eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie w stałej sprawności technicznej systemu sygnalizacji pożarowej RARS w Składnicy w Komorowie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie w stałej sprawności technicznej systemu sygnalizacji pożarowej RARS w Składnicy w Komorowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012199305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grzybowska 45

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rars.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rars.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rezerwy strategiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie w stałej sprawności technicznej systemu sygnalizacji pożarowej RARS w Składnicy w Komorowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26fad06a-1fe4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301086

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 214 ust. 1 pkt. 6 -
Zapewnienie ciągłości świadczenia usługi, pilność udzielenia zamówienia, w postępowaniu prowadzonym uprzednio w
trybie podstawowym nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dla składnicy RARS w Komorowie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZzp.261.82.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie w stałej sprawności technicznej systemu sygnalizacji pożarowej Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych Składnica Komorowie, 07-310 Ostrów Mazowiecka, ul. Różańska 88, woj. Mazowiecki, przez okres nie dłuższy niż 36 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzanie konserwacji i napraw systemu sygnalizacji pożarowej oraz wykonywanie związanych z tym obowiązków w celu zapewnienia Zamawiającemu bezawaryjnej, ciągłej eksploatacji.
1. Szczegółowy zakres przeglądów konserwacyjnych:
1) Sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania elementów systemu;
2) Sprawdzenie wszystkich połączeń giętkich;
3) Sprawdzenie zasilaczy głównych i rezerwowych;
4) Sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek;
5) Sprawdzenie poprawności działania urządzeń włączanych ręcznie;
6) Sprawdzenie zabezpieczenia antysabotażowego urządzeń;
7) Sprawdzenie urządzeń centralnych i ich obsługi zgodnie z procedurami;
8) Sprawdzenie poprawności działania każdego sygnalizatora,
9) Regulacja sygnalizatorów wg potrzeb,
10) Kontrola pracy systemu podczas próbnego sprawdzania jego działania,
11) Nadzór oraz obserwacja poprawności działania całego systemu,
12) Przeprowadzenie niezbędnych napraw, w wyniku których zapewniona będzie poprawna i niezawodna praca systemów pomiędzy kolejnymi przeglądami.
13) Sprawdzenie w obecności użytkowników, czy system jest w stanie gotowości,
2. Przeglądy i naprawy systemu należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami i wymaganiami producenta lub na zgłoszenie Zamawiającego.
3. Urządzenia, części zamienne i inne materiały eksploatacyjne – czujki. eks-y, przyciski ręczne, sygnalizatory akustyczne (max. 2 na dany przegląd), bezpieczniki, szybki do przycisków, środki czyszczące, taśma izolacyjna, uszczelki itp. – oraz narzędzia i sprzęt niezbędne do wykonania przeglądu Wykonawca zapewnia na swój koszt.
4. Po przeprowadzeniu każdego przeglądu musi być dokonany wpis do odpowiedniej książki
i karty pracy, w których będzie określony zakres wykonanych prac oraz potwierdzenie prawidłowego działania systemu.
5. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wszystkie koszty związane z wykonywaniem przeglądów, tj. koszty robocizny, dojazdów oraz części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz utylizacji odpadów powstałych przy realizacji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24354,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24354,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Systemy Alarmowe Instalacje Elektryczne Montaż

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206674

7.3.3) Ulica: Polna 10

7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24354,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.