eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gielniów › Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gielniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 75

1.5.2.) Miejscowość: Gielniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-434

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486720011

1.5.8.) Numer faksu: 486720004

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gielniow.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uggielniow.nv.pl/a,15739,informacje-podstawowe.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uggielniow.ezamowienia.com/#/home

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-210d3883-0f2e-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035762/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gielniowie w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284425/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGG.271.4.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 302856,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Chałka 300g szt. 180
Chleb mieszany pszenno-żytni 1000g szt. 1180
Chleb razowy 400-450g szt. 970
Chleb kanapkowy 650g szt. 720
Bułka drożdżówka
z owocami 100g szt. 635
Bułka kajzerka 50g szt. 3200
Bułka połówkowa 100g szt. 327
Bułka wrocławska 400g szt. 155
Rogal 100g szt. 365
Kule serowe kg 35
Pączki 90g szt. 300
Rogaliki drożdżowe kg. 46
Strucla serowa 500g szt. 65
Babka piaskowa 300g szt. 180
Donat drożdżowy 80g Szt. 240

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 24077,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Barszcz biały w butelce WELPIK500ml szt. 80
Barszcz biały Winiary szt. 200
Bazylia PRYMAT 10g szt. 36
Budyń śmietankowy DELECTA 64g szt. 480
Bułeczki maślane ZŁOTY KŁOS szt. 170
Bułka tarta 500g szt. 500
Galaretka owocowa Dr.Oetker 75g szt. 400
Chrzan POLONAISE 180g szt. 45
Cukier kryształ 1 kg kg 270
Dżem ŁOWICZ różne smaki 280g szt. 215
Fasola biała JAŚ kg 80
Filet z makreli w pomidorach KING OSCAR 170g szt. 65
Groch żółty łupany kg 120
Groszek konserwowy szt. 35
Herbata SAGA 40 szt. 70
Herbata owocowa HERBAPOL 20 szt. 100
Kucharek 1kg szt. 50
Kakao naturalne
DEKOMORENO 80g szt. 30
Kasza gryczana biała kg 230
Kasza kuskus kg 80
Kasza jęczmienna średnia kg 230
Kasza manna 1000g kg. 7
Kawa INKA 150g szt. 27
Ketchup łagodny KOTLIN 450g szt. 85
Kisiel DELECTA rózne smaki 58g szt. 490
Koncentrat pomidorowy 30% PUDLISZKI 200g szt. 740
Kukurydza konserwowa szt. 65
Kwasek cytrynowy PRYMAT 20g szt. 25
Liście laurowe PRYMAT 10g szt. 20
Majeranek PRYMAT 20g szt. 75
Majonez KIELECKI 310ml szt. 104
Makaron nitki Czaniec 500g szt. 250
Makaron pełne ziarno rurki GOLiARD 400g szt. 400
Makaron świderki LUBELLA 500g szt. 480
Baton Kinder Pingui 30g CHOCO Szt. 1000
Makaron spaghetti LUBELLA 500g szt. 470
Makaron kokardki LUBELLA 400g szt. 330
Mąka pszenna SZADKOWSKA TYP 480 kg 225
Mąka ziemniaczana 1000g kg 19
Miód prawdziwy wielokwiatowy 370g szt. 55
Mleczna kanapka KINDER szt. 1000
Nutella czekoladowa GELLWE 20g szt. 40
Olej KUJAWSKI 1l` szt. 45
Olej KUJAWSKI 3l szt. 70
Oliwa z oliwek 500ml szt. 5
Ogórki konserwowe ROLNIK 860 ml szt. 390
Oregano PRYMAT 10g szt. 35
Pałki kukurydziane szt. 200
Papryka ostra PRYMAT 20g szt. 15
Pieprz naturalny PRYMAT 20g szt. 230
Płatki CORN FLAKES bezglutenowe 600g szt. 60
Płatki NESGUIK 500g szt. 80
Płatki CHEERIOS 500g szt. 80
Przyprawa w płynie Winiary 210g szt. 130
Przyprawa do kurczaka PRYMAT 30g` szt. 160
Przyprawa KEBAB-GYROS PRYMAT 30g szt. 15
Ryż w saszetkach SONKO 400g szt. 500
Ryż długoziarnisty KUPIEC 1000g kg 110
Rosół z drobiu Knorr 12 szt szt. 102
Sok LEON HORTEX 200ml szt. 1350
Sos do spaghetti ŁOWICZ 500g szt. 280
Sos słodko-kwaśny ŁOWICZ 500g szt. 280
Szczaw FRUBEX 280 ml szt. 65
Sos pieczeniowy Winiary 30g szt. 190
Sól o obniżonej zawartości sodu SANTE kg 140
Wafle ryżowe SONKO 130g szt. 170
Warzywko 500g szt. 30
Zacierka Babuni EKO-MAK
250g szt. 50
Ziele angielskie PRYMAT 15g szt. 15
Zioła prowansalskie PRYMAT 10g szt. 35
Grzyby suszone borowiki kg 3
Fasola czerwona w puszcze 400g szt. 20
Pomidory suszone 280g szt. 20
Pieprz czosnkowy PRYMAT 20g szt. 20
Rodzynki 250g szt. 35

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 59666,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Banany kg 501
Brokuły szt. 150
Brzoskwinie kg 20
Burak ćwikłowy kg 385
Cebula kg 80
Cebula czerwona kg 8
Cytryna kg 30
Czosnek szt. 30
Fasolka szparagowa kg 100
Gruszki kg 365
Jabłka konsumpcyjne kg 2545
Kalafior świeży szt. 121
Kapusta biała świeża kg 200
Kapusta czerwona kg 200
Kapusta pekińska kg 255
Kapusta kiszona kg 200
Kiwi kg 40
Koperek szt. 200
Mandarynki kg 290
Marchew kg 580
Nektarynka kg 63
Ogórek kiszony kg 210
Ogórki zielone kg 381
Papryka świeża kg 105
Pieczarki kg 250
Pietruszka nać szt. 230
Pietruszka korzeń kg 200
Pomarańcza kg 340
Pomidory kg 352
Por kg 120
Rzodkiewka szt. 230
Sałata szt. 234
Winogron kg. 38
Seler korzeń kg 185
Szczypior świeży szt. 187
Szpinak 450g szt. 91
Śliwki kg 220
Truskawki kg 170
Ziemniaki kg 3450
Ziemniak młody kg 400

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 57261,90 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jogurt GRATKA 115g szt. 1485
Jogurt GRATKA pitny 170g szt. 877
Jogurt Jogobella ZOTT 150g szt. 855
Jogurt naturalny 370g szt. 500
Jogurt FANTAZJA 118 g szt. 1310
Masło EXTRA Koneckie 200g szt. 935
Margaryna PALMA 250g szt. 160
Mleko 2% 1l szt. 2830
Ser twardy typu GOUDA w plasterkach kg 135
Ser biały półtłusty ROLMLECZ 200g kg 220
Serek homogenizowany waniliowy ROLMLECZ 200g szt. 90
Serek DANIO 140g szt. 410
Śmietana 18% WŁOSZCZOWA 330g szt. 1665
Serek topiony śmietankowo-ziołowy szt. 200
Serek Almette 150g szt. 60
Śmietana kremówka 30% Łaciata szt. 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 42489,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu złożenia ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69781,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72699,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69781,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARTEK SWĘD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681847332

7.3.3) Ulica: Stanisława Staszica 10/14

7.3.4) Miejscowość: Drzewica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-340

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69781,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-05 do 2023-06-16

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73084,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73084,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73084,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARTEK SWĘD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681847332

7.3.3) Ulica: Stanisława Staszica 10/14

7.3.4) Miejscowość: Drzewica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-340

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73084,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-05 do 2023-06-16

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48331,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48331,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48331,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARTEK SWĘD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681847332

7.3.3) Ulica: Stanisława Staszica 10/14

7.3.4) Miejscowość: Drzewica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-340

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48331,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-05 do 2023-06-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.