eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowary › Zarządzanie projektem, pt.: "Zielono-niebieskie Kowary"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie projektem, pt.: „Zielono-niebieskie Kowary”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Kowary

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756439225

1.5.8.) Numer faksu: 757613173

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.kowary.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarządzanie projektem, pt.: „Zielono-niebieskie Kowary”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3409a7cb-f915-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000385/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zielono-Niebieskie Kowary

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu – Łagodzenie Zmian Klimatu i adaptacja do ich skutków

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234235/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.271.51.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 167113,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zarządzanie projektem prowadzące do osiągnięcia celu projektu oraz wskaźników określonych we wniosku oraz w umowie, zgodnie: z Umową o dofinansowanie projektu, wraz z załącznikami, z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, w szczególności zasadami polityk wspólnotowych, w tym przepisami dotyczącymi konkurencji, udzielania zamówień publicznych, ochrony środowiska, równouprawnienia kobiet i mężczyzn oraz następującymi ramami prawnymi:
1) Memorandum of Understanding w sprawie wdrażania Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 pomiędzy Rzecząpospolitą Polską a Republiką Islandii, Księstwem Liechtensteinu i Królestwem Norwegii (M.P. z 2018 r. poz. 378), zwanym dalej „Memorandum of Understanding”;
2) Regulacjami w sprawie wdrażania Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) na lata 2014-2021 przyjętymi przez Komitet Mechanizmu Finansowego EOG zgodnie z art. 10.5 Protokołu 38c do Umowy o EOG w dniu 8 września 2016 r. i zatwierdzonymi przez Stały Komitet Państw EFTA w dniu 23 września 2016 r., z późn. zm., zwanymi dalej „Regulacjami”;
3) umową zawartą pomiędzy Komitetem Mechanizmów Finansowych w Brukseli oraz Ministrem Funduszy i Polityki Regionalnej jako Krajowym Punktem Kontaktowym w sprawie programu: „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu” z dnia 7 lutego 2020 r.;
4) porozumieniem zawartym pomiędzy Ministrem Funduszy i Polityki Regionalnej jako Krajowym Punktem Kontaktowym oraz Ministrem Klimatu jako Operatorem Programu w sprawie realizacji programu: „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu” z dnia 7 lutego 2020 r.;
5) porozumieniem ramowym pomiędzy Ministrem Klimatu oraz Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zwanym w dalszej części umowy Narodowym Funduszem w sprawie realizacji niektórych zadań Operatora Programu dla programu: „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu” z dnia 18 kwietnia 2020 r.;
6) wytycznymi Ministra Inwestycji i Rozwoju w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021, zwanymi dalej: „Wytycznymi ws. zamówień”;
7) wszelkimi wytycznymi w zakresie Programu lub MF EOG 2014-2021 przyjętymi przez Narodowy Fundusz, MKiŚ, KPK lub Komitet Mechanizmu Finansowego, zwanymi dalej: „Wytycznymi”.
2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z opisem i zakresem zadań realizowanych w ramach projektu;
3. W celu prawidłowego wykonania zadań opisanych poniżej Wykonawca zobowiązany będzie odbywać spotkania robocze z Zamawiającym w trakcie realizacji projektu na każdorazowe polecenie Zamawiającego;
4. Zadania opisane w pkt 6 winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami i wytycznymi oraz ramami prawnymi określonymi w pkt 1.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania kontroli realizacji zadań zleconych oraz wglądu do dokumentacji projektowej.
6. Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem pt.: „Zielono-niebieskie Kowary” realizowana w ramach środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu – Łagodzenie Zmian Klimatu i adaptacja do ich skutków, w następującym zakresie:
6.1. Do zadań Koordynatora Projektu „Zarządzanie projektem, pt.: „Zielono-niebieskie Kowary” w szczególności należy (zgodnie z SWZ):
a) zarządzanie, realizacja i rozliczanie projektu - przygotowanie wniosków o płatność oraz rozliczenia końcowego, wprowadzanie dokumentacji w generatorze GWD, wnioski o zaliczki, występowanie o zmiany budżetowe HRF i harmonogramu płatności, monitoring, sprawozdawczość, opracowywanie raportów do Narodowego Funduszu;
b) monitorowanie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym HRF oraz umową z Narodowym Funduszem;
c) pomoc w sprawach związanych z realizacją Projektu;
d) przygotowanie raportów wymaganych przez Narodowy Fundusz;
e) uczestniczenie w spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji;
f) ochrona interesów Zamawiającego;
g) kontrola opisywania wszelkich dokumentów zgodnie z Regulacjami i Wytycznymi EOG i Narodowego Funduszu;
h) pomoc w negocjacjach z Wykonawcą inwestycji;
i) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji zgodnie z umową z wykonawcą inwestycji, w tym harmonogramem rzeczowo-finansowym projektu;
j) udział w ewentualnych kontrolach z Narodowym Funduszem;
k) w przypadku występowania jakichkolwiek trudności informowanie o powstałych problemach;
l) opracowanie dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji Projektu, zgodnie z wytycznymi EOG i Narodowego Funduszu;
m) monitoring osiąganych wskaźników produktu i rezultatu, w tym wskaźników efektu ekologicznego i informowanie na bieżąco o zagrożeniach w tym zakresie;
n) kontakt z Narodowym Funduszem na podstawie upoważnienia;
o) nadzorowanie i realizacja działań promocyjnych i szkoleniowych, tj. działań edukacyjno-informacyjnych - liczba kampanii 43 szt.; działań edukacyjno-informacyjnych, aktywizujących społeczność - liczba działań 66 szt.; działań edukacyjno-informacyjnych, kształcenie i przekaz wiedzy w formie edukacji profilowanej - liczba szkoleń/wizyt 15 szt.; działań dot. informacji i komunikacji, promocji projektu - liczba działań promocyjnych 20 szt.
6.2. Do zadań Specjalisty ds. zamówień publicznych projektu „Zielono-niebieskie Kowary” należy prowadzenie w imieniu zamawiającego wszelkich postępowań w zakresie udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) polegające w szczególności (zgodnie z SWZ) na:
a) przygotowanie planu postępowań o udzielenia zamówień publicznych w każdym roku trwania projektu;
b) szacowanie wartości poszczególnych zadań wynikających z realizacji projektu;
c) przeprowadzanie w imieniu Gminy Miejskiej Kowary postępowań o udzielenia zamówień publicznych dla zadań, których szacunkowa wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł zgodnie z Zarządzeniem Nr 0050.5.2020 Burmistrza Miasta Kowary z dnia 11 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Procedury udzielania zamówień publicznych których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 zł w Urzędzie Miejskim w Kowarach;
d) przeprowadzanie w imieniu Gminy Miejskiej Kowary postępowań o udzielenie zamówień publicznych, których szacunkowa wartość zamówienia przekracza kwotę 130.000,00 zł (procedura krajowa), oraz zamówień, których szacunkowa wartość przekracza progi unijne, w szczególności polegające na:
e) przygotowaniu Specyfikacji Warunków Zamówienia;
f) przygotowaniu oraz opublikowaniu ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;
g) przygotowaniu odpowiedzi na pytania wykonawców do ogłoszonych postępowań;
h) przygotowanie i opublikowanie informacji o maksymalnej kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia;
i) weryfikacji i analizie złożonych ofert;
j) przygotowaniu informacji z otwarcia ofert;
k) przekazanie Informacji do Prezesa UZP o złożonych wnioskach i ofertach w postępowaniach;
l) wezwaniu wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych zgodnie z przygotowaną wcześniej specyfikacją warunków zamówienia;
m) przygotowaniu informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty;
n) doprowadzenie do zawarcia umowy pomiędzy wykonawcą zadania a Gminą Miejską Kowary;
o) przygotowanie oraz opublikowanie Ogłoszenia o wyniku postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;
p) przygotowywanie protokołów z postępowań;
q) po zrealizowaniu zadania przygotowanie ogłoszenia o wykonaniu umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;
r) po zakończeniu postępowania przekazania kompletu dokumentów o udzielenia zamówienia publicznego w formie papierowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209223,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sweco Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006744144

7.3.3) Ulica: ul. Franklina Roosevelta 22

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-829

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Czynności związane z udzielaniem zamówień publicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.