku nr 1 stanowiącym załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
3. Szacowane zużycie energii w okresie obowiązywania umowy dla jednostek organizacyjnych Powiatu Siemiatyckiego w okresie 17 miesięcy wynosi – 628,8087 MWh (628 808,7 kWh).
4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust.1 ustawy Pzp obejmującym możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach umowy o kolejne 20 % zamówienia podstawowego w sytuacji kiedy po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego utworzone zostaną nowe punkty poboru energii lub w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ - Wykaz punktów poboru energii elektrycznej.
5. Zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie 17 miesięcy ustalono na poziomie 628,8087 MWh (z prawem opcji 754,5705 MWh).
6. Wykaz punktów poboru energii wraz z informacjami na temat obowiązujących umów i zużycia energii w podziale na grupy taryfowe znajduje się w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
7. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny służący do porównania ofert i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii
w podanej ilości energii. Liczba punktów poboru energii elektrycznej w trakcie realizacji umowy sprzedaży energii elektrycznej może ulec zmianie, zmniejszeniu lub zwiększeniu.
8. Sprzedaż energii elektrycznej dla nowego punktu poboru (w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy), będzie dokonywana na podstawie zmiany przedmiotowego załącznika bez konieczności renegocjowania warunków Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662060,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 936356,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662060,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7010296402
7.3.3) Ulica: A. Naruszewicza 27 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-627
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662060,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych w roku 2024. Część 2.
- "Dostawa materiałów szewnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1711B na odcinku Drohiczyn - Miłkowice-Maćki
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż pomp ciepła z wykonaniem dolnego źródła zasilania w ramach inwestycji: Modernizacja infrastruktury społecznej w Pow. Sokólskim cz3 Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2025 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV
- Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2026
- Dostawa energii elektrycznej w imieniu zamawiającego z Rynku Dnia Następnego RDN (SPOT)
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- Zakup energii elektrycznej dla Hotelu Mistral Sport w Gniewinie na rok 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.