eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Remont dróg leśnych w leśnictwach Bistuszowa i Burzyn z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg leśnych w leśnictwach Bistuszowa i Burzyn z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GROMNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GENERAŁA ANDERSA 1

1.5.2.) Miejscowość: Gromnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146514205

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gromnik@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gromnik.krakow.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gromnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg leśnych w leśnictwach Bistuszowa i Burzyn z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8b0bd8d-0689-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048506/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont dróg leśnych w leśnictwach Bistuszowa i Burzyn z podziałem na części:

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259965/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 496474,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Remont drogi leśnej nr 48 w leśnictwie Bistuszowa
część I – wykonanie robót, związanych z remontem drogi leśnej nr 48 leżącej na terenie Leśnictwa
Bistuszowa na dz. nr 1714, 1715, 1716 – Ryglice Miasto oraz 718 Joniny na odcinku 2250mb o szerokości korony drogi
równej 5,0m
Część I - obejmuje roboty związane z remontem drogi leśnej nr 48 polegające na wykonaniu
maszynowego recyklingu i renowacji nawierzchni wraz z zagęszczeniem nawierzchni walcem samojezdnym.
Prace te mają na celu przywrócenie im prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego, przywrócenie
jednorodności uziarnienia kruszywa w nawierzchni, usunięcie nierówności oraz zapewnienie właściwego
odwodnienia. Zakres remontu będzie obejmował remont nawierzchni wraz z wymianą wodospustów na
odcinku drogi w km 0+000-2+250. Na przyległych placach składowych zostanie wyprofilowana i zagęszczona
nawierzchnia. W ramach robót zostanie wykonane oczyszczenie przydrożnego rowu, przepustów wraz
z wlotami i wylotami oraz wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczenia przepustów takich jak, studnie wpadowe, ścianki czołowe oraz narzuty kamienne.
Zakres:
· Miejscowe uzupełnienie nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm w miejscach
uzgodnionych z Zamawiającym, (około 10% powierzchni drogi)
· Remont istniejącej nawierzchni drogi na odcinku w km 0+000-2+250 metodą recyklingu wgłębnego frezarką
typu ciężkiego,
· Renowacji nawierzchni drogi na odcinku w km 0+000-2+250 frezarką typu lekkiego,
· Zagęszczenie nawierzchni walcami samojezdnymi w km 0+000-2+250,
· Remont istniejących nawierzchni poboczy na odcinku w km 0+000-2+250 metodą recyklingu i renowacji
nawierzchni,
· Profilowaniu i zgęszczaniu placów składowych,
· Remoncie istniejących wodospustów na remontowanym odcinku,
· Remoncie konstrukcji drewnianych na wlotach oraz ścianek czołowych na wylotach istniejących przepustach pod koroną
drogi,
· Remoncie narzutu kamiennego na wylotach z przepustów pod koroną drogi,
· Oczyszczeniu rowów przydrożnych
Zamawiający zastrzega, że mogą wystąpić
ograniczenia tonażowe – odpowiednie nośności pojazdu pojawiające się na drogach do projektowanej
inwestycji. Powyższe należ wziąć pod uwagę przy przygotowaniu oferty. Utrudnienia w tym zakresie nie będą mogły
stanowić podstawy do zmiany ceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie stosownej zgody od zarządcy dróg
publicznych na przewóz materiałów i sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą z części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 190928,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Remont drogi leśnej nr 50 w leśnictwie Bistuszowa - Burzyn
część II – wykonanie robót, związanych z remontem drogi leśnej nr 50 leżącej na terenie Leśnictwa
Bistuszowa i Burzyn na dz. nr 1722, 1723, 1724, 1725, 1726, 1727 – Ryglice oraz 315, 316, 317, 318 Uniszowa na odcinku
3358mb o szerokości korony drogi równej 5,0m.
Część II - obejmuje roboty związane z remontem drogi leśnej nr 50 polegający na wykonaniu
maszynowego recyklingu i renowacji nawierzchni wraz z zagęszczeniem nawierzchni walcem samojezdnym. Prace te mają
na celu przywrócenie im prawidłowego profilu poprzecznego i podłużnego, przywrócenie jednorodności uziarnienia
kruszywa w nawierzchni, usunięcie nierówności oraz zapewnienie właściwego odwodnienia. Zakres remontu będzie
obejmował remont nawierzchni wraz z wymianą wodospustów na odcinku drogi w km 0+000-3+358. Na przyległych placach
składowych zostanie wyprofilowana i zagęszczona
nawierzchnia. W ramach robót zostanie wykonane oczyszczenie przydrożnego rowu, przepustów wraz z
wlotami i wylotami oraz wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczenia przepustów takich jak, ścianki
czołowe oraz narzuty kamienne. Zakres:
· Miejscowe uzupełnienie nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm w miejscach
uzgodnionych z Zamawiającym, (około 10% powierzchni drogi)
· Remont istniejącej nawierzchni drogi na odcinku w km 0+000-3+358 metodą recyklingu wgłębnego frezarką
typu ciężkiego,
· Renowacji nawierzchni drogi na odcinku w km 0+000-3+358 frezarką typu lekkiego,
· Zagęszczenie nawierzchni walcami samojezdnymi w km 0+000-3+358,
· Remont istniejących nawierzchni poboczy na odcinku w km 0+000-3+358 metodą recyklingu i renowacji
nawierzchni,
· Profilowaniu i zgęszczaniu placów składowych,
· Remoncie istniejących wodospustów na remontowanym odcinku,
· Remoncie ścianek czołowych na wlotach i wylotach istniejących przepustach pod koroną drogi,
· Remoncie narzutu kamiennego na wylotach z przepustów pod koroną drogi,
· Oczyszczeniu rowów przydrożnych.
Zamawiający zastrzega, że mogą wystąpić ograniczenia tonażowe – odpowiednie nośności pojazdu pojawiające się na
drogach do projektowanej inwestycji. Powyższe należ wziąć pod uwagę przy przygotowaniu oferty. Utrudnienia w tym
zakresie nie będą mogły stanowić podstawy do zmiany ceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie stosownej
zgody od zarządcy dróg publicznych na przewóz materiałów i sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia.
Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą z części zamówienia. Oferta złożona musi obejmować cały zakres prac
przewidzianych w SWZ dla danej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 305546,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226932,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226932,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226932,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zako Trade Sp. z o.o Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010504763

7.3.3) Ulica: Wasznika 5

7.3.4) Miejscowość: Czaplinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-550

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Poz. 1-8 z kosztorysu
Poz. 17-22 z kosztorysu


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226932,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364403,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364403,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364403,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zako Trade Sp. z o.o Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010504763

7.3.3) Ulica: Wasznika 5

7.3.4) Miejscowość: Czaplinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-550

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Poz. 1-9 z kosztorysu
Poz. 19-24 z kosztorysu


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364403,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.