eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › WYKONANIE INSTALACJI ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII W OBIEKTACH POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH



Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE INSTALACJI ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII W OBIEKTACH POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Miński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatminski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatminski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE INSTALACJI ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII W OBIEKTACH POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fe16fbc-0ea0-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010245/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii w obiektach powiatowych jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.272.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 6 instalacji fotowoltaicznych zlokalizowanych w 5 jednostkach organizacyjnych na terenie Powiatu Mińskiego o nw. mocy:
a) Dom Pomocy Społecznej św. Józefa w Mieni, ul. Księżnej Anny Mazowieckiej 138, Mienia, 05-319 Cegłów – moc 49,8 kW,
b) Dom Pomocy Społecznej „Jedlina”, ul. Jedlina 12, Mienia, 05-319 Cegłów – moc 49,8 kW,
c) Dom Pomocy Społecznej w Kątach, Kąty Nr 22, 05-332 Siennica – moc 49,8 kW,
d) Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. 1-go PLM Warszawa 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki – moc 34,86 kW,
e) Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. 1-go PLM Warszawa 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki – moc 22,825 kW,
f) Dom Pomocy Społecznej w Kątach, Kąty Nr 22, 05-332 Siennica – moc 49,8 kW,
g) Zespół Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy, ul. Generała Kazimierza Sosnkowskiego 43, 05-300 Mińsk Mazowiecki – moc 49,8 kW,
Budynki są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych – posiadają rampy dojazdowe lub podnośniki dźwigowe wewnętrzne.
Przedmiot zamówienia opisany w dokumentacji projektowej dostosowany musi być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych.
2. Zamówienie polega na sporządzeniu dokumentacji projektowej (projekt techniczny) instalacji fotowoltaicznej, dostawie urządzeń wraz z ich montażem, uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej oraz wykonaniu niezbędnych robót budowlanych na ww. obiektach powiatowych jednostek organizacyjnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje urządzenia fabrycznie nowe i nieużywane. Instalacja fotowoltaiczna winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz spełniać wymogi techniczne i eksploatacyjne zawarte w art. 7a ustawy Prawo energetyczne.
3. Okres gwarancji i rękojmi:
1. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5-letniego okresu gwarancji i rękojmi jednak nie więcej niż 7 – letniego licząc od dnia przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. Dokument gwarancyjny stanowi Załącznik Nr 2 do Projektowanych postanowień umowy
2. Zamawiający wymaga, aby urządzenia wchodzące w skład instalacji posiadały gwarancję producenta:
a) min. 25 lat - na moduły fotowoltaiczne,
b) min. 12 lat - na inwertery.
3. Wymagana jest również 25 letnia liniowa gwarancja na moc modułów - min. 80% mocy nominalnej po 25 latach.
4. Dostarczone urządzenia instalacji posiadać muszą:
a) karty gwarancyjne odpowiednio dla modułów fotowoltaicznych,
b) stosowne certyfikaty i świadectwa zgodności wymagane przepisami obowiązującego prawa w języku polskim;
c) karty katalogowe modułów i inwerterów fotowoltaicznych podpisane przez przedstawicieli producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim, obejmujące informacje potwierdzające spełnienie przez te urządzenia parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający wymaga reakcji serwisu gwarancyjnego od momentu zgłoszenia od min. 4 godzin do max. 24 godzin.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (w skrócie dalej PFU) stanowiącym Załącznik Nr 13 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09330000-1 - Energia słoneczna

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą
ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.