eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ód¼ › Dostawa oleju opa³owego dla jednostek podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w £odzi



Og³oszenie z dnia 2023-08-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego dla jednostek podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w £odzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w £odzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Ko¶ciuszki 83

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ód¼

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto £ód¼

1.5.7.) Numer telefonu: +48422547000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lodzkie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego dla jednostek podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w £odzi

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c6cba952-3040-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00335084

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00101270/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Dostawa oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu
komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie
informacji bêdzie odbywaæ siê w jêzyku polskim, za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://iaslodz.
ezamawiajacy.pl w sekcji „KORESPONDENCJA”.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie Izby Administracji Skarbowej w £odzi,
https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl;
2) wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”;
3) rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez:
- podpisanie siê pod wnioskiem rejestracyjnym w OnePlace podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem
zaufanym)
lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
- je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie konto zostanie aktywowane w ci±gu
maksymalnie 6 godzin roboczych;
4) po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za
po¶rednictwem sekcji „Korespondencja”.
3. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem
Platformy przez opcjê „zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „KORESPONDENCJA”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu,
wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz „zadaj pytanie”. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane
wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka
wykonawca klika klawisz „potwierd¼”. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie
wys³ane".
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, wykonawca
powinien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Izby Administracji Skarbowej w £odzi,
+48 22 257 22 23, (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
5. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej
przegl±darki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 80 MB w txt, rtf, pdf, odt, ods, doc, xls,
ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, zip,7z. Zalecanym formatem jest pdf.
7. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez wykonawcê lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy
kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Dalsza czê¶æ informacji o wymaganiach technicznych i organizacyjnych znajduje siê w Rozdziale X SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w £odzi z siedzib± przy al. T.
Ko¶ciuszki 83, 90 – 436 £ód¼;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:
iod.lodz@mf.gov.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê, monta¿, instalacjê,
uruchomienie i konfiguracjê Systemu Telekomunikacyjnego w Centrum Kompetencyjnym Wsparcia Systemu Informacyjnego
Skarbowo-Celnego Izby Administracji Skarbowej w £odzi przy ul. Karolewskiej 41 - 1001-ILZ.260.35.2023”, prowadzonego w trybie
podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
a) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
b) upowa¿nieni pracownicy Izby Administracji Skarbowej w £odzi;
c) spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzib± w Warszawie,
ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego prowadzonego przez
S±d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS:
0000041441, NIP: 526-25-35-153, REGON: 017282436, jako w³a¶ciciel Platformy, na której Izba Administracji Skarbowej w £odzi
prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±cej pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl,
5) w zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw z
poza EOG z zastrze¿eniem, i¿ ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li
jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± Pzp;
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
7) podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jednak chêæ wziêcia udzia³u
w postêpowaniu wywo³uje konieczno¶æ podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych, jako
wymóg ustawowy okre¶lony w przepisach ustawy Pzp, zwi±zany z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
9) zasada jawno¶ci, o której mowa w art. 74 ust 1 i 2 ustawy Pzp ma zastosowanie
do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych
pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków
zawodowych oraz danych genetycznych, biometrycznych, danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej)
zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w art. 74 ust.
3 i art. 18 ust. 3-6 ustawy Pzp, stosuje siê odpowiednio(...).
Dalszy ci±g informacji dot. RODO zamieszczony jest w Rozdziale XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.36.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci 24.000 litrów dla Urzêdu Skarbowego w G³ownie z siedzib± przy ul. Ludwika Norblina 2, 95 – 015 G³owno

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci 15.000 litrów dla Urzêdu Skarbowego w £owiczu z siedzib± przy ul. Che³moñskiego 2, 99 – 400 £owicz

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci 11.000 litrów dla Urzêdu Skarbowego w Rawie Mazowieckiej z siedzib± przy ul. S³owackiego 4, 96 – 200 Rawa Mazowiecka

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci 9.000 litrów dla Urzêdu Skarbowego w £asku z siedzib± przy ul. 9-go Maja 31, 98 – 100 £ask

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mog± braæ udzia³ jedynie Wykonawcy, którzy: spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydanymi przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.);

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
- Wykonawca z³o¿y aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt. 2 je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
Uwaga:
Zgodnie z art. 43b ustawy Prawo energetyczne, Prezes Urzêdu Regulacji Energetyki prowadzi rejestr przedsiêbiorstw energetycznych posiadaj±cych koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi. Rejestr ten jest jawny i udostêpniany w Biuletynie Informacji Publicznej URE.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z dyspozycj± art. 58 ustawy Pzp, Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno obejmowaæ umocowanie do dokonywania i przyjmowania okre¶lonych czynno¶ci prawnych i faktycznych w ramach postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z nich;
2)o¶wiadczenie sankcyjne, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z nich;
3) podmiotowy ¶rodek dowodowy, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 2 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nianie warunku.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ, które dostawy, wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5. Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarnie odpowiedzialno¶æ za realizacjê umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy wymaga zgody obu Stron wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do umowy mo¿liwe jest tylko w granicach okre¶lonych w art. 455 obowi±zuj±cej ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Ich ewentualne zastosowanie zale¿eæ bêdzie od okoliczno¶ci faktycznych i prawnych dokonania zmiany.
3. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyj±tkiem:
1) zaistnienia w trakcie realizacji umowy okoliczno¶ci, których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie z³o¿enia oferty i by³y one niezale¿ne od niego (np. wycofania z dystrybucji oleju opa³owego okre¶lonego umow± i zast±pienia go produktem o parametrach nie gorszych ni¿ oferowany), co skutkowa³oby brakiem mo¿liwo¶ci dalszej realizacji umowy na dotychczasowych warunkach. Wykonawca rozpocznie dostawê, na niezmienionych zasadach oraz bez podwy¿szenia cen jednostkowych brutto , za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego;
2) zmian terminów realizacji zamówienia okre¶lonych w § 2 ust. 5 umowy oraz w § 2 ust. 11 umowy;
3) zmiany nazwy producenta oleju opa³owego okre¶lonej w § 1 ust. 5 pkt 1 umowy;
4) zmiany producenta okre¶lonego w § 1 ust. 5 pkt 1 umowy na innego producenta oleju opa³owego;
5) zmiany nazwy strony internetowej okre¶lonej w § 1 ust. 5 pkt 2umowy;
6) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, maj±cych wp³yw na realizowane dostawy i skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy na dotychczasowych warunkach;
7) wynikniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
4. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych okoliczno¶ci mog±cych powodowaæ zmianê umowy nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania.
5. Zmiany Umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych podlegaj± uniewa¿nieniu. W takim przypadku stosuje siê postanowienia umowne w brzmieniu obowi±zuj±cym przed tak± zmian±.
6. Wykonawca ma obowi±zek niezw³ocznego, pisemnego poinformowania Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach swojego statusu prawnego, a tak¿e o wszczêciu postêpowania upad³o¶ciowego, likwidacyjnego lub karnego (w przypadku podejrzenia o zaanga¿owanie siê w praktyki korupcyjne w zwi±zku z realizacj± umowy), a tak¿e o ka¿dej zmianie adresu swojej siedziby.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

2. Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê z udzia³u w postêpowaniu je¿eli zachodz± przes³anki okre¶lone na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129, 185) – zwan± dalej ustaw± sankcyjn±, tj.:
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120, ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
4) wykluczenie, o którym mowa w niniejszym ustêpie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt. 1-3;
5) w przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie niniejszego punktu Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy;
6) osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie niniejszego punktu, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenia zamówienia publicznego podlegaj± karze pieniê¿nej;
7) karê pieniê¿n± o której mowa w pkt. 6 nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.