Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00301967/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
- 2021/BZP 00315023/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa brony obrotowej oraz brony precyzyjnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WINCENTEGO WITOSA W RÓŻAŃCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000098186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Różaniec Pierwszy 94
1.5.2.) Miejscowość: Tarnogród
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-420
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 689 93 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsarozaniec@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsarozaniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zsarozaniec.pl/zamowienia.htm1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa brony obrotowej oraz brony precyzyjnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee395369-572a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00269749/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa brony obrotowej oraz brony precyzyjnej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301967/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186991,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki brony obrotowej oraz jednej sztuki brony precyzyjnej niezbędnych do kształcenia zawodowego uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Różańcu. Przedmiot zamówienia służyć będzie jako baza dydaktyczna do nauczania przedmiotów praktycznych z zakresu eksploatacji nowoczesnych maszyn do uprawy roli.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę fabrycznie nowych maszyn tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z ich transportem, rozładowaniem, udzieleniem wstępnego instruktażu z ich obsługi; b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, m.in. wszelkich
dokumentów niezbędnych do eksploatacji maszyn). 3.2 Zamawiający nie dopuszcza w żadnym wypadku produktów odnawianych (refurbished) pochodzących ze zwrotów, reklamacji, itp. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym parametry maszyn znajdują się w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ. 3.4 Gwarancja Zamawiający wymaga udzielenie gwarancji na sprzęt
wymieniony w załączniku nr 1 do SWZ na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. W zakresie przedmiotów opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ, Zamawiający wymaga gwarancji równej gwarancji producenta. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne. 3.5 Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne i jakościowe oraz wymagany standard.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229887,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ewa Piskorska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091434450
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 3
7.3.4) Miejscowość: Kołodziejewo
7.3.5) Kod pocztowy: 88-160
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ewa Piskorska
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ewa Piskorska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika rolniczego z przyczepą oraz dostawa 5 szt. przyczep dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Dostawa opryskiwacza polowego dla IUNG - PIB w Puławach, RZD Kępa
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Stacja Uzdatniania Wody Królewiecka i rozbudowa sieci wodociągowej
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.