Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00267673/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie i konserwacja przepustów na terenie działania RDW w Białogardzie w podziale na 2 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 0 94 312 32 71
1.5.8.) Numer faksu: 0 94 312 42 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.bialogard@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zzdw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarzadzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie i konserwacja przepustów na terenie działania RDW w Białogardzie w podziale na 2 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4823d0e-07ec-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006494/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remonty obiektów inżynierskich - przepusty (RDW Białogard)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267673/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZDW-6.381.150.2022.1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 135812,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Bieżące utrzymanie i konserwacja przepustów na terenie działania RDW w Białogardzie w podziale na 2 zadania.Zakres zadania obejmuje:
1.Zadanie nr 1 - remont przepustu w m. Toporzyk DW 173 km 5+479 – roboty ziemne w obrębie przepustu, czyszczenie przepustu z namułu, wykonanie rurociągu z rur PCW, uzupełnienie przestrzeni miedzy rurą a ściankami przepustu betonem zagęszczającym wraz z wykonaniem balastu ustroju rurowego na czas wypełniania betonem, wykonanie ścianek czołowych z elementów prefabrykowanych na ławie betonowej z betonu, uzupełnienie z zagęszczeniem korpusu drogowego, planowanie powierzchni z zagęszczeniem skarp. Wykonanie w/w robót na obiektach wskazanych w wycenionym przedmiarze robót.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Wycenionym Przedmiarze Robót, SST i Rozdziale C SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44132000-4 - Elementy przepustów
4.5.5.) Wartość części: 37515,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Bieżące utrzymanie i konserwacja przepustów na terenie działania RDW w Białogardzie w podziale na 2 zadania.Zakres zadania obejmuje:
1. Zadanie nr 2 – remont przepustu w okolicy miejscowości Toporzyk w ciągu DW 173 km 4+285 – roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, rozebranie ław fundamentowych, wykonanie wykopu pod ścianki czołowe, zsypanie przestrzeni miedzy ścianką a poboczem drogi, plantowanie z zagęszczeniem nasypów, zakup i wykonanie elementu nośnego z blachy falistej ocynkowanej, wraz ze ścięciem skosów wlotu i wylotu, uzupełnienie przestrzeni miedzy rurą a ściankami przepustu betonem zagęszczającym wraz z wykonaniem balastu ustroju rurowego na czas wypełniania betonem, wykonanie ławy żwirowej pod ścianki czołowe, wykonanie deskowania ścianek czołowych, wykonanie ścianek czołowych z betonu wraz ze zbrojeniem z ręcznym układaniem betonu, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, ułożenie ścieków drogowych z płyt typu trójkątnego, wykonanie ścieku skarpowego trapezowego z elementów betonowych na podsypce cementowo – piaskowej, wykonanie bruku z kamienia naturalnego, czyszczenie rowu na wlocie i wylocie przepustu z wyprofilowaniem dan i skarp, wykonanie umocnień faszynowych, pełne darniowanie skarp trawą z rolki, wykonanie oznakowania linii przepustu, montaż barier sprężystych. Wykonanie w/w robót na obiektach wskazanych w wycenionym przedmiarze robót.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Wycenionym Przedmiarze Robót, SST i Rozdziale C SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
44132000-4 - Elementy przepustów
4.5.5.) Wartość części: 98296,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47411,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68482,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47411,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynierii Lądowej RE-MOST mgr inż. Andrzej Jakubaszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731361514
7.3.3) Ulica: ul. Sojowa 9A/7
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-589
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Jakubaszko PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII LĄDOWEJ RE-MOST
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Jakubaszko PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII LĄDOWEJ RE-MOST
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47411,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124742,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205732,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124742,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dro - Most Sławomir Serafin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561085848
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 68D
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
" DRO - MOST " Sławomir Serafin
jakie przetargi wygrała firma
" DRO - MOST " Sławomir Serafin
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124742,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 14/TP1/SZP-3/2024 Dostawa i uruchomienie systemu depozytorów kluczy w Domach Studenta Politechniki Koszalińskiej
- Usługi pogotowia technicznego, konserwacji instalacji c.o. i ccw konserwacji kotłowni gazowych i węzłów wymiennikowych oraz awaryjnych robót remontowych br. sanitarnej
- Rękawice jednorazowego użytku
- "Montaż i dzierżawa podzielników kosztów ciepła oraz rozliczanie kosztów ciepła w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- DZP.261.6.2024 Modernizacja systemu parkingowego w Parku Wodnym Koszalin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu wokół zalewu w Strykowie
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Nowe. Etap I: Budowa sieci wodociągowej w Gajewie z przyłączami, stacją podnoszenia ciśnienia i zbiornikiem retencyjnym
- Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Słupia Konecka
- "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynków mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Kozienicach wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Budowa placów zabaw na terenie miasta Gliwice w systemie - zaprojektuj i wybuduj
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi krajowej nr 44 przy ulicy Gliwickiej w Mikołowie
więcej: Elementy przepustów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.