eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › "Budowa sieci ciepłowniczej zasilającej Nowe Polkowice."



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa sieci ciepłowniczej zasilającej Nowe Polkowice."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp.z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390558659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768462911

1.5.8.) Numer faksu: 768462960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgm-polkowice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.pgm-polkowice.com.pl; https://josephine.proebiz.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa sieci ciepłowniczej zasilającej Nowe Polkowice."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b5b8167-fb7b-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237920/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy 8/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6951849,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami zadania takimi jak:
a) SWZ,
b) Dokumentacja projektowa opracowana przez Usługi Projektowe „BIPROADAM” inż.. Bernard Adamczak ul. Kaspra Eliana 10, 67-200 Głogów
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) opisy pozycji przedmiaru robót.


Zamawiający wymaga, aby Wykonawca po zawarciu umowy, a przed dniem przekazania terenu budowy:
a) przedłożył zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac.
b) opracował plan organizacji ruchu zastępczego / o ile jest wymagany/
c) opracował projekt wizualnej organizacji ruchu ( mapka poglądowa oraz animacja komputerowa dotycząca inwestycji)
Dokumenty, o których mowa w ppkt a), b), c) muszą być uzgodnione z zarządcą drogi , z właścicielami działek w stosownych instytucjach oraz z zamawiającym .

Projektowana sieć cieplna zasilająca Nowe Polkowice przebiega pod powierzchnią pasa drogowego drogi krajowej nr 3. Realizacja inwestycji w tym rejonie będzie możliwa w momencie budowy ronda na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 3 z Aleją Jana Pawła II i ul. Kardynała Bolesława Kominka .
W zakres przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem nie wchodzą roboty budowlane , które będą realizowane przez Gminę Polkowice w trakcie budowy w/w ronda.
W zakres inwestycji realizowanej przez Gminę Polkowice związanej z budową ronda w pasie drogi krajowej nr 3 wchodzi :
- przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej DN 500 mm na odcinku 52m w miejscu kolizji z projektowaną siecią cieplną – Etap II,
- montaż rur ochronnych stalowych 2* Dz 610*11 mm o długości 62m dla projektowanej sieci cieplnej 2*DN250/400- Etap II i Etap III.


Końcowy odbiór robót zostanie dokonany przez zamawiającego po podpisaniu protokołu odtworzenia terenu do stanu pierwotnego oraz protokolarnym dokonaniu odbioru terenu przez Inspektora UG Polkowice oraz Zamawiającego.

Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił 5 lat . Wykonawcy udzielą rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres równy okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6278879,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6992636,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6278879,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Instalacji Sanitarnych INSTALEX Mirosław Maksymczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911494748

7.3.3) Ulica: Wójta Henryka 47

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6278879,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.