eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz Biskupi › Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kazimierz Biskupi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019102

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Biskupi

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-530

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kazimierz-biskupi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip3.wokiss.pl/kazimierzbiskupi/bip/zamowienia-publiczne.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip3.wokiss.pl/kazimierzbiskupi/bip/zamowienia-publiczne.html https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56d77103-529f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001390/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294551/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INR.271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi:
1)Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe:
a)nierejestrowane-przesyłki nie będące przesyłkami najszybciej kategorii
b)nierejestrowane priorytetowe–przesyłki najszybszej kategorii
c)polecone–przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii
d)polecone priorytetowe–przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii
e)polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru–przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru
f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru- przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru
Wymiary przesyłek listowych:
Format S–waga do 500 g to przesyłka o wymiarach:
-min- wymiary strony adresowanej nie mogą być mniejsze niż 90 mmx140 mm
-max–żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości 20 mm, długości 230 mm, szerokości 160 mm Format M–waga do 1000 g to przesyłka o wymiarach:
-min-wymiary strony adresowanej nie mogą być mniejsze niż 90mmx140 mm
-max-żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm
Format L–waga do 2 000 g to przesyłka o wymiarach:
-min-wymiary strony adresowanej nie mogą być mniejsze niż 90 mmx140 mm
-max-suma długości, szerokości i wysokości 900 mm przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600 mm
2)Przez zwroty rozumie się zwroty nie doręczonych przesyłek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, z podaniem przyczyny nie doręczenia
3)Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca na podany adres
4)Dla przesyłek za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, Wykonawca będzie doręczał do Zamawiającego, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki
5)Doręczone zwrotne potwierdzenie odbioru powinno zawierać:
a)czytelną datę i czytelny podpis odbiorcy, oraz datę i podpis osoby doręczającej–dla przesyłek nadawanych na tzw. zasadach specjalnych
b)czytelną datę i czytelny podpis odbiorcy -dla przesyłek nadawanych na tzw. zasadach ogólnych
W przypadku nieobecności adresata przesyłki, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (pierwsze awizo) ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin odbioru przesyłki przez adresata po pierwszym awizo ustala się na 7 dni. Licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia, a po upływie tego terminu w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata wymagane jest wystawienie powtórnego zawiadomienia (powtórne awizo)o możliwości odbioru przesyłki w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie czternastodniowego terminu odbioru, przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny jej nie odbierania przez adresata
6)Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek pocztowych. Opakowanie przesyłek listowych stanowić będzie zaklejona koperta Zamawiającego
7)Wszystkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych (ekonomicznych i priorytetowych) muszą być zapewnione przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do przesyłek nadawanych i doręczanych w trybie specjalnym wynikających z kodeksu postępowania administracyjnego oraz ordynacji podatkowej, Zamawiający będzie wykorzystywał własne druki zwrotnego potwierdzenia odbioru
8)Przesyłki pocztowe będą nadawane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego
9)Odbiór przesyłek pocztowych przygotowanych do wysyłki będzie każdorazowo potwierdzany przez przedstawiciela Wykonawcy pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowo–wartościowym przesyłek według poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek nierejestrowanych). W przypadku zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek pocztowych (nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów do dokumentów nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty), Wykonawca wyjaśnia je ze wskazanym pracownikiem Zamawiającego. Przy braku możliwości wyjaśnienia lub ich usunięcia w dniu ich odbioru, nadanie odebranych przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym. W przypadku uszkodzenia przesyłki, Wykonawca ma obowiązek jej zabezpieczenia i oznakowania zgodnie z regulaminem świadczenia usługi, obowiązującej u Wykonawcy.
10)Zamawiający zobowiązuje się:
a)do właściwego przygotowania przesyłek pocztowych do nadawania oraz sporządzania zestawień dla przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych
b)do nadawania przesyłek pocztowych w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
•dla przesyłek rejestrowanych–wpisanie każdej przesyłki do pocztowej książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek
•dla przesyłek nierejestrowanych–zestawienie ilościowo–wartościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzone nadania danej partii przesyłek
c)do umieszczenia na stronie adresowej przesyłek nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, informacji określających rodzaj przesyłki (priorytet, polecony, zwrotne potwierdzenie odbioru) oraz pieczątki (nadruku) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego, a w miejscu przeznaczonym na opłatę odcisku pieczęci (nadruku) o treści wskazanej przez Wykonawcę
d)do nadawania przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnego z przeznaczeniem
11)Zamawiający wymaga, aby usługa dostarczania przesyłek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu
12)Dla przesyłek nie ujętych w niniejszym postępowaniu będą obowiązywały aktualne ceny Wykonawcy
13)Od Wykonawcy wymaga się spełnienia następujących warunków w zakresie świadczenia usług:
a)dostarczania przesyłek pocztowych i ewentualnych zwrotów oraz zwrotnych potwierdzeń odbioru do siedziby Zamawiającego znajdującej się przy ul. Plac Wolności 1, 62-530 Kazimierz B. codziennie w dni robocze (od pn do pt w godz. od 9–10) Upoważniony pracownik Zamawiającego odbierał będzie przesyłki, zwroty przesyłek oraz zwrotne potwierdzenia odbioru w siedzibie zamawiającego codziennie w dni robocze (od pn. do pt w godz. od 9–10)
b)przyjmowania raz dziennie w dni robocze od pn do czw w godz. od 13 do 14 w pt w godz. od 12 do 13 przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z siedziby Zamawiającego przy ul. Plac Wolności 1, 62-530 Kazimierz B. W przypadku braku posiadania takiego punktu Wykonawca obowiązany jest do odbioru przesyłek w dni robocze od pn do czw w godz. od 13 o 14 w pk w godz. od 12 do 13 z siedziby zamawiającego, przy ul. Plac Wolności 1, 62-530 Kazimierz B. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia
c)zapewnienie wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych i najszybszej kategorii
d)doręczania Zamawiającemu pokwitowań odbioru przesyłek, potwierdzonych przez jej adresata, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki
e) Za moment odbioru przesyłki uważa się chwilę przyjęcia przez Wykonawcę przesyłki do przemieszczania i doręczania, a w przypadku przesyłek rejestrowanych chwilę wydania Zamawiającemu dowodu przyjęcia przesyłki przez Wykonawcę
14)Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia we własnym zakresie, do wyznaczonej przez Wykonawcę placówki nadawczej przesyłki pocztowej w przypadku wystąpienia ze strony Zamawiającego konieczności dostarczenia do tej placówki przesyłki w innych godzinach niż wskazane w pkt. 14 w dni robocze od pn do pt w godzinach pracy placówki pocztowej
15)Zamawiający zobowiązuje się do umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej , nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w zestawieniu przesyłek dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet, czy ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru) oraz nadruku (pieczątki) zawierającego pełną nazwę i adres Zamawiającego. Zamawiający będzie też umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci pieczęci o treści: „Opłata pobrana umowa nr . z dnia” wg wzoru uzgodnionego z Wykonawcą
Z oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty musi jednoznacznie wynikać nazwa Wykonawcy, z którym Zamawiający zawarł umowę.
16)Zamawiający jest odpowiedzialny za przygotowanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia
17)Wykonawca w razie nie posiadania (lub braku możliwości dysponowania na czas realizacji umowy) co najmniej na terenie każdej gminy lub gminy sąsiedniej na terenie kraju, punktów odbioru przesyłek niedoręczonych (awizowanych), zobowiązany jest do zapewnienie punktu odbioru przesyłek w taki sposób aby Adresat miał możliwość jej odbioru w wyznaczonym miejscu znajdującym się jak najbliżej odległości od swojego miejsca zamieszkania (siedziby) Wykonawca zapewnia również kontakt telefoniczny oraz mailowy celem uzgodnienia innej możliwości odbioru przesyłki lub jej ponownego doręczenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203949,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203949,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203949,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203949,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.